Γ.Δ.
917.64 -0,23%
CENER
-0,15%
3.235
CNLCAP
0,00%
7
DIMAND
-0,70%
14.2
TITC
-0,81%
12.18
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
+18,75%
3.8
ΑΒΑΞ
-0,65%
0.762
ΑΒΕ
-0,78%
0.51
ΑΔΜΗΕ
-1,37%
1.73
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.37
ΑΛΜΥ
-0,69%
2.145
ΑΛΦΑ
-1,14%
1.04
ΑΝΔΡΟ
0,00%
5.5
ΑΝΕΚ
0,00%
0.106
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
+0,70%
5
ΑΣΚΟ
-1,39%
2.13
ΑΣΤΑΚ
-0,94%
6.34
ΑΤΕΚ
0,00%
0.386
ΑΤΡΑΣΤ
-0,90%
4.4
ΑΤΤ
+1,28%
0.0948
ΑΤΤΙΚΑ
-2,40%
0.976
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.22
ΒΙΟ
+2,68%
4.21
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.71
ΒΙΟΣΚ
+0,91%
0.662
ΒΙΟΤ
+8,76%
0.298
ΒΙΣ
0,00%
0.825
ΒΟΣΥΣ
+1,90%
2.14
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
-0,40%
1.255
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,61%
9.83
ΔΑΙΟΣ
0,00%
2.94
ΔΕΗ
+1,95%
6.78
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-1,18%
0.84
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
+2,00%
0.306
ΕΒΡΟΦ
+1,93%
0.74
ΕΕΕ
-0,63%
23.55
ΕΚΤΕΡ
+1,05%
1.44
ΕΛΒΕ
0,00%
5.25
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-1,43%
0.414
ΕΛΙΝ
-0,58%
1.72
ΕΛΛ
+1,23%
16.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,59%
1.702
ΕΛΠΕ
-1,01%
6.87
ΕΛΣΤΡ
+1,29%
2.36
ΕΛΤΟΝ
+0,94%
2.14
ΕΛΧΑ
+1,96%
1.664
ΕΝΤΕΡ
+0,78%
3.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.099
ΕΠΣΙΛ
+0,98%
6.2
ΕΣΥΜΒ
+1,24%
0.654
ΕΤΕ
-1,29%
3.82
ΕΥΑΠΣ
-0,57%
3.52
ΕΥΔΑΠ
+0,43%
7.06
ΕΥΡΩΒ
-1,17%
1.097
ΕΧΑΕ
+0,48%
3.145
ΙΑΤΡ
+4,44%
1.41
ΙΚΤΙΝ
+0,38%
0.528
ΙΛΥΔΑ
-0,39%
1.28
ΙΝΚΑΤ
+0,72%
1.394
ΙΝΛΙΦ
-1,52%
3.9
ΙΝΛΟΤ
-1,69%
0.58
ΙΝΤΕΚ
+0,85%
3.54
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.75
ΙΝΤΕΤ
+4,31%
1.09
ΙΝΤΚΑ
+0,12%
1.624
ΚΑΜΠ
0,00%
2.48
ΚΑΡΕΛ
-0,72%
276
ΚΕΚΡ
0,00%
0.987
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.44
ΚΛΜ
0,00%
0.498
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.499
ΚΟΥΑΛ
-0,45%
0.44
ΚΟΥΕΣ
+2,14%
4.53
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.226
ΚΡΙ
-1,28%
6.16
ΚΤΗΛΑ
+2,04%
1.5
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.04
ΛΑΒΙ
-4,17%
0.368
ΛΑΜΔΑ
+0,35%
5.795
ΛΑΜΨΑ
-1,90%
20.6
ΛΑΝΑΚ
-1,32%
0.75
ΛΕΒΚ
0,00%
0.22
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.998
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.1
ΛΥΚ
+1,83%
1.665
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-0,75%
2.66
ΜΕΝΤΙ
+0,32%
3.09
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.4
ΜΙΓ
+2,24%
0.032
ΜΙΝ
0,00%
0.474
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,70%
18.44
ΜΟΝΤΑ
+4,89%
0.686
ΜΟΤΟ
-0,45%
2.23
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.76
ΜΠΕΛΑ
+0,40%
15.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,36%
2.23
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+1,05%
1.92
ΜΠΤΚ
-6,80%
0.466
ΜΥΤΙΛ
+1,60%
17.77
ΝΑΚΑΣ
+0,89%
2.28
ΝΑΥΠ
0,00%
1.005
ΞΥΛΚ
-1,88%
0.209
ΞΥΛΠ
0,00%
0.22
ΟΛΘ
-1,24%
23.9
ΟΛΠ
+0,37%
16.36
ΟΛΥΜΠ
-1,44%
1.71
ΟΠΑΠ
-1,83%
12.9
ΟΤΕ
-0,52%
15.38
ΟΤΟΕΛ
-0,18%
11.32
ΠΑΙΡ
+2,36%
0.868
ΠΑΠ
-0,43%
2.33
ΠΕΙΡ
+0,45%
1.4665
ΠΕΤΡΟ
-1,75%
5.6
ΠΛΑΘ
+1,36%
4.09
ΠΛΑΙΣ
-1,31%
3.02
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
-10,77%
0.58
ΠΡΕΜΙΑ
-0,47%
1.065
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+0,17%
3.005
ΡΕΒΟΙΛ
-0,37%
1.365
ΣΑΡ
0,00%
6.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0195
ΣΕΝΤΡ
-0,36%
0.277
ΣΙΔΜΑ
-0,94%
2.1
ΣΠΕΙΣ
-0,30%
6.6
ΣΠΙ
-2,69%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,74%
19.99
ΤΖΚΑ
-0,50%
1.985
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.186
ΦΙΕΡ
-1,12%
0.441
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.95
ΦΡΙΓΟ
-1,27%
0.0775
ΦΡΛΚ
-1,57%
3.125
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-2,41%
0.486
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Γιάννης Χήτος: Το νέο στοίχημα του Μίδα έχει στόχο τα παιδιά στην πλατεία

Ο Γιάννης Χήτος έχει χαρακτηριστεί και όχι άδικα από αρκετούς ως ο Μίδας στον κλάδο της διατροφής. Πέρα από το Ζαγόρι που βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του νερού την τελευταία εικοσαετία, οι προσωπικές του επιχειρηματικές επιλογές έχουν στεφθεί όλες με επιτυχία και κάποιες από αυτές σε χρόνο ρεκόρ. Την αναγέννηση της ΦΙΞ την ξεκίνησε λίγο πριν την ένταξη της Ελλάδας στα μνημόνια και μέσα σε λίγο χρόνο κατάφερε να την κάνει τρίτο σήμα στην ελληνική αγορά μπύρας με αποτέλεσμα να την μοσχοπουλήσει στους Δανούς της Carlsberg μόλις το 2014. Το 2016 δοκιμάστηκε στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ με το yoda το οποίο αφού εξαγόρασε το caremarket το πούλησε στις αρχές του 2020 στον Σκλαβενίτη. Παράλληλα, από το 2015 εισήλθε στην Green Cola, δίνοντας όραμα στην προσπάθεια για διεθνή επέκταση που επεδίωκε η νεαρή εταιρεία αναψυκτικών.

Χθες, σε συνεργασία με τον Γιώργο Βενιέρη, συνοδοιπόρο στην Green Cola ανακοίνωσαν την κοινή εταιρεία τους, The Craft Spirits Co. η οποία θα εμφιαλώνει στις εγκαταστάσεις του πρώην εργοστασίου Metaxa στην Κάτω Κηφισιά τα The Locals, το πρώτο ελληνικό brand στην κατηγορία των premium craft coctails. Ο Γιάννης Χήτος που πλέον ένα μεγάλο μέρος της ζωής του το περνάει στην Αμερική, καθώς εκεί έχει αναπτύξει με συνεργάτες την αλυσίδα καφέ και εστιατορίων gfg που αριθμεί ήδη 30 σημεία, ανακάλυψε στα σπάργανα της την κατηγορία έτοιμων προς κατανάλωση κοκτέιλ και θεώρησε ότι η είναι η κατάλληλη στιγμή να εισέλθουν στην Ελλάδα. Όπως ανέφερε στην δήλωση του «Πρακτικά δημιουργήσαμε μία νέα κατηγορία στα αλκοολούχα ποτά, μοναδική ως προς την ευκολία κατανάλωσης σε πολλαπλές περιστάσεις και ταυτόχρονα σε προσιτή τιμή. Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς είναι δεδομένη και η τοποθέτησή μας από την πρώτη στιγμή, μας φέρνει ένα βήμα μπροστά».

The Locals © ΔΤ
The Locals © ΔΤ

Ανταγωνιστικές τιμές

Η κίνηση αυτή προλαβαίνει την Coca Cola η οποία μόλις πριν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με την Constellation Brands για να δημιουργήσουν αλκοολούχα κοκτέιλ με την επωνυμία «Fresca Soda» στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στην ελληνική αγορά τα TheLocals τα οποία θα κυκλοφορήσουν σε τέσσερις διαφορετικές γεύσεις και θα περιέχουν 7% αλκοόλ θα τοποθετηθούν τόσο στις αλυσίδες λιανεμπορίου όσο και στα σημεία μικρής λιανικής (περίπτερα, μίνι μάρκετ). Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame η λιανική τιμή του single serve can των 250 ml (σ.σ. αντιστοιχεί σε ποσότητα περίπου δύο κοκτέιλ σε μπαρ) θα είναι στα επίπεδα των 2,5 έως 3,5 ευρώ ανάλογα με το σημείο πώλησης.

Στόχος είναι τόσο τα «παιδιά της πλατείας και της παραλίας» που είτε από άποψη είτε για οικονομικούς λόγους δεν πηγαίνουν σε μπαρ και οι εναλλακτικές που είχαν έως σήμερα ήταν η μπύρα από το περίπτερο και τα αυτοσχέδια κοκτέιλ, όσο και η κατανάλωση αλκοόλ στο σπίτι που εκτοξεύθηκε κατά την διάρκεια της πανδημίας. Όπως έδειξε η έρευνα της Nielsen IQ που δημοσιεύθηκε πριν από λίγες ημέρες οι Έλληνες αγοράσαμε από τα σούπερ μάρκετ το 2021, 18,4% περισσότερη βότκα από το 2020, 16,5% περισσότερο ρούμι και 13,3% περισσότερο ουίσκι. Την τάση κατανάλωσης αλκοόλ στο σπίτι την έχουν εντοπίσει και τα μπαρ αρκετά από τα οποία πλέον έχουν εισέλθει στην αποστολή κοκτέιλς μέσω ντελίβερι.

Σύμφωνα με πληροφορίες το εγχείρημα θα δοκιμαστεί πρώτα στην ελληνική αγορά και η αποδοχή θα κρίνει το εάν και πόσο γρήγορα θα δοκιμαστεί και στις αγορές του εξωτερικού είτε στα πρότυπα της Green Coca (δηλαδή με την παραχώρηση του franchise παραγωγής σε τρίτους) είτε με εξαγωγές από Ελλάδα. Σε αντίθεση με το αναψυκτικό που η τιμή του είναι χαμηλή και τα μεταφορικά κόστη παίζουν σημαντικό ρόλο στην προκειμένη περίπτωση η εξαγωγή του αλκοολούχου κοκτέιλ είναι εφικτή λόγω του υψηλότερου περιθωρίου κέρδους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!