Γ.Δ.
1448.59 +0,93%
ACAG
+1,22%
6.64
CENER
+0,13%
7.53
CNLCAP
+2,53%
8.1
DIMAND
-0,31%
9.58
OPTIMA
+2,53%
10.54
TITC
+0,89%
28.35
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,05%
1.49
ΑΒΕ
+1,71%
0.475
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.215
ΑΚΡΙΤ
+1,60%
0.955
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+0,34%
1.6365
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.84
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.26
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,74%
8.12
ΑΤΤ
-0,91%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,80%
5.65
ΒΙΟΚΑ
-0,37%
2.66
ΒΙΟΣΚ
-1,59%
1.24
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,21%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,35%
16.48
ΔΑΑ
+0,05%
8.422
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,89%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-0,33%
4.58
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,15%
0.345
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+0,75%
29.68
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+3,75%
2.49
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,18%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,97%
8.345
ΕΛΣΤΡ
-2,03%
2.41
ΕΛΤΟΝ
-3,36%
1.782
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,03%
1.255
ΕΤΕ
+1,06%
7.64
ΕΥΑΠΣ
+1,24%
3.26
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+1,11%
2.012
ΕΧΑΕ
+0,79%
5.13
ΙΑΤΡ
+3,10%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+0,91%
0.442
ΙΛΥΔΑ
+8,04%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-0,91%
4.92
ΙΝΛΙΦ
+0,63%
4.83
ΙΝΛΟΤ
+1,07%
1.138
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
4.3
ΙΝΤΕΤ
+5,93%
1.34
ΙΝΤΚΑ
+0,86%
3.5
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+0,93%
1.62
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.585
ΚΟΡΔΕ
+5,88%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+3,65%
1.42
ΚΟΥΕΣ
+9,42%
6.04
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,14%
1.43
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+0,15%
6.83
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-8,57%
0.32
ΛΕΒΠ
+3,57%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,02%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
-2,27%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+1,13%
4.03
ΜΙΝ
+0,78%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,83%
26.82
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+0,50%
2.995
ΜΟΥΖΚ
-0,68%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+0,42%
28.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,90%
38.06
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.03
ΞΥΛΚ
-2,36%
0.29
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-10,30%
0.296
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
+1,44%
24.6
ΟΛΥΜΠ
+0,35%
2.88
ΟΠΑΠ
+1,29%
16.49
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,57%
0.888
ΟΤΕ
+0,07%
14.23
ΟΤΟΕΛ
+0,16%
12.72
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,02%
3.961
ΠΕΤΡΟ
+0,70%
8.6
ΠΛΑΘ
+0,88%
4.03
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
7.2
ΠΡΟΦ
+1,12%
4.51
ΡΕΒΟΙΛ
+2,21%
1.62
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.378
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.98
ΣΠΕΙΣ
-1,01%
7.86
ΣΠΙ
+2,22%
0.736
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,66%
18.22
ΤΖΚΑ
-3,01%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,09%
0.37
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
-1,21%
4.085
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Με ρυθμό ανάπτυξης +282% τα Online Super Market το α’ τρίμηνο του 2021

Τον εκρηκτικό ρυθμό ανάπτυξης +282% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του Online Super Market στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, αναδεικνύονται οι εξής: +402% σε ποτά και αναψυκτικά, +366% σε προϊόντα αρτοποιίας, +344% σε φρέσκα τρόφιμα, +313% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +271% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +248% σε προϊόντα για κατοικίδια, +239% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +175% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και +97% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Στα ευρήματα της εταιρείας φαίνεται ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός πως η συνήθεια των online αγορών από Super Market, άλλαξε ανεπιστρεπτί με την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης και ήρθε για να μείνει στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή. Η εμφάνιση των πλατφορμών delivery μέσα στο 2020, με το ελάχιστο όριο παραγγελιών να φτάνει ακόμη και στα €5, αλλά και οι πιο συχνές online παραγγελίες από τα νοικοκυριά, μείωσαν κατά €20 τη μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού στα €78,70 με το ΦΠΑ, από €100 με το ΦΠΑ στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Σχεδόν 9 στα 10 ηλεκτρονικά καλάθια φέτος περιέχει φρέσκα τρόφιμα, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά πως η τάση του καταναλωτή να εμπιστεύεται το online κανάλι για την ποιότητα της επιλογής των φρέσκων τροφίμων και την ταχύτητα της παράδοσής τους, ήρθε για να μείνει στην ελληνική καθημερινότητα.

Οι ειδικοί του ηλεκτρονικού εμπορίου θα συναντήσουν ένα ακόμα δείκτη που αποτυπώνει την αύξηση της εμπιστοσύνης στο ηλεκτρονικό κανάλι: ο δείκτης μετατροπής (conversion rate) επισκέπτη σε πελάτη έφτασε το 3,8% σε σχέση με τον μέσο όρο του 2,9% για το 12μηνο του 2020.

Αναφορικά με τα marketing κανάλια, σημειώθηκε ρεκόρ με το 36% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις, αύξηση 10 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η τεράστια αύξηση επιβεβαιώνει την σταθερή πλέον σχέση εμπιστοσύνης των καταναλωτών με τους λιανεμπόρους της επιλογής τους. Ταυτόχρονα, σημειώνεται μια μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο (Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο) στις πωλήσεις που προήλθαν από διαφημίσεις Google (25%) και μια σημαντική αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων στην αξία των πωλήσεων που ήρθαν από οργανικά αποτελέσματα (21%).

Όσον αφορά τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, είναι αδιαμφισβήτητο πως το work from home έχει ενισχύσει desktop & laptops, από τα οποία προέρχονται το 71% των παραγγελιών. Η πιο δημοφιλής μέρα και ώρα μάλιστα αναδεικνύεται η Δευτέρα στις 11:00-12:00 εντείνοντας την άποψη ότι ο Έλληνας καταναλωτής πραγματοποιεί τις παραγγελίες του νοικοκυριού εν ώρα εργασίας και πιθανόν από το σπίτι.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!