Γ.Δ.
1481.65 +0,11%
ACAG
-1,16%
5.99
CENER
+4,05%
9
CNLCAP
+1,29%
7.85
DIMAND
-3,63%
8.77
OPTIMA
-0,34%
11.64
TITC
+1,10%
32.2
ΑΑΑΚ
-4,76%
6
ΑΒΑΞ
-0,86%
1.606
ΑΒΕ
-2,59%
0.451
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.275
ΑΚΡΙΤ
-1,79%
0.825
ΑΛΜΥ
+1,08%
2.81
ΑΛΦΑ
-1,18%
1.7115
ΑΝΔΡΟ
-0,88%
6.78
ΑΡΑΙΓ
+0,24%
12.43
ΑΣΚΟ
+2,21%
2.77
ΑΣΤΑΚ
-1,94%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.382
ΑΤΡΑΣΤ
-1,43%
8.26
ΑΤΤ
+0,45%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
-0,83%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+4,11%
6.58
ΒΙΟΚΑ
+1,91%
2.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.34
ΒΙΟΤ
+9,45%
0.278
ΒΙΣ
-5,56%
0.153
ΒΟΣΥΣ
-0,75%
2.64
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.585
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,70%
16.72
ΔΑΑ
-0,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.68
ΔΕΗ
-0,85%
11.62
ΔΟΜΙΚ
-1,21%
4.49
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,81%
0.366
ΕΒΡΟΦ
+0,94%
1.615
ΕΕΕ
-0,25%
32.46
ΕΚΤΕΡ
-0,49%
4.07
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,56%
2.4
ΕΛΛ
-0,71%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,30%
2.67
ΕΛΠΕ
-0,24%
8.38
ΕΛΣΤΡ
+1,77%
2.3
ΕΛΤΟΝ
+0,75%
1.89
ΕΛΧΑ
-3,79%
1.982
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.83
ΕΠΙΛΚ
-7,89%
0.14
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.315
ΕΤΕ
-0,60%
8.31
ΕΥΑΠΣ
-1,25%
3.16
ΕΥΔΑΠ
-0,84%
5.89
ΕΥΡΩΒ
-0,52%
2.092
ΕΧΑΕ
+0,97%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.66
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.408
ΙΛΥΔΑ
+1,21%
1.675
ΙΝΚΑΤ
+0,19%
5.21
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.9
ΙΝΛΟΤ
-0,69%
1.156
ΙΝΤΕΚ
-1,12%
6.17
ΙΝΤΕΡΚΟ
+5,91%
4.66
ΙΝΤΕΤ
-2,02%
1.21
ΙΝΤΚΑ
-2,03%
3.615
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-1,78%
332
ΚΕΚΡ
-0,67%
1.48
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-2,10%
1.63
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-1,57%
1.25
ΚΟΥΕΣ
-4,03%
5.48
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,35%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.33
ΛΑΒΙ
+0,42%
0.964
ΛΑΜΔΑ
-0,29%
6.78
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
+2,00%
1.02
ΛΕΒΚ
+3,01%
0.342
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+1,11%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
-3,04%
3.83
ΜΕΝΤΙ
+3,46%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-1,76%
3.91
ΜΙΝ
-0,89%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,66%
28.56
ΜΟΝΤΑ
+2,61%
3.54
ΜΟΤΟ
-0,99%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
+1,47%
27.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,50%
2
ΜΠΤΚ
+4,77%
0.505
ΜΥΤΙΛ
+0,11%
37.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,99%
1
ΞΥΛΚ
+1,11%
0.274
ΞΥΛΠ
+11,46%
0.535
ΟΛΘ
+0,46%
21.7
ΟΛΠ
-0,20%
24.4
ΟΛΥΜΠ
+1,48%
2.75
ΟΠΑΠ
+0,47%
14.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,64%
0.925
ΟΤΕ
-0,14%
13.78
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12
ΠΑΙΡ
-0,89%
1.11
ΠΑΠ
+0,81%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,90%
3.758
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.9
ΠΛΑΘ
+0,49%
4.11
ΠΛΑΚΡ
-1,31%
15.1
ΠΡΔ
-0,68%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.188
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,98%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.665
ΣΑΡ
-0,18%
11.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,27%
0.374
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-0,79%
7.5
ΣΠΙ
-1,40%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.172
ΤΕΝΕΡΓ
+0,17%
18.13
ΤΖΚΑ
-0,31%
1.63
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,79%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,03%
1.77
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.244
ΦΡΛΚ
+1,71%
4.17
ΧΑΙΔΕ
+14,17%
0.685

Γ. Σταματίου (Ella Resorts): Επενδύσεις 100 εκατ. για ριζική ανακαίνιση δύο ξενοδοχείων

Έχοντας σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα που ξεπερνά φέτος τα 100 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση σε δύο από τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται, ο όμιλος Ella Resorts, το νέο ξενοδοχειακό brand της επενδυτικής εταιρείας HIG Capital, ετοιμάζεται να υποδεχτεί την τουριστική σεζόν του 2024 με εντυπωσιακά openings. Επικεφαλής της πλατφόρμας -όπως την ονομάζουν- Ella Resorts ανέλαβε πρόσφατα ο Γιώργος Σταματίου, έχοντας στο παρελθόν συνεργαστεί με μεγάλα hospitality brands στην Ελλάδα, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.

Από τη θέση του CEO των Ella Resorts, ο Γιώργος Σταματίου περιγράφει στο powergame.gr τη φιλοσοφία αλλά και τα πλάνα της πλατφόρμας, που φιλοδοξεί να φτάσει να διαχειρίζεται 6.000 κλειδιά (δωμάτια) στην Ελλάδα την επόμενη τριετία. Το «βλέμμα» τους είναι στραμμένο σε Ρόδο, Κρήτη και Κέρκυρα αλλά και σε Χαλκιδική και Πελοπόννησο, ενώ αναμένεται και η ανακοίνωση των σχεδίων για το «ξενοδοχείο της Χούντας» στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

Πώς έκλεισε το 2023 για τα Ella Resorts;

Η χρονιά κλείνει παραδοσιακά με ανασκόπηση των επιδόσεων των ξενοδοχείων μας και της πλατφόρμας μας. Η χρονιά στην Κέρκυρα ήταν απόλυτα επιτυχημένη, πιάσαμε όλους μας τους στόχους που είχαμε βάλει, ενώ και στη Ρόδο, παρ’ όλες τις αντιξοότητες, δηλαδή των καταστροφικών πυρκαγιών που έκοψαν τον ρυθμό κρατήσεων, και των γεγονότων στο Ισραήλ τον Οκτώβριο, είμαστε εξίσου ικανοποιημένοι.

Ποια είναι τα μηνύματα για το 2024 με βάση τις μέχρι στιγμής προκρατήσεις;

Με βάση τις προκρατήσεις που έχουμε για το 2024, παρατηρούμε σχετική αύξηση από τις παραδοσιακές χώρες της δυτικής Ευρώπης. Εκτιμώ ότι θα υπάρξει αύξηση στις κρατήσεις από το Ισραήλ με την ολοκλήρωση των επιχειρήσεων. Η Ελλάδα και κυρίως η Ρόδος, όπου έχουμε 2 ξενοδοχεία, αποτελεί τόσο κοντινή όσο και αγαπημένη επιλογή. Αυτό καταδεικνύει ότι η προσπάθειά μας να αποτελέσουμε ένα επιδραστικό ξενοδοχειακό brand name έχει αποδώσει, με την προτίμηση των φιλοξενουμένων να αυξάνεται σημαντικά.

Αυτήν τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πλάνο ανακαινίσεων των ξενοδοχείων της αλυσίδας. Τι περιλαμβάνει αυτό και ποιο είναι το ύψος του;

Το 2023 λειτουργήσαμε 6 ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κέρκυρα. Τα 2 ξενοδοχεία της Ρόδου, όπως γνωρίζετε, ανακαινίστηκαν ριζικά, προσφέροντας στους φιλοξενούμενους τις καλύτερες δυνατές υποδομές, αισθητική wabi-sabi, με άρτια εκπαιδευμένους συναδέλφους. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα Γερμανού τουρίστα που γνώρισα σε μία από τις επισκέψεις μου, που μου διηγείτο την πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα και τη Ρόδο πριν από περίπου 10 χρόνια. Όταν μου ανέφερε το ξενοδοχείο που έμενε, του απάντησα ότι είναι το ξενοδοχείο που μεταμορφώσαμε ως Ella Resorts. Δεν είμαι σίγουρος αν με έχει πιστέψει ή ακόμα διατηρεί τις επιφυλάξεις του για το αν βρισκόταν στο ίδιο ξενοδοχείο. Όπως λοιπόν έγινε στη Ρόδο, ακριβώς την ίδια τακτική ανακαινίσεων θα κάνουμε και στην Κέρκυρα. Το 2024 θα βρει ανακαινισμένο το μέχρι πρότινος La Grotta Verde, ενώ σειρά θα πάρουν το Capo di Corfu και ο Pelekas.

Elissa Adults-Only Lifestyle Beach Resort © Ella Resorts
Elissa Adults-Only Lifestyle Beach Resort © Ella Resorts

Ειδικότερα, το La Grotta έκλεισε στα τέλη Οκτωβρίου και ξεκίνησαν ήδη οι εργασίες ριζικής ανακαίνισης. Θα μεταμορφωθεί σ’ ένα adults-only, all inclusive ξενοδοχείο με έμφαση στο well-being. Θα διαθέτει 351 δωμάτια, spa, γυμναστήριο και 2 με 3 εστιατόρια a la carte, εκτός από τους all day χώρους εστίασης.

Στην εξίσωση των ανακαινίσεων για το 2024 έχει μπει ακόμα ένας προορισμός, αυτός της Κρήτης, με την αγορά του πρώην Aldiana που βρίσκεται στο Μόχλο. Το ξενοδοχείο βρίσκεται σ’ έναν πανέμορφο κόλπο, που προσφέρει ιδιωτικότητα, έναν προορισμό που είναι απομακρυσμένος, αλλά πιστεύουμε ότι θα αναπτυχθεί στο μέλλον. Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο, σημερινής δυναμικότητας 170 δωματίων, θα επεκταθεί και θα φτάσει τα 360 κλειδιά. Θα γίνει ένα all inclusive ξενοδοχείο, κατάλληλο και για παιδιά.

Συνολικά το φετινό επενδυτικό πλάνο, που περιλαμβάνει τις ανακαινίσεις των δύο αυτών ξενοδοχείων, ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ. Το μεγαλύτερο ποσοστό απορροφά το Aldiana, καθώς εκεί γίνεται και επέκταση της δυναμικότητας.

Ποια είναι τα κριτήρια για να μπει η σφραγίδα των Ella Resorts σε κάποιο ξενοδοχείο; Ποιοι προορισμοί βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός σας;

Υπάρχουν κάποια πολύ συγκεκριμένα κριτήρια για να προκριθεί ένα ξενοδοχείο προς εξέταση από τα Ella Resorts: να είναι κατ’ ελάχιστον 200 δωμάτια. Να είναι κοντά στη θάλασσα. Η απόσταση από διεθνές αεροδρόμιο να μην ξεπερνάει τα 90 λεπτά.

Πέρα από αυτά, σημαντικό ρόλο παίζουν η τοποθεσία και οι δραστηριότητες που υπάρχουν στην περιοχή, το υπάρχον τουριστικό ενδιαφέρον ή η προοπτική εξέλιξης του προορισμού. Η αισθητική είναι ένας ακόμα πολύ ισχυρός παράγοντας που κατά κάποιον τρόπο αποτελεί σφραγίδα της εταιρείας μας. Η wabi-sabi φιλοσοφία μας είναι φανερή σε όλες τις αρχιτεκτονικές πινελιές των ανακαινισμένων ξενοδοχείων μας.

Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας βρίσκεται θεωρητικά όλη η λεκάνη της Μεσογείου. Στην Ελλάδα βασικοί προορισμοί θεωρούνται η Ρόδος, η Κρήτη και η Κέρκυρα, όπου διαθέτουμε ήδη ξενοδοχεία, αλλά έχουμε το βλέμμα μας στη Χαλκιδική και την Πελοπόννησο.

Πρέπει να κάνω μνεία και στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, που μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης για Έλληνες και ξένους φιλοξενούμενους, καθώς επίσης ομάδες συνεδριακού τουρισμού. Αναφέροντας την Αθηναϊκή Ριβιέρα, ίσως ήδη ξέρετε πως έχουμε προβεί σε μια αγορά και σύντομα θα μπορούμε να μοιραστούμε περισσότερα σχέδια.

Ποιο είναι το concept των Ella Resorts; Και πώς φροντίζετε να το μεταφέρετε στους επισκέπτες σας;

Τα Ella Resorts, όπως συνηθίζω να λέω, αποτελούν μία νέα πρόταση φιλοξενίας για την Ελλάδα, που συνδυάζει την πολυτέλεια με την αυθεντική ελληνική εμπειρία. Δίνουμε έμφαση στην αυθεντική ελληνική εμπειρία. Τα ξενοδοχεία μας βρίσκονται σε πανέμορφα τοπία, προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και φροντίδα και επιδιώκουν να δημιουργήσουν μια αξέχαστη εμπειρία για τους επισκέπτες μας, που θα τους συνδέσει με την ελληνική κουλτούρα και παράδοση. Μάλιστα, είναι κομμάτι συνυφασμένο με το ίδιο το brand, το να δίνεται η εμπειρία του προορισμού μέσα από τις περισσότερες εκφάνσεις του και μέσα στο ίδιο το ξενοδοχείο -δείτε τη μονάδα σαν έναν «οδικό χάρτη», που ακουμπάει ολιστικά τα όσα έχει να προσφέρει ένα μέρος.

Στα Ella Resorts έχουμε ξενοδοχεία Adults Only και ξενοδοχεία που φιλοξενούν οικογένειες. Είμαστε περήφανοι που έχουμε ένα χαρτοφυλάκιο που μπορεί να καλύψει κάθε είδος ταξιδιώτη και διαφορετικά μεταξύ τους κοινά. Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να υπάρχουν επιλογές για όλους, κάτι που αποδεικνύεται, παρέχοντας μια ποικιλία από εγκαταστάσεις, δραστηριότητες και υπηρεσίες που απευθύνονται σε διαφορετικά ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία μας για ενήλικες ενδείκνυνται για πιο χαλαρωτικές και ρομαντικές στιγμές, διαθέτουν σπα, γυμναστήρια, εστιατόρια και μπαρ. Από την άλλη, τα οικογενειακά resorts προσφέρουν πιο ενεργητικές και διασκεδαστικές εμπειρίες, κάτι που επιτυγχάνεται μεταξύ άλλων μέσω δραστηριοτήτων για διαφορετικές ηλικίες παιδιών, aqua parks και προγράμματα ψυχαγωγίας για τους μικρούς αλλά και μεγαλύτερους επισκέπτες μας. Παράλληλα, και στα δύο είδη, τα μενού σε ορισμένα από τα εστιατόριά μας φέρουν υπογραφή Michelin, είτε είναι με τη νέα μας συνεργασία με το Τραστέλης group, που τόσα χρόνια βάζει ψηλά τον πήχη στη γαστρονομία, με projects όπως η Σπονδή, η Fuga, η Hytra κ.λπ., είτε με τον Αλέξανδρο Τσιοτίνη, πραγματικό μαέστρο της γαστρονομικής εμπειρίας και συνιδιοκτήτη του μοναδικού εστιατορίου CTC. Στην ίδια κατεύθυνση, και ο Θάνος Στασινός σερβίρει… όλο τον κόσμο στο πιάτο. Μια πολυποικιλότητα που διασφαλίζει ότι όλοι θα βρουν κάτι που τους αρέσει και θα απολαύσουν τη διαμονή τους στο έπακρο.

Θα μπορούσα, βέβαια, να πω πως αυτή η ευρέως φάσματος ικανότητα να απευθυνόμαστε σε όλους αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά μας -συνάμα και μία από τις πιο δυνατές καθημερινές προκλήσεις, μια και χρειάζεται ευελιξία, φαντασία και προσαρμοστικότητα στο εκάστοτε concept. Αυτό που ισχύει οριζόντια, όμως, στα Ella Resorts είναι πως σε όλα δίνεται βαρύτητα στην εμπειρία του επισκέπτη, καθένα από αυτά έχει σχεδιαστεί για να είναι όσο το δυνατόν πιο προσιτό στον επισκέπτη, χωρίς ηλικιακά ή εισοδηματικά όρια.

Και, όπως είναι κοινώς αποδεκτό, η εξυπηρέτηση είναι αυτή που μεταμορφώνει κάθε διαμονή. Και γι’ αυτό είμαστε αφοσιωμένοι στο να παρέχουμε στους επισκέπτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Γιατί δεν είμαστε ένα resort ακόμα, αλλά ένας προορισμός όπου οι άνθρωποι χαλαρώνουν, διασκεδάζουν και δημιουργούν αναμνήσεις διαρκείας. Είμαστε resorts με προσωπικότητα, που προάγουν και την εντοπιότητα, και αυτό αντανακλάται από τον σχεδιασμό και τη διακόσμηση μέχρι την εξυπηρέτηση των πελατών.

Helea Lifestyle Beach Resort © Ella Resorts
Helea Lifestyle Beach Resort © Ella Resorts

Η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία στρέφεται προς την αειφορία και τη βιωσιμότητα, κατ’ απαίτηση και των ίδιων των τουριστών. Πώς «απαντούν» τα Ella Resorts σε αυτήν την απαίτηση; Βλέπετε να υπάρχει μια τέτοια στροφή και στον ελληνικό τουρισμό;

Η αυξανόμενη επικέντρωση στην αειφορία και τη βιωσιμότητα είναι μια τάση που επηρεάζει σημαντικά τη βιομηχανία του τουρισμού. Τα ξενοδοχεία απαντούν σε αυτήν την απαίτηση με διάφορους τρόπους:

  • Αειφορικές πρακτικές: Τα Ella Resorts υιοθετούν πρακτικές που μειώνουν την επίδρασή τους στο περιβάλλον, όπως τη χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, τη μείωση των αποβλήτων και την προώθηση της αειφόρου κατανάλωσης.
  • Προστασία του περιβάλλοντος και της τοπικής κοινότητας: Στα ξενοδοχεία μας συνεργαζόμαστε με τις τοπικές κοινότητες, για να προστατεύσουμε, από κοινού, το περιβάλλον και να στηρίξουμε την τοπική οικονομία.
  • Εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των επισκεπτών: Τα Ella Resorts επενδύουν στην εκπαίδευση των επισκεπτών μας για θέματα βιωσιμότητας και προσπαθούμε να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος.

Το sustainability είναι μια τάση που έχει εδραιωθεί παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι ξένοι επισκέπτες, ιδιαίτερα οι νεότεροι, είναι όλο και πιο ευαισθητοποιημένοι σε περιβαλλοντικά ζητήματα και επιλέγουν προορισμούς που έχουν δεσμευτεί για τη βιωσιμότητά τους.

Στα Ella Resorts, το sustainability είναι η ίδια μας η οντότητα. Από την αρχιτεκτονική έως τις προσφερόμενες ανέσεις, στοχεύουμε στη δημιουργία μιας αρμονικής σχέσης μεταξύ πολυτέλειας, φύσης και υπεύθυνων πρακτικών. Βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της διαχείρισης ενέργειας, εμβαθύνουμε σε καινοτόμες τεχνολογίες και συστήματα για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Ενσωματώνοντας Ανανεώσιμες Πηγές και πρωτοποριακές βιώσιμες πρακτικές, πρωτοπορούμε προς ένα πιο «πράσινο» μέλλον, που εκτείνεται και έξω από τα τείχη των resorts, δημιουργώντας αλυσιδωτό αντίκτυπο αυτής της θετικής αλλαγής. Οι επισκέπτες μας δεν μένουν αμέτοχοι, προσκαλούμε εκείνους που μας επιλέγουν ως έναν βιώσιμο προορισμό να συμμετάσχουν στην προσπάθειά μας αυτήν.

Ως προς τον ελληνικό τουρισμό, υπάρχει μια σαφής τάση προς την αειφορία και τη βιωσιμότητα. Ελληνικά ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να εστιάζουν σε αυτές τις πρακτικές, όχι μόνο λόγω της πίεσης των τουριστών, αλλά και λόγω της αυξανόμενης συνειδητοποίησης για τη σημασία της διατήρησης του περιβάλλοντος και της κοινωνικής ευθύνης. Παρ’ όλα αυτά, ο δρόμος είναι μακρύς ακόμα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!