Revolut: Στρατηγική 13 δισ. για 100 εκατ. χρήστες

Η στρατηγική της Revolut αντανακλά τη φιλοδοξία της να εδραιωθεί ως παγκόσμιος ηγέτης στον fintech. Επέκταση σε 30 νέες χώρες

Nikolay Storonsky, founder and CEO of Revolut @ facebook.com/nikolay.storonsky

Η fintech Revolut σχεδιάζει να επεκταθεί σε 30 νέες χώρες μέχρι το τέλος της δεκαετίας, επενδύοντας συνολικά 13 δισεκατομμύρια δολάρια για να φτάσει τους 100 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η εταιρεία θα επενδύσει 4 δισ. δολάρια στη Βρετανία, δημιουργώντας 1.000 νέες θέσεις εργασίας, ενώ πρόσφατα εγκαινίασε τη νέα της παγκόσμια έδρα στο Canary Wharf του Λονδίνου.

Η επένδυση περιλαμβάνει επίσης 500 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ και 1,2 δισ. δολάρια στη δυτική Ευρώπη, με έδρα τη Γαλλία. Το υπόλοιπο ποσό 7,3 δισ. δολαρίων θα κατευθυνθεί στην επέκταση του διεθνούς δικτύου τραπεζών της εταιρείας, την πρόσληψη προσωπικού και άλλες επιχειρησιακές αναβαθμίσεις. Η νέα έδρα καταλαμβάνει τέσσερις ορόφους του κτιρίου YY London, ενισχύοντας τη διαρκή παρουσία της Revolut στο Canary Wharf, όπου ξεκίνησε με δύο γραφεία σε co-working space.

Η Revolut έχει ήδη επεκταθεί σε αγορές όπως Αυστραλία, Βραζιλία, Μεξικό, Ιαπωνία, Νέα Ζηλανδία, Σιγκαπούρη, ΗΠΑ και Ινδία, με στόχο να γίνει μία από τις τρεις κορυφαίες χρηματοοικονομικές εφαρμογές σε κάθε αγορά.

Η εταιρεία εξετάζει νέες άδειες σε Περού και Φιλιππίνες, ενώ ανακοίνωσε την πρώτη της είσοδο στην Αφρική, ξεκινώντας από τη Νότια Αφρική, και έχει εξασφαλίσει άδεια στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με επόμενη πιθανή κίνηση τη Σαουδική Αραβία. Στη Λατινική Αμερική, η Revolut έχει εισέλθει στην Κολομβία και την Αργεντινή και σχεδιάζει να ξεκινήσει ως τράπεζα στο Μεξικό. Στην Ευρώπη θα ανοίξει υποκαταστήματα σε Πορτογαλία και Βέλγιο, ενώ στην Ασία διεκδικεί περαιτέρω άδειες σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.

Στο εγχώριο μέτωπο, η Revolut βρίσκεται ακόμη στη φάση «mobilization» για την πλήρη βρετανική τραπεζική άδεια, η οποία θα της επιτρέψει να προσφέρει υπεραναλήψεις, δάνεια και προϊόντα αποταμίευσης στους 12 εκατομμύρια Βρετανούς πελάτες της, ανταγωνιζόμενη τις παραδοσιακές τράπεζες όπως Barclays και HSBC. Στις ΗΠΑ, η εταιρεία εξετάζει είτε την αγορά υπάρχουσας τράπεζας είτε την απόκτηση δικής της τραπεζικής άδειας, για να επιταχύνει την ανάπτυξή της στην αγορά.

Η στρατηγική της Revolut αντανακλά τη φιλοδοξία της να εδραιωθεί ως παγκόσμιος ηγέτης στον fintech χώρο, συνδυάζοντας γεωγραφική επέκταση, ενίσχυση υπηρεσιών και σημαντικές επενδύσεις κεφαλαίου.