Γ.Δ.
1428.5 +0,31%
ACAG
+0,34%
5.92
CENER
+1,80%
9.59
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
-1,16%
8.5
NOVAL
+0,49%
2.688
OPTIMA
+3,17%
13
TITC
-3,10%
29.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-0,71%
1.396
ΑΒΕ
0,00%
0.433
ΑΔΜΗΕ
-0,92%
2.15
ΑΚΡΙΤ
-4,38%
0.765
ΑΛΜΥ
+0,75%
2.68
ΑΛΦΑ
-1,63%
1.477
ΑΝΔΡΟ
+1,86%
6.58
ΑΡΑΙΓ
-0,71%
11.2
ΑΣΚΟ
+4,81%
3.05
ΑΣΤΑΚ
+1,86%
6.58
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,46%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+3,48%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,85%
5.82
ΒΙΟΚΑ
-2,08%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+2,36%
1.3
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-1,44%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,06%
16.8
ΔΑΑ
-0,63%
7.95
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,45%
11.17
ΔΟΜΙΚ
-3,78%
3.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,69%
1.45
ΕΕΕ
+1,76%
32.38
ΕΚΤΕΡ
-0,12%
4.175
ΕΛΒΕ
-2,88%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,32%
2.3
ΕΛΛ
+0,37%
13.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,20%
2.525
ΕΛΠΕ
-0,94%
7.865
ΕΛΣΤΡ
-0,47%
2.1
ΕΛΤΟΝ
+0,84%
1.69
ΕΛΧΑ
-1,43%
1.796
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.126
ΕΠΣΙΛ
-2,44%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.265
ΕΤΕ
-0,47%
7.982
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.07
ΕΥΔΑΠ
-0,36%
5.49
ΕΥΡΩΒ
+2,71%
2.157
ΕΧΑΕ
-3,81%
4.675
ΙΑΤΡ
+0,66%
1.535
ΙΚΤΙΝ
+0,56%
0.3615
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.64
ΙΝΚΑΤ
-1,76%
5.01
ΙΝΛΙΦ
+1,69%
4.8
ΙΝΛΟΤ
+5,48%
1.154
ΙΝΤΕΚ
-0,35%
5.76
ΙΝΤΕΡΚΟ
-29,88%
3.38
ΙΝΤΕΤ
-1,28%
1.16
ΙΝΤΚΑ
-1,21%
3.26
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
334
ΚΕΚΡ
+6,61%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
+1,25%
0.486
ΚΟΥΑΛ
+4,93%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,58%
5.18
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,94%
10.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+0,90%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,58%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,90%
6.62
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.91
ΛΕΒΚ
-2,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-2,56%
2.66
ΜΑΘΙΟ
-6,91%
0.808
ΜΕΒΑ
-1,82%
3.78
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.84
ΜΕΡΚΟ
+6,22%
44.4
ΜΙΓ
-0,27%
3.71
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,46%
25.14
ΜΟΝΤΑ
+2,10%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,69%
2.9
ΜΟΥΖΚ
-1,45%
0.68
ΜΠΕΛΑ
-0,07%
26.98
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,88%
3.39
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,94%
36.58
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.944
ΞΥΛΚ
-1,14%
0.261
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
+0,97%
20.8
ΟΛΠ
-1,54%
25.6
ΟΛΥΜΠ
+2,03%
2.51
ΟΠΑΠ
+1,05%
14.46
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.923
ΟΤΕ
+1,98%
13.93
ΟΤΟΕΛ
-1,71%
11.48
ΠΑΙΡ
0,00%
1.07
ΠΑΠ
-2,05%
2.39
ΠΕΙΡ
-0,87%
3.433
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
7.98
ΠΛΑΘ
-1,03%
3.845
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
-9,42%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-2,27%
1.12
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-1,20%
4.545
ΡΕΒΟΙΛ
+2,82%
1.64
ΣΑΡ
+0,18%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
+3,65%
0.341
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.65
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.68
ΣΠΙ
+3,57%
0.638
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.35
ΤΖΚΑ
0,00%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.24
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.915
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.625

Με ρυθμό ανάπτυξης +282% τα Online Super Market το α’ τρίμηνο του 2021

Τον εκρηκτικό ρυθμό ανάπτυξης +282% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του Online Super Market στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, αναδεικνύονται οι εξής: +402% σε ποτά και αναψυκτικά, +366% σε προϊόντα αρτοποιίας, +344% σε φρέσκα τρόφιμα, +313% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +271% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +248% σε προϊόντα για κατοικίδια, +239% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +175% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και +97% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Στα ευρήματα της εταιρείας φαίνεται ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός πως η συνήθεια των online αγορών από Super Market, άλλαξε ανεπιστρεπτί με την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης και ήρθε για να μείνει στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή. Η εμφάνιση των πλατφορμών delivery μέσα στο 2020, με το ελάχιστο όριο παραγγελιών να φτάνει ακόμη και στα €5, αλλά και οι πιο συχνές online παραγγελίες από τα νοικοκυριά, μείωσαν κατά €20 τη μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού στα €78,70 με το ΦΠΑ, από €100 με το ΦΠΑ στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Σχεδόν 9 στα 10 ηλεκτρονικά καλάθια φέτος περιέχει φρέσκα τρόφιμα, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά πως η τάση του καταναλωτή να εμπιστεύεται το online κανάλι για την ποιότητα της επιλογής των φρέσκων τροφίμων και την ταχύτητα της παράδοσής τους, ήρθε για να μείνει στην ελληνική καθημερινότητα.

Οι ειδικοί του ηλεκτρονικού εμπορίου θα συναντήσουν ένα ακόμα δείκτη που αποτυπώνει την αύξηση της εμπιστοσύνης στο ηλεκτρονικό κανάλι: ο δείκτης μετατροπής (conversion rate) επισκέπτη σε πελάτη έφτασε το 3,8% σε σχέση με τον μέσο όρο του 2,9% για το 12μηνο του 2020.

Αναφορικά με τα marketing κανάλια, σημειώθηκε ρεκόρ με το 36% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις, αύξηση 10 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η τεράστια αύξηση επιβεβαιώνει την σταθερή πλέον σχέση εμπιστοσύνης των καταναλωτών με τους λιανεμπόρους της επιλογής τους. Ταυτόχρονα, σημειώνεται μια μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο (Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο) στις πωλήσεις που προήλθαν από διαφημίσεις Google (25%) και μια σημαντική αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων στην αξία των πωλήσεων που ήρθαν από οργανικά αποτελέσματα (21%).

Όσον αφορά τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, είναι αδιαμφισβήτητο πως το work from home έχει ενισχύσει desktop & laptops, από τα οποία προέρχονται το 71% των παραγγελιών. Η πιο δημοφιλής μέρα και ώρα μάλιστα αναδεικνύεται η Δευτέρα στις 11:00-12:00 εντείνοντας την άποψη ότι ο Έλληνας καταναλωτής πραγματοποιεί τις παραγγελίες του νοικοκυριού εν ώρα εργασίας και πιθανόν από το σπίτι.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!