Viber: 5 κανόνες για σωστές πωλήσεις την περίοδο των εορτών

Οι περίοδος των εορτών πλησιάζει και η Rakuten Viber αναφέρεται σε πέντε βασικούς κανόνες που θα εκτοξεύσουν τις πωλήσεις

Rakuten Viber © ΔΤ

Η προετοιμασία για την πιο ανταγωνιστική περίοδο αγορών του έτους βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και η Rakuten Viber παρουσίασε τους πέντε κανόνες για τις σωστές πωλήσεις την περίοδο των γιορτών. Αν η εορταστική αγοραστική περίοδος σας φαίνεται σαν συνδυασμός σπριντ και μαραθωνίου, ετοιμαστείτε για προπόνηση. Από την Black Friday και τη Cyber Monday έως τα Χριστούγεννα, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει ταυτόχρονα μια χρυσή ευκαιρία και μια δύσκολη μάχη. Οι καταναλωτές βομβαρδίζονται με προσφορές από κάθε κατεύθυνση, ενώ η προσοχή τους μειώνεται και οι προσδοκίες για εξατομίκευση είναι μεγαλύτερες από ποτέ.

Πώς λοιπόν να καταφέρετε να ξεχωρίσετε μέσα στον θόρυβο χωρίς να υπερφορτώσετε με πληροφορία το κοινό σας; Η απάντηση δεν βρίσκεται στο να στείλετε περισσότερα μηνύματα, αλλά στο να στείλετε έξυπνα μηνύματα. Ακολουθούν μερικές από τις πρακτικές που ήδη εφαρμόζουν κορυφαίες εταιρίες για να πετύχουν τα βέλτιστα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια των κορυφαίων μηνών αγορών:

1. Ξεκινήστε πριν τον πανικό

Προσφορές με πρώιμη πρόσβαση, teaser μηνύματα και προσωπικές προτάσεις δίνουν στους πιστούς πελάτες έναν λόγο να κάνουν αγορές πριν πλημμυρίσουν οι προσφορές. Το να είστε προνοητικοί σας βοηθά να δημιουργήσετε προσμονή και να μην χαθείτε μέσα στο εποχικό θόρυβο.

2. Κάντε το ταξίδι της αγοράς μοναδικό για κάθε καταναλωτή

Οι καταναλωτές δεν ανταποκρίνονται σε γενικά μαζικά μηνύματα. Ένας αγοραστής που πέρυσι κοιτούσε παλτό έχει περισσότερες πιθανότητες να ανταποκριθεί αν του προτείνετε φέτος ταιριαστά κασκόλ ή άλλα αξεσουάρ. Η έξυπνη χρήση δεδομένων μετατρέπει τις προωθήσεις σε πιθανές αγορές. Για παράδειγμα, ένα e-commerce marketplace, η Shafa, πέτυχε 2,5 φορές περισσότερες παραγγελίες με το μισό κόστος λειτουργίας, στοχεύοντας σε συγκεκριμένα τμήματα πελατών με εξατομικευμένα μηνύματα μέσω Viber business.

Rakuten Viber

Rakuten Viber

3. Να είστε επίκαιροι

Προσφορές, ειδοποιήσεις επαναφοράς αποθεμάτων ή υπενθυμίσεις για εγκαταλελειμμένο καλάθι αγορών, μπορούν να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα σε μια χαμένη πώληση και έναν πιστό πελάτη. Ο χρόνος μετράει, και οι πιο επιτυχημένες εταιρείες είναι αυτές που αλληλεπιδρούν με τους πελάτες όταν η πρόθεση αγοράς είναι στο υψηλότερο σημείο. Η Superstore Auchan, για παράδειγμα, έστειλε υπενθυμίσεις σε πελάτες που είχαν εγκαταλείψει το καλάθι τους και είδε το 20% του συνολικού της κύκλου εργασιών να προέρχεται από χρήστες Viber — με το 70% αυτού να οφείλεται στη μείωση εγκαταλελειμμένων καλαθιών.

4. Μην σταματάτε στο «ταμείο»

Η σιωπή μετά την αγορά είναι μια από τις μεγαλύτερες χαμένες ευκαιρίες. Αντί αυτού, μπορείτε να στείλετε οδηγίες φροντίδας, προτάσεις συμπληρωματικών προϊόντων ή ένα απλό «ευχαριστώ». Αυτές οι μικρές χειρονομίες μπορούν να μετατρέψουν έναν μεμονωμένο αγοραστή σε μακροπρόθεσμο πελάτη. Η εταιρεία Leroy Merlin, χρησιμοποίησε επαγγελματικά μηνύματα για να βελτιώσει την επικοινωνία με τα μέλη του νέου της προγράμματος πιστότητας, στηρίζοντας έτσι τις καινούριες πωλήσεις και μοιράζοντας κουπόνια μέσω της εφαρμογής Viber. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία πέτυχε 300% ταχύτερη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών στο ταμείο και αύξηση 20% στα προϊόντα του καλαθιού.

5. Κλιμακωτή και διαρκής υποστήριξη

Κατά τις εβδομάδες υψηλής ζήτησης, η εξυπηρέτηση πελατών πιέζεται. Chatbots, αυτοματισμοί και εργαλεία συνομιλίας μπορούν να βοηθήσουν στην άμεση επίλυση συχνών ερωτήσεων κι έτσι οι υπάλληλοι μπορούν να εστιάζουν σε πιο σύνθετα ζητήματα. Οι πελάτες λαμβάνουν απαντήσεις πιο γρήγορα και η ομάδα σας διατηρεί την ψυχραιμία της. Οι εφαρμογές μηνυμάτων διαδραματίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο εδώ. Σε αντίθεση με τα υπερφορτωμένα εισερχόμενα ή τα social media, προσφέρουν μια άμεση, έμπιστη γραμμή προς τους καταναλωτές που τις χρησιμοποιούν καθημερινά. Τα online καταστήματα μπορούν να στείλουν διαδραστικά μηνύματα, υπενθυμίσεις ή εξατομικευμένες προσφορές με τρόπο που μοιάζει λιγότερο με «μάρκετινγκ» και περισσότερο μια μια χρήσιμη παρότρυνση.

Συμπέρασμα

Οι αγοραστές δεν θυμούνται ποια μάρκα είχε τη μεγαλύτερη προβολή κατά τις γιορτές — θυμούνται όμως ποια έκανε τη ζωή τους πιο εύκολη. Αυτή τη σεζόν, επικεντρωθείτε λιγότερο στο να προωθείτε προϊόντα και περισσότερο στο να χτίζετε σχέσεις. Όταν αλληλεπιδράτε με τους πελάτες λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τους και με τους όρους τους, τα αποτελέσματα διαρκούν πολύ πέρα από τις πωλήσεις.

Σχετικά με το Rakuten Viber: Το Rakuten Viber είναι μία από τις πιο αξιόπιστες και δημοφιλείς εφαρμογές στον κόσμο. Δημιουργούμε ουσιαστικές συνδέσεις, φέρνοντας τους ανθρώπους κοντά με ασφάλεια, ώστε να απολαμβάνουν πολύτιμες στιγμές με τις οικογένειες και τους φίλους τους, να διαχειρίζονται τις επαγγελματικές τους σχέσεις ή να παρακολουθούν το περιεχόμενο που αγαπούν, όλα σε ένα μέρος. Ως υπερ-εφαρμογή, προσφέρουμε στους χρήστες μας υπηρεσίες που καλύπτουν κάθε πτυχή των καθημερινών τους αναγκών και κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη. Το Rakuten Viber αποτελεί μέρος της Rakuten Group, Inc., ενός παγκόσμιου ηγέτη τεχνολογίας στον τομέα του e-commerce, του fintech, του ψηφιακού περιεχομένου και των υπηρεσιών επικοινωνίας.

googlenews
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!