Ο επιχειρηματίας Δημήτρης Ματεμτζής, έχοντας θητεύσει κατά το παρελθόν σε μεγάλες πολυεθνικές, όπως η L’Oreal αλλά και η Champion, κλήθηκε αρχικά να συμβάλει ως στέλεχος στην προσπάθεια εξυγίανσης της ελληνικής εταιρείας ένδυσης Pink Woman, που τότε ανήκε στον Παύλο Χατζηπαυλίδη. Μιλώντας στο powergame.gr, αφηγείται την πορεία που ο ίδιος ακολούθησε, καθώς στις αρχές του 2020 ο κύριος Ματεμτζής έλαβε την απόφαση να επωμιστεί το ρίσκο αλλά και την ευθύνη της εν λόγω επιχείρησης, προχωρώντας στην πλήρη εξαγορά της.
Το αποτέλεσμα ήταν η Pink Woman (όμιλος Intrafashion) να έχει τζίρο 46,85 εκατομμύρια το 2024, από 40,17 εκατομμύρια ευρώ το 2023, και καθαρά κέρδη 4,25 εκατομμύρια ευρώ από 3 εκατομμύρια ευρώ αντίστοιχα, κινούμενη διαρκώς ανοδικά και έχοντας εισέλθει σε κερδοφόρα ανάπτυξη.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι το 2024 ο όμιλος είχε αρνητικό καθαρό δανεισμό, καθώς τα ταμειακά του διαθέσιμα ξεπερνούσαν τον τραπεζικό δανεισμό κατά 1,9 εκατομμύρια ευρώ. Θυμίζουμε, για λόγους σύγκρισης, ότι το 2019, πριν εξαγοραστεί από τον Δ. Ματεμτζή, ο όμιλος Intrafashion είχε τζίρο 25,86 εκατομμύρια ευρώ και καθαρές ζημίες μετά από φόρους 5,11 εκατομμύρια ευρώ, και το 2020 -τη χρονιά της εξαγοράς- δανεισμό περίπου 5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο τζίρος ήταν 18,83 εκατ. με ζημίες 702,31 χιλιάδες ευρώ.

Ο Δημήτρης Ματεμτζής με τον δημοσιογράφο του powergame.gr Γιώργο Λαμπίρη © Powergame
Body Talk: Στόχος να παρουσιάσει κερδοφορία το 2026
Τον περασμένο Ιούλιο προχώρησε στην απόκτηση μιας ακόμα γνωστής ελληνικής επιχείρησης στον χώρο της αθλητικής ένδυσης και μόδας, της Body Talk. Της εταιρείας που το 2024 είχε τζίρο 10,16 εκατομμύρια ευρώ και καθαρές ζημίες 2,05 εκατομμύρια ευρώ, από 19,99 εκατ. ευρώ και ζημίες 1,03 εκατ. ευρώ αντίστοιχα το 2023. Επιδίωξη του Δημήτρη Ματεμτζή είναι η Body Talk να παρουσιάζει ισοσκελισμένο ισολογισμό στο τέλος του 2025 και το 2026 να εισέλθει σε κερδοφορία.

Ο δημοσιογράφος του powergame.gr Γιώργος Λαμπίρης © Powergame
Η είσοδος στην αγορά της Ιταλίας
Αυτήν τη στιγμή ο όμιλος Intrafashion, μέσω της Pink Woman, διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων λιανικής με 115 σημεία πώλησης. Επιπλέον, μετά τη διακοπή λειτουργίας καταστημάτων που διατηρούσε στο εξωτερικό (Κύπρο-Μάλτα), υπό την προηγούμενη ιδιοκτησία, έχει επαναδραστηριοποιηθεί στο εξωτερικό, εισερχόμενη σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, αυτή της Ιταλίας, με τα πρώτα έξι καταστήματα να είναι ήδη σε λειτουργία και με στόχο να φτάσει τα 20.