Γ.Δ.
1264.69 -0,05%
ACAG
-0,83%
6
CENER
-2,73%
6.78
CNLCAP
+1,42%
7.15
DIMAND
0,00%
10.85
OPTIMA
-0,76%
7.8
TITC
-0,82%
19.34
ΑΑΑΚ
0,00%
7.1
ΑΒΑΞ
-2,14%
1.37
ΑΒΕ
+0,38%
0.526
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.715
ΑΛΜΥ
-0,40%
2.51
ΑΛΦΑ
+1,94%
1.58
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.6
ΑΝΕΚ
-0,71%
0.278
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.3
ΑΡΑΙΓ
-1,73%
11.34
ΑΣΚΟ
-0,45%
2.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.36
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
6.4
ΑΤΤ
-3,04%
11.48
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.64
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,36%
5.47
ΒΙΟΚΑ
+3,79%
2.74
ΒΙΟΣΚ
+2,27%
1.125
ΒΙΟΤ
-9,02%
0.222
ΒΙΣ
0,00%
0.322
ΒΟΣΥΣ
-0,85%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+2,31%
1.775
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,78%
13.26
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.3
ΔΕΗ
+2,38%
10.75
ΔΟΜΙΚ
+0,57%
3.5
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,53%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+3,80%
0.955
ΕΕΕ
0,00%
25.3
ΕΚΤΕΡ
0,00%
3.55
ΕΛΒΕ
+0,41%
4.84
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.558
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.32
ΕΛΛ
-1,67%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,26%
2.225
ΕΛΠΕ
-0,13%
7.65
ΕΛΣΤΡ
-4,33%
2.87
ΕΛΤΟΝ
0,00%
2.14
ΕΛΧΑ
-1,47%
1.872
ΕΝΤΕΡ
+0,97%
6.26
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΠΣΙΛ
-0,93%
9.6
ΕΣΥΜΒ
-0,90%
1.105
ΕΤΕ
+1,51%
6.166
ΕΥΑΠΣ
+3,18%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+0,66%
6.06
ΕΥΡΩΒ
+0,54%
1.669
ΕΧΑΕ
+0,57%
5.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.78
ΙΚΤΙΝ
+0,23%
0.43
ΙΛΥΔΑ
+3,49%
1.335
ΙΝΚΑΤ
+0,14%
3.47
ΙΝΛΙΦ
-0,90%
4.4
ΙΝΛΟΤ
-3,79%
0.938
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.15
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
-3,30%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+0,76%
2.65
ΚΑΜΠ
-2,51%
2.33
ΚΑΡΕΛ
-1,96%
300
ΚΕΚΡ
-0,84%
1.765
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
-0,79%
1.26
ΚΟΡΔΕ
-1,10%
0.54
ΚΟΥΑΛ
-2,82%
0.552
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.44
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
9.36
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.05
ΛΑΒΙ
-1,44%
0.686
ΛΑΜΔΑ
-2,66%
6.595
ΛΑΜΨΑ
0,00%
29
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.282
ΛΕΒΠ
0,00%
0.358
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.18
ΛΟΥΛΗ
-1,09%
2.71
ΜΑΘΙΟ
-0,89%
1.11
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+0,29%
3.45
ΜΕΡΚΟ
-0,89%
44.6
ΜΙΓ
+0,53%
4.75
ΜΙΝ
-0,40%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,89%
24.76
ΜΟΝΤΑ
+1,25%
1.62
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.595
ΜΠΕΛΑ
-0,83%
23.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.935
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
-1,09%
36.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.02
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
-0,89%
0.333
ΞΥΛΠ
0,00%
0.348
ΟΛΘ
-0,86%
23
ΟΛΠ
0,00%
22.75
ΟΛΥΜΠ
+0,40%
2.52
ΟΠΑΠ
-0,81%
14.69
ΟΤΕ
-0,08%
13.03
ΟΤΟΕΛ
-1,42%
12.46
ΠΑΙΡ
+2,35%
1.09
ΠΑΠ
-2,20%
2.22
ΠΕΙΡ
+0,89%
3.174
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.94
ΠΛΑΘ
-2,72%
4.12
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
+10,00%
0.418
ΠΡΕΜΙΑ
+1,68%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.3
ΠΡΟΦ
+1,37%
4.44
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.93
ΣΑΡ
-4,47%
8.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.1
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0305
ΣΕΝΤΡ
+3,65%
0.369
ΣΙΔΜΑ
+1,29%
2.36
ΣΠΕΙΣ
-1,19%
6.64
ΣΠΙ
+0,32%
0.62
ΣΠΥΡ
0,00%
0.18
ΤΕΝΕΡΓ
-1,06%
14.95
ΤΖΚΑ
-0,55%
1.8
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.07
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,01%
1.77
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.197
ΦΙΕΡ
+1,83%
0.389
ΦΛΕΞΟ
-1,25%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+10,00%
0.0715
ΦΡΛΚ
-0,37%
4.085
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Online Φαρμακεία: Αύξηση τζίρου 7% στα 69 εκατ. στο α’ τρίμηνο

Αύξηση 7% παρουσίασαν οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων στο πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 69 εκατ. ευρώ. Η μέση τιμή αξίας του ηλεκτρονικού καλαθιού αυξήθηκε κατά 9% και διαμορφώνεται στα 43,70 ευρώ σε σχέση με τα 42,90 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2022.

Σημειώνεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την ευρωπαϊκή οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον ευρωπαϊκό κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου. Μάλιστα, η ΚΥΑ της 20ης Απριλίου 2022 καθορίζει ότι στην χώρα μας απαγορεύεται να πωλούνται τα ΜΗΣΥΦΑ online, και μπορούν να διατίθεται μόνο στα φυσικά φαρμακεία.

Αύξηση 7% στα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών σε επίπεδο τριμήνου αναδεικνύονται οι εξής: +7% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, +2% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες και +2% σε βρεφικά και παιδικά είδη. Μείωση στις πωλήσεις γνώρισαν τα προϊόντα υγείας κατά 31%, καθώς προϊόντα που βρίσκονταν για καιρό στις υψηλότερες θέσεις ζήτησης (όπως οι μάσκες προστασίας και τα διαγνωστικά τεστ κορονοϊού) δεν αποτελούν πλέον προτεραιότητα για το αγοραστικό κοινό.

Όπως προκύπτει από την τριμηνιαία έκθεση της Convert Group, για πρώτη φορά μετά από χρόνια υπάρχει συγκράτηση των εκπτώσεων στο online κανάλι, αφού σε ποσοστό έπεσε στο 38% επί της Προτεινόμενης Λιανικής Τιμής από 43% που ήταν για στην αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Στα marketing κανάλια, σε επίπεδο τριμήνου, οι διαφημίσεις Google εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη θέση επιφέροντας το 45% των συνολικών συναλλαγών, και σημειώνοντας αύξηση 6 μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Ακόμη, οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, είναι υπεύθυνες με την σειρά τους για το 15% των συναλλαγών, ενώ τα οργανικά αποτελέσματα για το 14%.

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να δείχνουν την προτίμηση τους προς τις mobile & tablet συσκευές για την πραγματοποίηση των online αγορών τους με ένα ποσοστό 67% έναντι των συσκευών desktop & laptops (32%). Αναφορικά με την πραγματοποίηση των παραγγελιών, προτιμώνται οι πρωινές και μεσημεριανές ώρες (9:00-12:00 και 12:00-15:00), ενώ η Δευτέρα και η Τρίτη αποτελούν τις πιο δημοφιλείς ημέρες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!