Spotify: Φέρνει βιντεο-podcasts στο Netflix από το 2026

Τα βιντεο-podcasts θα προσθέσουν «φρέσκες φωνές και νέες προοπτικές» στην πλατφόρμα καλύπτοντας ευρεία θεματολογία

Netflix ©pixabay

Η Spotify ανακοίνωσε στρατηγική συνεργασία με το Netflix, μέσω της οποίας ορισμένα από τα πιο δημοφιλή βιντεο-podcasts της θα διατίθενται και στην πλατφόρμα του Netflix από το επόμενο έτος.

Η συνεργασία στοχεύει στη διεύρυνση του κοινού και στη δημιουργία ενός νέου υβριδικού μοντέλου ψυχαγωγίας που συνδυάζει streaming και podcasting.

Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες, σειρές όπως το The Bill Simmons Podcast, The Zach Lowe Show, The Rewatchables, Conspiracy Theories και The Big Picture θα ανεβαίνουν ταυτόχρονα στο Spotify και στο Netflix, αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες και στη συνέχεια σε περισσότερες χώρες. Οι εκδόσεις στο Spotify θα περιλαμβάνουν διαφημίσεις, ενώ οι εκδόσεις στο Netflix θα προβάλλονται χωρίς διαφημίσεις για τους συνδρομητές του ad-free πακέτου.

Η συνεργασία σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον χώρο των podcasts, ο οποίος μεταβαίνει σταδιακά από το ηχητικό στο οπτικοακουστικό περιεχόμενο. Σύμφωνα με στοιχεία της Edison Research, 77% των νέων ακροατών podcasts παρακολουθούν πλέον βίντεο εκδοχές, ενώ περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο χρήστες βλέπουν podcasts στο YouTube κάθε μήνα.

Η αντιπρόεδρος περιεχομένου του Netflix, Λόρεν Σμιθ, δήλωσε ότι τα βιντεο-podcasts θα προσθέσουν «φρέσκες φωνές και νέες προοπτικές» στην πλατφόρμα, καλύπτοντας θεματολογία από την ποπ κουλτούρα έως τον αθλητισμό και το true crime.

Η Spotify, που φιλοξενεί ήδη πάνω από 430.000 βιντεο-podcasts και περισσότερους από 350 εκατομμύρια θεατές, επιδιώκει να καθιερωθεί ως βασικός παίκτης στην αγορά του video streaming. Ο συνιδρυτής και CEO Ντάνιελ Εκ είχε δηλώσει πως η εταιρεία θέλει να γίνει «ο φυσικός χώρος για δημιουργούς κάθε μορφής περιεχομένου».

Με αυτή τη συνεργασία, το Netflix και η Spotify ενώνουν δυνάμεις, μετατρέποντας τα podcasts σε πλήρεις τηλεοπτικές εμπειρίες για ένα παγκόσμιο κοινό.