Η Netflix δήλωσε ότι οι επενδύσεις της στην παραγωγή περιεχομένου στην Ινδία δημιούργησαν οικονομικό αντίκτυπο ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2021 έως και το 2024, υπογραμμίζοντας τη διαρκώς αυξανόμενη σημασία της χώρας για τον αμερικανικό κολοσσό του streaming.
Η παρακολούθηση ινδικού περιεχομένου ξεπέρασε τις 3 δισεκατομμύρια ώρες το 2024, δήλωσε ο συμπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Τεντ Σαράντος σε κυβερνητικό συνέδριο για τα μέσα ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Βομβάη.
«Πιστεύω ότι η Ινδία βρίσκεται στο κατώφλι ενός σημαντικού σημείου καμπής για την αφήγηση ιστοριών», είπε ο Σαράντος, συγκρίνοντας τη δυναμική της Ινδίας με την εκτόξευση της Νότιας Κορέας στη διεθνή σκηνή ψυχαγωγίας μετά την επιτυχία της δυστοπικής σειράς επιβίωσης Squid Game. «Αυτό που αποδείχθηκε πιο παγκόσμιο, ήταν αυτό που ήταν πιο αυθεντικό τοπικά», πρόσθεσε.
Η μεγαλύτερη πλατφόρμα streaming βίντεο στον κόσμο εδραιώνει τη θέση της ως υπηρεσία υψηλής ποιότητας στην ινδική αγορά μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, αξίας 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπου ο ανταγωνισμός μεταξύ του εγχώριου παρόχου JioHotstar και των αμερικανικών αντιπάλων, όπως η Netflix και το Prime Video της Amazon, εντείνεται ολοένα και περισσότερο.
Σε μια προσπάθεια να διαφοροποιήσει την προσφορά περιεχομένου της στην Ινδία, η Netflix ενισχύει την παρουσία της με τίτλους από τη Νότια Ινδία σε γλώσσες όπως τα τελούγκου και τα ταμίλ, προσεγγίζοντας έτσι ευρύτερα ακροατήρια πέρα από τους παραδοσιακούς θαυμαστές του Bollywood που βασίζεται στα Χίντι. Ο αμερικανικός κολοσσός του streaming έχει παράγει τοπικό περιεχόμενο σε περισσότερες από 100 πόλεις στην Ινδία, με τη συμμετοχή άνω των 25.000 συνεργατών από την περιοχή, δήλωσε ο Σαράντος.