Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Αντουάν Αρνό: Το crash test που θα κρίνει το μέλλον του στη LVMH

Χορηγία 150 εκατ. ευρώ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 στο Παρίσι ετοιμάζει ο όμιλος του Μπερνάρ Αρνό, την οποία φέρεται να κυνηγά ο Αντουάν Αρνό, (Antoine Arnault), ένας εκ των πέντε παιδιών του δισεκατομμυριούχου CEO της εταιρείας LVMH.

Αυτό αποτελεί  ένα τεστ για τις ικανότητες του 46χρονου κληρονόμου, το οποίο μπορεί να κρίνει και το μέλλον του στην εταιρεία. Ενώ ο Αντουάν Αρνό έχει το πιο ισχυρό δημόσιο προφίλ, οι άλλοι τέσσερις εμφανίζονται όλο και περισσότερο στη δημοσιότητα καθώς ανεβαίνουν στην ηγετική βαθμίδα, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης αδελφής του Ντελφίν, η οποία έγινε CEO της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας μόδας του ομίλου Dior τον Φεβρουάριο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, ο 46χρονος, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το image του LVMH, διαπραγματεύεται την προώθηση των εμπορικών σημάτων της εταιρείας, που περιλαμβάνουν τους οίκους Louis Vuitton και Dior, καθώς και ετικέτες σαμπάνιας όπως η Moët & Chandon.

Ο μεγαλύτερος γιος του Αρνό φέρεται να θεωρεί τη διοργάνωση ως ιδανική πλατφόρμα διαφήμισης του ρόλου του LVMH ως ηγέτη της χειροτεχνίας και της γαλλικής κληρονομιάς. Όπως φημολογείται, στόχος είναι η διακριτική παρουσία των brands του ομίλου, χωρίς υπερβολικές εμφανίσεις λογότυπων που μπορεί να «μειώσουν» την εικόνα του.

«Θα είναι πιθανότατα το γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία της τηλεόρασης»

Αν και οι μετρήσεις τηλεθέασης για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2022 στο Πεκίνο κατέγραψαν συνολικό κοινό 2 δισεκατομμυρίων θεατών –από τις χαμηλότερες «επιδόσεις» στην ιστορία του θεσμού, σύμφωνα με το NPR- ο Αντουάν Αρνό φαίνεται αισιόδοξος για τους αγώνες του επόμενου έτους. «Θα είναι πιθανότατα το γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία της τηλεόρασης, στην ιστορία των αγώνων -ένα θεαματικό γεγονός», ανέφερε στη συνέντευξή του στο Reuters.

Ποιος είναι ο γιος του πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο

Ο Antoine Arnault (γεννημένος στις 4 Ιουνίου 1977) είναι Γάλλος επιχειρηματίας, αντιπρόεδρος και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Christian Dior SE. Είναι ο μεγαλύτερος γιος του δισεκατομμυριούχου και διευθύνοντος συμβούλου της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Bernard Arnault, ο οποίος είναι σήμερα ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.

Ο Arnault ξεκίνησε την καριέρα του στο διαφημιστικό τμήμα της Louis Vuitton. Το 2005 προτάθηκε στο διοικητικό συμβούλιο και έγινε διευθυντής επικοινωνίας το 2007.

Το 2012 δημιούργησε την καμπάνια Βασικές αξίες με τη συμμετοχή πολιτικών προσωπικοτήτων (Μιχαήλ Γκορμπατσόφ), επαγγελματιών αθλητών (Μοχάμεντ Άλι, Ζινεντίν Ζιντάν) και διασημοτήτων (Σον Κόνερι, Φράνσις Φορντ Κόπολα, Κιθ Ρίτσαρντς).

Το 2008, προτάθηκε στην επιτροπή συντακτικής ανεξαρτησίας της Les Echos, μιας μεγάλης γαλλικής εφημερίδας και το 2009 μπήκε στη λίστα με τους τιμώμενους νέους παγκόσμιους ηγέτες.

Το 2011, ο Arnault εγκαινίασε τις Ειδικές Ημέρες της LVMH, στόχος των οποίων είναι η επικοινωνία σχετικά με την τεχνογνωσία του ομίλου. Το 2013 επανέλαβε την πρωτοβουλία και διπλασίασε τον αριθμό των εργαστηρίων που είναι ανοικτά στο κοινό, ανεβάζοντας τον αριθμό τους σε 42. Στόχος ήταν να αναδειχθεί το γεγονός ότι η τεχνική τεχνογνωσία μεταβιβάζεται συνεχώς από τους ειδικευμένους τεχνίτες στην επόμενη ταλαντούχα γενιά.

Από το 2011, είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Berluti και εργάστηκε για την ανάπτυξη αυτής της μάρκας της LVMH με το άνοιγμα καταστημάτων στην Καλιφόρνια, το Ντουμπάι και τη Νέα Υόρκη[8] Προσέλαβε τον σχεδιαστή Alessandro Sartori προκειμένου να επεκταθεί από ένα πολύχρωμο νοικοκυριό υποδηματοποιίας σε ένα πλήρες brand name ανδρικής ένδυσης πολυτελείας. Ο Antoine Arnault έχει επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη της μάρκας και των πολύχρωμων υποδημάτων και των κλασικών ρούχων μοντέρνας εφαρμογής.

Υπό την καθοδήγησή του, μέσα σε τρία χρόνια οι πωλήσεις της Berluti αυξήθηκαν από περίπου 45 εκατομμύρια δολάρια σε περίπου 130 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Το 2013, έγινε πρόεδρος της Loro Piana, παγκόσμιος ηγέτης στο κασμίρ υψηλής ποιότητας και σε άλλα υφάσματα, μετά την εξαγορά της μάρκας από την LVMH.

Ο Arnault έδωσε αρκετές ομιλίες με θέμα τη βιομηχανία πολυτελείας και το μέλλον της. Κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Συνεδρίου Πολυτελείας του Condé Nast το 2015, τόνισε τη χρήση ψηφιακών εργαλείων από τους καταναλωτές στην καθημερινή ζωή, γεγονός που ενθαρρύνει τις μάρκες πολυτελείας να προσεγγίσουν τους καταναλωτές μέσω τέτοιων τεχνολογιών αλλά δήλωσε ότι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της βιομηχανίας της πολυτέλειας έγκεινται στη μη παλαίωση και στην παροχή φυσικής εμπειρίας, όπως υπογράμμισε κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ το 2004.

Είναι ο μικρότερος αδελφός της Ντελφίν Αρνό και έχει τρία ετεροθαλή αδέλφια από τον δεύτερο γάμο του πατέρα του με την Καναδή πιανίστα Ελέν Μερσιέ.Είναι λάτρης της σύγχρονης τέχνης.

Από το 2011 διατηρεί σχέση με το ρωσικό μοντέλο και φιλάνθρωπο Ναταλία Βοντιάνοβα, με την οποία έχει αποκτήσει δύο γιους, τον Μαξίμ, γεννημένο στις 2 Μαΐου 2014, και τον Ρομάν, γεννημένο στις 4 Ιουνίου 2016. Η Βοντιάνοβα ανακοίνωσε τον αρραβώνα τους στις 31 Δεκεμβρίου 2019. Η πανδημία COVID-19 ανάγκασε την ακύρωση του γάμου τους στις 27 Ιουνίου 2020 στο αβαείο Saint-Pierre d’Hautvillers και το ζευγάρι παντρεύτηκε επίσημα στις 21 Ιουνίου 2020 σε ληξιαρχείο του Παρισιού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!