Γ.Δ.
1378.34 -0,20%
ACAG
-0,94%
6.31
CENER
+1,59%
7.05
CNLCAP
0,00%
6.75
DIMAND
-0,21%
9.69
OPTIMA
-0,50%
9.95
TITC
-0,57%
26.25
ΑΑΑΚ
0,00%
6.85
ΑΒΑΞ
-0,58%
1.382
ΑΒΕ
+3,09%
0.5
ΑΔΜΗΕ
+0,23%
2.195
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.905
ΑΛΜΥ
+0,97%
2.595
ΑΛΦΑ
-0,65%
1.54
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.84
ΑΡΑΙΓ
-0,59%
11.7
ΑΣΚΟ
0,00%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,54%
7.48
ΑΤΤ
0,00%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
+1,75%
2.32
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,56%
5.3
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
-1,30%
1.14
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.06
ΔΑΑ
-0,85%
8.15
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,01%
11.02
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.595
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+2,58%
1.59
ΕΕΕ
-0,07%
28.28
ΕΚΤΕΡ
+0,75%
4.04
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
-1,28%
2.31
ΕΛΛ
-0,69%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,79%
2.565
ΕΛΠΕ
-0,49%
8.15
ΕΛΣΤΡ
+0,42%
2.4
ΕΛΤΟΝ
+1,08%
1.88
ΕΛΧΑ
-0,98%
1.812
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-0,11%
9.5
ΕΣΥΜΒ
+0,41%
1.21
ΕΤΕ
-0,99%
7.004
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,54%
5.55
ΕΥΡΩΒ
-1,45%
1.804
ΕΧΑΕ
-0,40%
4.94
ΙΑΤΡ
0,00%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+1,59%
0.447
ΙΛΥΔΑ
+1,32%
1.53
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
4.95
ΙΝΛΙΦ
+0,85%
4.73
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.076
ΙΝΤΕΚ
-0,82%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.2
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.26
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,98%
1.52
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.518
ΚΟΥΑΛ
+3,97%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,96%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,15%
1.425
ΛΑΒΙ
-1,23%
0.8
ΛΑΜΔΑ
-0,30%
6.59
ΛΑΜΨΑ
0,00%
31.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-1,83%
1.07
ΜΕΒΑ
0,00%
3.81
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,78%
3.84
ΜΙΝ
0,00%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,08%
26.1
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
+0,69%
2.905
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+0,30%
26.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,52%
1.91
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
36.76
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,42%
0.964
ΞΥΛΚ
-0,35%
0.284
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.318
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.7
ΟΛΠ
-0,42%
23.85
ΟΛΥΜΠ
+0,38%
2.66
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.17
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,07%
13.83
ΟΤΟΕΛ
-1,19%
13.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1.24
ΠΑΠ
-1,54%
2.56
ΠΕΙΡ
-0,83%
3.726
ΠΕΤΡΟ
-0,48%
8.36
ΠΛΑΘ
-0,76%
3.9
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,18%
1.132
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+3,96%
4.2
ΡΕΒΟΙΛ
+0,66%
1.53
ΣΑΡ
+0,88%
11.48
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,55%
0.363
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.03
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.34
ΣΠΙ
+0,28%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,22%
17.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.13
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.674
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.369
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
-0,88%
3.955
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Online Φαρμακεία: Αύξηση τζίρου 7% στα 69 εκατ. στο α’ τρίμηνο

Αύξηση 7% παρουσίασαν οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων στο πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 69 εκατ. ευρώ. Η μέση τιμή αξίας του ηλεκτρονικού καλαθιού αυξήθηκε κατά 9% και διαμορφώνεται στα 43,70 ευρώ σε σχέση με τα 42,90 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2022.

Σημειώνεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την ευρωπαϊκή οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον ευρωπαϊκό κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου. Μάλιστα, η ΚΥΑ της 20ης Απριλίου 2022 καθορίζει ότι στην χώρα μας απαγορεύεται να πωλούνται τα ΜΗΣΥΦΑ online, και μπορούν να διατίθεται μόνο στα φυσικά φαρμακεία.

Αύξηση 7% στα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών σε επίπεδο τριμήνου αναδεικνύονται οι εξής: +7% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, +2% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες και +2% σε βρεφικά και παιδικά είδη. Μείωση στις πωλήσεις γνώρισαν τα προϊόντα υγείας κατά 31%, καθώς προϊόντα που βρίσκονταν για καιρό στις υψηλότερες θέσεις ζήτησης (όπως οι μάσκες προστασίας και τα διαγνωστικά τεστ κορονοϊού) δεν αποτελούν πλέον προτεραιότητα για το αγοραστικό κοινό.

Όπως προκύπτει από την τριμηνιαία έκθεση της Convert Group, για πρώτη φορά μετά από χρόνια υπάρχει συγκράτηση των εκπτώσεων στο online κανάλι, αφού σε ποσοστό έπεσε στο 38% επί της Προτεινόμενης Λιανικής Τιμής από 43% που ήταν για στην αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Στα marketing κανάλια, σε επίπεδο τριμήνου, οι διαφημίσεις Google εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη θέση επιφέροντας το 45% των συνολικών συναλλαγών, και σημειώνοντας αύξηση 6 μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Ακόμη, οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, είναι υπεύθυνες με την σειρά τους για το 15% των συναλλαγών, ενώ τα οργανικά αποτελέσματα για το 14%.

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να δείχνουν την προτίμηση τους προς τις mobile & tablet συσκευές για την πραγματοποίηση των online αγορών τους με ένα ποσοστό 67% έναντι των συσκευών desktop & laptops (32%). Αναφορικά με την πραγματοποίηση των παραγγελιών, προτιμώνται οι πρωινές και μεσημεριανές ώρες (9:00-12:00 και 12:00-15:00), ενώ η Δευτέρα και η Τρίτη αποτελούν τις πιο δημοφιλείς ημέρες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!