Κικίλιας: Είχαμε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη στην Ευρώπη

«Ο τουρισμός έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και τη μέση ελληνική οικογένεια» τόνισε ο Βασίλης Κικίλιας

Βασίλης Κικίλιας ©Eurokinissi

Το παρών στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΕΟΤ για τον απολογισμό του έργου του το διάστημα 2019-2023 έδωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, υπενθυμίζοντας ότι ο ΕΟΤ πραγματοποίησε καμπάνιες όλο το χρόνο, με αποκορύφωμα την ανάδειξη της Ελλάδας μέσα στα κορυφαία 5 brand στον κόσμο.

«Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της πρόεδρου Άντζελας Γκερέκου, του γενικού γραμματέα Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ’ όλα όλων των εργαζομένων στην Ελλάδα και το εξωτερικό».

Στην παρέμβασή της η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου υπογράμμισε ότι ο ΕΟΤ δυνάμωσε τα τελευταία χρόνια βάζοντας τα θεμέλια για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Μάλιστα ζήτησε τη στελέχωσή του με εξειδικευμένο προσωπικό, καθώς μεγάλος αριθμός εργαζομένων αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης.

Φραγκάκης: Ο ΕΟΤ είναι πιο ισχυρός, αξιόπιστος με υγιή οικονομικά και με μετρήσιμα αποτελέσματα

Στην παρέμβασή του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στάθηκε στο «θαύμα» που συνετελέστηκε στον ελληνικό τουρισμό που δεν είναι άλλο από την ανάκαμψη των τουριστικών μεγεθών μετά την πανδημία. Την ίδια στιγμή εστίασε στις παρακαταθήκες του οργανισμού για την επόμενη μέρα.

Πλέον ο ΕΟΤ είναι πιο ισχυρός, αξιόπιστος με υγιή οικονομικά και με μετρήσιμα αποτελέσματα, τόνισε και προσέθεσε: Ο ΕΟΤ ανταποκρίθηκε στις ανάγκες της αγοράς και παράλληλα συνεργάστηκε με τον ιδιωτικό τομέα με στρατηγική και σχέδιο. Αποκορύφωμα των προσπαθειών του οργανισμού η αναβάθμιση του μπραντ της Ελλάδας, που πλέον βρίσκεται στην 5η θέση παγκοσμίως.

ΕΟΤ: Εφτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα

Εφτά τουριστικές καμπάνιες, διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα και πλατφόρμες επικοινωνίας, σε 35 αγορές στόχους καθώς και επένδυση 30 εκατ. ευρώ μέσω προγραμμάτων συνδιαφήμισης με 200 και πλέον συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο σχεδίασε και υλοποίησε ο ΕΟΤ για να εδραιώσει την Ελλάδα ως έναν top of mind τουριστικό προορισμό, με στόχο την αύξηση των εσόδων και των αφίξεων, την προβολή των εμπειριών που προσφέρει η χώρα στον σύγχρονο ταξιδιώτη και τη διάχυση τουριστικού ρεύματος σε λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς.

Επιπλέον 11 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες, 2 εκατ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και αντίστοιχα 2 εκατ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.

Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες μεταξύ άλλων με τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.ά.

DIMAND
0.00%
0.00
ΕΛΣΤΡ
0.00%
0.00
ΚΥΡΙΟ
0.00%
0.00
ΟΛΠ
0.00%
0.00
CENER
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΤ
0.00%
0.00
ΕΕΕ
0.00%
0.00
ΟΛΥΜΠ
0.00%
0.00
ΙΚΤΙΝ
0.00%
0.00
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΜΥΤΙΛ
0.00%
0.00
ΟΤΟΕΛ
0.00%
0.00
ΕΒΡΟΦ
0.00%
0.00
ΡΕΒΟΙΛ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
0.00%
0.00
ΠΑΙΡ
0.00%
0.00
ΚΟΥΕΣ
0.00%
0.00
ΑΡΑΙΓ
0.00%
0.00
ΜΙΝ
0.00%
0.00
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
0.00
ΤΕΝΕΡΓ
0.00%
0.00
ΑΣΤΑΚ
0.00%
0.00
ΙΝΛΙΦ
0.00%
0.00
ΔΡΟΜΕ
0.00%
0.00
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.00%
0.00
ΠΕΙΡ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
0.00%
0.00
ΦΡΛΚ
0.00%
0.00
AKTR
0.00%
0.00
ΛΑΜΔΑ
0.00%
0.00
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.00%
0.00
ΚΑΡΕΛ
0.00%
0.00
ΙΝΤΚΑ
0.00%
0.00
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
ΒΙΟΚΑ
0.00%
0.00
ΟΛΘ
0.00%
0.00
ΚΟΥΑΛ
0.00%
0.00
ΝΑΚΑΣ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
0.00%
0.00
ΝΑΥΠ
0.00%
0.00
ΜΕΒΑ
0.00%
0.00
ΠΕΤΡΟ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
0.00%
0.00
ΠΡΟΦ
0.00%
0.00
BOCHGR
0.00%
0.00
ΕΥΔΑΠ
0.00%
0.00
ΜΟΤΟ
0.00%
0.00
ΦΡΙΓΟ
0.00%
0.00
ΜΠΡΙΚ
0.00%
0.00
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
0.00
ΔΟΜΙΚ
0.00%
0.00
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΚΟΡΔΕ
0.00%
0.00
ΜΕΝΤΙ
0.00%
0.00
ΜΕΡΚΟ
0.00%
0.00
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΛΟΥΛΗ
0.00%
0.00
ΕΥΑΠΣ
0.00%
0.00
ΟΡΙΛΙΝΑ
0.00%
0.00
ΟΤΕ
0.00%
0.00
ΔΕΗ
0.00%
0.00
ΕΛΙΝ
0.00%
0.00
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
AEM
0.00%
0.00
ΑΣΚΟ
0.00%
0.00
ΙΝΛΟΤ
0.00%
0.00
ΛΑΒΙ
0.00%
0.00
ΕΣΥΜΒ
0.00%
0.00
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΑΤΡΑΣΤ
0.00%
0.00
ΑΝΔΡΟ
0.00%
0.00
ΔΑΑ
0.00%
0.00
ΒΟΣΥΣ
0.00%
0.00
EVR
0.00%
0.00
ΚΡΙ
0.00%
0.00
ΚΕΠΕΝ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
0.00%
0.00
ΠΛΑΘ
0.00%
0.00
ΙΛΥΔΑ
0.00%
0.00
ΕΚΤΕΡ
0.00%
0.00
ΒΙΟ
0.00%
0.00
ΛΑΝΑΚ
0.00%
0.00
TITC
0.00%
0.00
ΜΟΗ
0.00%
0.00
ΣΙΔΜΑ
0.00%
0.00
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΑΔΜΗΕ
0.00%
0.00
ΒΙΟΣΚ
0.00%
0.00
ΙΑΤΡ
0.00%
0.00
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΣΠΙ
0.00%
0.00
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ACAG
0.00%
0.00
ΕΧΑΕ
0.00%
0.00
ΠΑΠ
0.00%
0.00
ΟΠΑΠ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
0.00%
0.00
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0.00%
0.00
ΜΠΕΛΑ
0.00%
0.00
ΣΑΡ
0.00%
0.00
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΕΛΠΕ
0.00%
0.00
ΕΥΡΩΒ
0.00%
0.00
ΜΑΘΙΟ
0.00%
0.00
ΑΛΜΥ
0.00%
0.00
NOVAL
0.00%
0.00
ΑΤΤ
0.00%
0.00
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.00
ΑΤΤΙΚΑ
0.00%
0.00
ΕΛΒΕ
0.00%
0.00
ΕΛΧΑ
0.00%
0.00
ΒΙΟΤ
0.00%
0.00
OPTIMA
0.00%
0.00
ΓΕΒΚΑ
0.00%
0.00
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
ΑΤΕΚ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
0.00%
0.00
ΣΠΕΙΣ
0.00%
0.00
ΕΛΛ
0.00%
0.00
CNLCAP
0.00%
0.00
ΑΚΡΙΤ
0.00%
0.00
ΜΙΓ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
0.00%
0.00
ΤΖΚΑ
0.00%
0.00
ΕΛΤΟΝ
0.00%
0.00
ΣΕΝΤΡ
0.00%
0.00
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΑΒΕ
0.00%
0.00
ΞΥΛΚ
0.00%
0.00
ΕΤΕ
0.00%
0.00
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.00%
0.00
ΠΛΑΚΡ
0.00%
0.00