Γ.Δ.
1485.91 -0,70%
ACAG
-2,44%
6.01
CENER
-0,23%
8.8
CNLCAP
-1,27%
7.8
DIMAND
-0,76%
9.2
OPTIMA
+0,34%
11.72
TITC
-0,80%
31.15
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,37%
1.632
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-1,09%
2.27
ΑΚΡΙΤ
-0,59%
0.84
ΑΛΜΥ
+0,72%
2.78
ΑΛΦΑ
-1,47%
1.742
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,95%
12.56
ΑΣΚΟ
0,00%
2.72
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.38
ΑΤΤ
+3,20%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,62%
6.46
ΒΙΟΚΑ
-3,76%
2.56
ΒΙΟΣΚ
-1,79%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.66
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
16.24
ΔΑΑ
+0,52%
8.196
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-0,67%
11.82
ΔΟΜΙΚ
+2,00%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.37
ΕΒΡΟΦ
+1,23%
1.65
ΕΕΕ
+0,74%
32.88
ΕΚΤΕΡ
-2,99%
4.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,63%
2.42
ΕΛΛ
-1,06%
14
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,04%
2.64
ΕΛΠΕ
-1,44%
8.535
ΕΛΣΤΡ
-2,95%
2.3
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.88
ΕΛΧΑ
+0,24%
2.09
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,84%
1.335
ΕΤΕ
-0,59%
8.4
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
-2,49%
5.88
ΕΥΡΩΒ
-0,47%
2.122
ΕΧΑΕ
-0,94%
5.25
ΙΑΤΡ
-1,18%
1.675
ΙΚΤΙΝ
+0,49%
0.41
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.67
ΙΝΚΑΤ
-1,53%
5.14
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.93
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΕΚ
+1,14%
6.23
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.42
ΙΝΤΕΤ
-1,99%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-0,54%
3.7
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
-0,66%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,30%
1.68
ΚΟΡΔΕ
-2,99%
0.52
ΚΟΥΑΛ
-0,47%
1.282
ΚΟΥΕΣ
-0,70%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,45%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-0,37%
1.34
ΛΑΒΙ
-1,22%
0.968
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.84
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-3,81%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,71%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,36%
2.98
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-0,26%
3.9
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,01%
27.46
ΜΟΝΤΑ
+2,06%
3.47
ΜΟΤΟ
-0,33%
3.04
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
+0,07%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.35
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.995
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-4,16%
37.32
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
+1,44%
0.988
ΞΥΛΚ
-1,09%
0.271
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-9,43%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.7
ΟΛΠ
+0,20%
24.55
ΟΛΥΜΠ
-0,36%
2.75
ΟΠΑΠ
-1,45%
14.96
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,54%
0.935
ΟΤΕ
-0,91%
14.08
ΟΤΟΕΛ
-3,23%
12
ΠΑΙΡ
0,00%
1.13
ΠΑΠ
+0,40%
2.5
ΠΕΙΡ
-1,20%
3.798
ΠΕΤΡΟ
-0,89%
8.9
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.035
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,19%
5
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.675
ΣΑΡ
-0,70%
11.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.377
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.915
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.74
ΣΠΙ
-0,56%
0.716
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,99%
18
ΤΖΚΑ
+2,80%
1.655
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,45%
1.756
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
-2,14%
4.11
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

ΣΤΑΣΥ: Έρχονται προσλήψεις για ελεγκτές σε Μετρό, Τραμ, Ηλεκτρικό

Ένα συνολικό σχέδιο ανασυγκρότησης του Σώματος Ελεγκτών Κομίστρου της ΣΤΑΣΥ, βρίσκεται τον τελευταίο χρόνο σε εξέλιξη, με την εταιρεία να προγραμματίζει νέες προλήψεις ελεγκτών σε Μετρό, Τραμ, Ηλεκτρικό για το 2024.

Σημειώνεται ότι, το σώμα ελεγκτών ήδη ενισχύθηκε αριθμητικά, και από 45 εργαζόμενους το 2022 σήμερα διαθέτει 122 εργαζόμενους, οι έλεγχοι κομίστρων αυξήθηκαν το 2023 κατά 173%, ενώ δημιουργήθηκαν στις αρχές Νοεμβρίου του 2023 σε κεντρικούς σταθμούς ομάδες, για την αποτροπή της παράνομης διέλευσης επιβατών από τις πύλες.

Το σχέδιο ανασυγκρότησης της ΣΤΑΣΥ

Ειδικότερα, προς την κατεύθυνση της ανασυγκρότησης του Σώματος Ελεγκτών Κομίστρου της ΣΤΑΣΥ:

  • α. Το σώμα ελεγκτών ενισχύθηκε αριθμητικά και από 45 εργαζόμενους το 2022 σήμερα διαθέτει 122 εργαζόμενους, ενώ για το 2024 προγραμματίζονται και νέες προσλήψεις προσωπικού.
  • β. Οι ελεγκτές εκπαιδεύτηκαν σε θέματα επικοινωνίας με το επιβατικό κοινό, καθώς ο ρόλος τους δεν περιορίζεται στον έλεγχο εισιτηρίων, αλλά έχει επεκταθεί και στο πεδίο της εξυπηρέτησης και παροχής πληροφοριών.
  • γ. Οι έλεγχοι έχουν διευρυνθεί σε όλο το δίκτυο Μετρό και Τραμ, με έμφαση σε σημεία – πύλες εισόδου και εξόδου, όπως το αεροδρόμιο και το λιμάνι του Πειραιά.
  • δ. Δημιουργήθηκαν στις αρχές Νοεμβρίου του 2023 σε κεντρικούς σταθμούς ομάδες, για την αποτροπή της παράνομης διέλευσης επιβατών από τις πύλες. Πρόκειται για υποστηρικτικές προς τους ελεγκτές ομάδες εργαζομένων, που δρουν, πριν τα μηχανήματα επικύρωσης εισιτηρίων, αποτρεπτικά προς τους επιβάτες που σκόπευαν να μετακινηθούν χωρίς εισιτήριο, ενημερώνοντας και παρακινώντας τους για την έκδοση κομίστρου.

Το φαινόμενο πολλαπλής διέλευσης (tailing) είναι ένα θέμα που απασχολεί τις Διοικήσεις του ΟΑΣΑ και της ΣΤΑ.ΣΥ. Λόγω της συχνότητας του φαινόμενου, διενεργούνται δοκιμές σεναρίων, που στόχο έχουν τη ρύθμιση των παραμέτρων λειτουργίας των πυλών και του χρόνου αναμονής και διέλευσης, σε συνδυασμό με την τήρηση των διεθνώς αναγνωρισμένων κανόνων για την ασφαλή διέλευση των επιβατών.

Για τη ΣΤΑ.ΣΥ αποτελεί στοίχημα, αλλά και προτεραιότητα η αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής, που θα περιοριστεί περαιτέρω το 2024 με στοχευμένες δράσεις και ακόμη πιο εντατικούς ελέγχους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!