
Το νέο φαραωνικό εγχείρημα της Κίνας με τις ψηφιακές ταυτότητες
Θα μπορούσαν να αλλάξουν το διαδίκτυο της για τα καλά και να επιταχύνουν τις προσπάθειες της τεχνητής νοημοσύνης
Ποιος χρειάζεται την Accenture στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης;
Η αυτοαποκαλούμενη δύναμη επανεφεύρεσης αντιμετωπίζει την πιο δύσκολη δουλειά της μέχρι τώρα – να επανεφεύρει εαυτόν
Οι αμυντικές δαπάνες θα επιβραδύνουν την αποβιομηχάνιση της Ευρώπης
Αλλά πιθανόν όχι την αναστροφή της
Το μεγάλο δίλημμα του Dalai Lama
Ο πνευματικός ηγέτης του Θιβέτ αναμένεται να αποκαλύψει το σχέδιο διαδοχής του. Η Κίνα έχει άλλο.
Οι κινεζικές μάρκες σαρώνουν τον κόσμο. Και καλά κάνουν.
Από το γρήγορο φαγητό μέχρι τα βιντεοπαιχνίδια, οι νέες μάρκες αφήνουν το στίγμα τους
Πώς οι απολυταρχικοί ηγέτες διαιρούν την Ευρώπη
Oι σκληροτράχηλοι ηγέτες συχνά νικούν την Ευρώπη της ήπιας δύναμης
Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει τα πάνω κάτω στις διαφημιστικές εταιρείες
Στην ετήσια εκδήλωση του κλάδου στις Κάννες, τα στελέχη αισθάνονται την ανάσα της
Δεν είναι μόνο οι κούκλες Labubu. Κι άλλες κινεζικές μάρκες γνωρίζουν μεγάλη άνθηση
Κερδίζουν πελάτες στο εσωτερικό και στο εξωτερικό
Οι Βραζιλιάνοι λατρεύουν το ποδόσφαιρο, αλλά η εθνική τους ομάδα δεν βρίσκεται πια στην ακμή της
Η Βραζιλία έχει να κερδίσει το Παγκόσμιο Κύπελλο εικοσιπέντε χρόνια εξαιτίας της διαφθοράς και των χαοτικών εγχώριων πρωταθλημάτων
Το οικογενειακό έπος στον γερμανικό κολοσσό των ΜΜΕ παίρνει μια ασυνήθιστη τροπή
Ο ιδιοκτήτης της Penguin Random House και της BMG επιστρέφει στην οικογενειακή διαχείριση