Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Coll: Η ανάπτυξη ξενοδοχείων πολυτελείας, στο επίκεντρο της στρατηγικής της Hyatt

Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα έχει μπει «στο στόχαστρο» των διεθνών ξενοδοχειακών brands, τα οποία ενισχύουν την παρουσία τους. Μία από αυτές τις αλυσίδες είναι και η Hyatt, η οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη των ξενοδοχείων πολυτελείας, ανταποκρινόμενη στην αυξημένη ζήτηση από τουρίστες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.

Με το άνοιγμα φέτος του Zoëtry Halkidiki Resort & Spa, η Hyatt φτάνει τις επτά ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα και επενδύει στην ανάπτυξη πολυτελών all-inclusive resorts, μαζί με τα πολυτελή city hotels. Ο Javier Coll, Global Head of Hyatt Inclusive Collection Growth, μίλησε στο powergame.gr για τη στρατηγική της Hyatt και τις προτεραιότητές της.

Zoëtry Halkidiki Resort & Spa ©Hyatt
Zoëtry Halkidiki Resort & Spa ©Hyatt

Φέτος η Hyatt ενισχύει ακόμα περισσότερο την ήδη σημαντική παρουσία της στην ελληνική αγορά. Γιατί επιλέγει να επενδύσει στην Ελλάδα;

Ως το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο πολυτελών all-inclusive resorts στον κόσμο, η Inclusive Collection της Hyatt συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά σε βασικές αγορές σε όλη την Ευρώπη. Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτεινόμαστε στην Ελλάδα και βλέπουμε φανταστικές ευκαιρίες στο μέλλον.

Η Ελλάδα αποτελεί έναν προορισμό-στόχο που απευθύνεται σε ταξιδιώτες αναψυχής από κοντινές χώρες, όπως η Βουλγαρία, η Σερβία, το Μαυροβούνιο και η Ρουμανία. Αυτό το ποικιλόμορφο μείγμα επισκεπτών, σε συνδυασμό με τουρίστες από πιο εδραιωμένες αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία, δημιουργούν τη σωστή ισορροπία ταξιδιωτών υψηλού επιπέδου.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα ανάπτυξης του ομίλου στην Ελλάδα; Σε ποιους προορισμούς στρέφεται το ενδιαφέρον;

Η απόφασή μας να επεκτείνουμε το αποτύπωμα του brand στην Ελλάδα, επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες, με κυριότερο από αυτούς την επιθυμία μας να αναπτυχθούμε στρατηγικά σε αγορές που παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους επισκέπτες μας, τα μέλη του World of Hyatt, τους πελάτες, τους ιδιοκτήτες και τους επενδυτές μας. Η πρόσβαση της Ελλάδας σε υπέροχες παραλίες, σε συνδυασμό με τη φιλική, οικογενειακή ατμόσφαιρα και τα γραφικά χωριά, την καθιστούν ελκυστικό προορισμό όχι μόνο για τους επενδυτές αλλά και για τους ταξιδιώτες που αναζητούν χαλάρωση και πολιτιστική εμβάθυνση.

Το άνοιγμα του Zoëtry Halkidiki Resort & Spa μέσα στον Ιούνιο επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στην ευρύτερη περιοχή και είναι στρατηγικά σχεδιασμένο ώστε να αξιοποιήσει τη ζήτηση για εξαιρετικές υπηρεσίες σε ένα απαράμιλλο ευρωπαϊκό περιβάλλον. Η Χαλκιδική απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτών και παρουσιάζει ευρεία απήχηση έχοντας τη δυνατότητα να προσελκύσει τουρίστες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου και να τους προσφέρει κορυφαίες εμπειρίες σε ένα ιδιαίτερα πλούσιο περιβάλλον, τόσο πολιτιστικά όσο και από άποψη φυσικής ομορφιάς.

Το πολυτελές resort που βρίσκεται ανάμεσα σε ελαιόδεντρα στη βορειοδυτική ακτή της Χαλκιδικής με θέα το Αιγαίο Πέλαγος και το βουνό Όλυμπος, διαθέτει 104 δωμάτια και στοχεύει να προσφέρει μια εξαιρετική, boutique, all-inclusive εμπειρία ακόμη και στους πιο απαιτητικούς πελάτες, μέσα από υψηλού επιπέδου παροχές και το concept Endless Privileges®.

Την ίδια στιγμή, το πολυαναμενόμενο Zoëtry Halkidiki Resort & Spa σε συνδυασμό με το υπάρχον Hyatt Regency Thessaloniki, αποδεικνύουν τη δέσμευση της Hyatt να προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες φιλοξενίας στη Βόρεια Ελλάδα.

Η παρουσία της Hyatt στην Ελλάδα περιλαμβάνει μοναδικές ιδιοκτησίες, όπως το Grand Hyatt Athens, το Magma Resort Santorini, το Dreams Corfu Resort & Spa, καθώς και τα ξενοδοχεία Mr. and Mrs. Smith, όπως το The Modernist Thessaloniki, το Kinsterna Hotel και το Castro Hotel Syros.

Dreams Corfu Resort & Spa ©Hyatt
Dreams Corfu Resort & Spa ©Hyatt

Τι πλεονεκτήματα δίνει το brand Hyatt σε ένα ξενοδοχείο;

Με τη δέσμευση της Hyatt να προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες φιλοξενίας και με μια στρατηγική προσέγγιση για περαιτέρω ανάπτυξη, επιδιώκουμε ενεργά να συνεργαζόμαστε με ιδιοκτήτες που ευθυγραμμίζονται με το όραμά μας και συμβάλλουν θετικά στη βιομηχανία του τουρισμού. Αντιλαμβανόμαστε ότι η υποστήριξη των ομάδων και των ιδιοκτητών των ξενοδοχείων μας παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία μας. Γι’ αυτό και έχουμε κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να παρέχουμε ακόμη πιο ουσιαστική υποστήριξη, διασφαλίζοντας ότι οι stakeholders λαμβάνουν πάντα την προσοχή και τους πόρους που χρειάζονται για να ευδοκιμήσουν.

Οι νέες ταξιδιωτικές τάσεις έχουν αλλάξει τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία στους επισκέπτες τους; Σε ποιου είδους υπηρεσίες δίνετε μεγαλύτερη έμφαση στα ξενοδοχεία σας;

Οι σημερινοί ταξιδιώτες αναζητούν εμπειρίες που τους επιτρέπουν να «βυθιστούν» στην πολυτέλεια και τον πολιτισμό των προορισμών που επισκέπτονται. Αναζητώντας μοναδικές στιγμές που ενισχύουν τον εσωτερικό πλούτο και επιτρέπουν μια βαθύτερη σύνδεση με την περιοχή, οι επισκέπτες διαπιστώνουν ότι μπορούν να εντρυφήσουν στον πολιτισμό του κάθε τόπου, ακόμη και χωρίς να χρειάζεται να βγουν από το κατάλυμα. Καθώς η γαστρονομία εξακολουθεί να έχει εξέχουσα σημασία για τους επισκέπτες, οι βελτιωμένες προτάσεις στην εστίαση σε όλο το χαρτοφυλάκιο της Inclusive Collection, επιτρέπουν στους επισκέπτες να ζήσουν μια ανώτερη γαστρονομική εμπειρία, η οποία παραδοσιακά δεν είναι προσβάσιμη στις τοπικές αγορές.

Παρατηρείται μια άνοδος του τουρισμού πολυτελείας και υπερ-πολυτελείας. Πώς ανταποκρίνεται η Hyatt σε αυτή τη ζήτηση;

Αυτά που αναζητούν οι σημερινοί ταξιδιώτες πολυτελείας από την ταξιδιωτική εμπειρία τους συνεχίζουν να εξελίσσονται και να αλλάζουν, και πλέον επιθυμούν κάτι περισσότερο από το τυπικό all-inclusive resort. Σήμερα, αναζητούν εξελιγμένες, εξατομικευμένες υπηρεσίες, καθώς και αυθεντικές εμπειρίες, εμπνευσμένες από την κουλτούρα και τα χαρακτηριστικά του κάθε τόπου.

Σε αντίθεση, λοιπόν, με τις παραδοσιακές προσεγγίσεις “one-size-fits-all”, τα θέρετρα της Inclusive Collection προσφέρουν στους επισκέπτες τη δυνατότητα να διαμορφώσουν το ιδανικό πρόγραμμα διακοπών για εκείνους, προσαρμοσμένο ακριβώς στα ενδιαφέροντα, τα γούστα και τις προτιμήσεις τους. Αυτή η δέσμευση για εξατομίκευση, επεκτείνεται και πέρα από τα όρια του καταλύματος, με τα resorts να παρέχουν αυθεντικές, πολιτιστικές εμπειρίες τόσο εντός όσο και εκτός του ξενοδοχείου, διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες θα γνωρίσουν σε βάθος τον προορισμό που έχουν επιλέξει. Με καθηλωτικές εμπειρίες που τους επιτρέπουν να εντρυφήσουν στην κουλτούρα και τις ομορφιές του τόπου, οι ταξιδιώτες πολυτελείας έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν την ιδανική εμπειρία διακοπών.

Η έμφαση αυτή στις εξατομικευμένες εμπειρίες και τη γαστρονομική αριστεία, είναι που διαφοροποιεί την Inclusive Collection από τον ανταγωνισμό, απευθυνόμενη σε απαιτητικούς ταξιδιώτες που αναζητούν μοναδικές, πολιτιστικά και γαστρονομικά πλούσιες διακοπές. Πέρα από την εξατομικευμένη υπηρεσία μπάτλερ, τις πολυτελείς ανέσεις και τις ανώτερες γαστρονομικές εμπειρίες, επανεξετάζουμε συνεχώς τις παγκόσμιες τάσεις και τις ανάγκες των ταξιδιωτών που μπορεί να επηρεάσουν τη λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με τα ταξίδια, με στόχο να μπορούμε να ανταποκριθούμε πλήρως στις προσδοκίες των επισκεπτών μας.

Τι είναι αυτό που κάνει ένα ξενοδοχείο πολυτελές; Και πώς μπορεί να προσελκύσει τους τουρίστες πολυτελείας;

Τα reports της Inclusive Collection της Hyatt, παρέχουν μια μεγάλη ποικιλία υπηρεσιών και εμπειριών, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε ταξιδιώτη, ώστε να διαμορφωθεί ένα ιδανικό, customized πρόγραμμα διακοπών. Κατά την άποψή μας, η πολυτέλεια ορίζεται από τις μοναδικές προτιμήσεις και ανάγκες των επισκεπτών. Μέσα από τις ευκαιρίες που προσφέρουν τα θέρετρα της Inclusive Collection, όπως τα παγκοσμίου κλάσης spa και οι προσεγμένες γαστρονομικές επιλογές που δεν είναι παραδοσιακά προσβάσιμες στις τοπικές αγορές, καθώς και τις πολλαπλές προσπάθειες βιωσιμότητας, οι οποίες ευθυγραμμίζονται πλήρως με το πρόγραμμα World of Care της Hyatt, οι ταξιδιώτες μπορούν να διαμορφώσουν ένα πρόγραμμα διακοπών που προσφέρει την πολυτέλεια που αναζητούν σε κάθε τους απόδραση.

Τα θέρετρα της Inclusive Collection της Hyatt συνεχίζουν να εξελίσσονται και να βελτιώνουν τις παροχές και τις υπηρεσίες τους για να προσελκύσουν ταξιδιώτες πολυτελείας. Και προσφέροντας πολιτιστικά πλούσιες στιγμές στους επισκέπτες, ενσωματώνοντας στη συνολική εμπειρία την ιστορία και τις παραδόσεις του κάθε τόπου, τους εξασφαλίζουν μια διαφορετική, μοναδική και πολυτελή εμπειρία διακοπών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!