Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Κιάρα Φεράνι: Από αστέρι του Instagram, επιτυχημένη businesswoman

Τα αστέρια του Instagram έχουν τη δύναμη να οδηγούν στα ύψη τις μετοχές των εταιρειών στον χώρο της μόδας και των αξεσουάρ. Πλέον η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί ένα επιχειρηματικό πεδίο που δίνει τα περιθώρια για να καρποφορήσουν επικερδείς συμφωνίες. Ο λόγος γίνεται αυτή τη φορά για την Κιάρα Φεράνι, τη φοιτήτρια Νομικής στο πανεπιστήμιο του Μποκόνι, η οποία εγκατέλειψε τις σπουδές για να εξελιχθεί μιας από τις μεγαλύτερες fashion blogger και influencer στο Instagram. Σήμερα, διαθέτει πάνω από 24 εκατ. ακολούθους, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των μεγάλων εταιρειών που βλέπουν σε εκείνη ένα ιδανικό άτομο για να αναδείξουν τα προϊόντα τους.

Τη Δευτέρα, η μετοχή της Safilo Group εμφάνισε άνοδο έως και 14% στο χρηματιστήριο του Μιλάνο, ύστερα από την ανακοίνωση μιας συνεργασίας με την 34χρόνη Κιάρα Φεράνι. Η εταιρεία οπτικών ειδών θα σχεδιάσει, κατασκευάσει και διανέμει τις ιδέες της διάσημης Ιταλίδας που έκανε τα πρώτα της βήματα στο Διαδίκτυο με τη δημιουργία της ιστοσελίδας της theblondesalad.com το 2009. Τον περασμένο Απρίλιο, η μετοχή της εταιρείας παραγωγής υποδημάτων Tods ανακοίνωσε τον διορισμό της Φεράνι στο διοικητικό συμβούλιο, οδηγώντας τότε τη μετοχή σε κέρδη της τάξεως του 14%.

Μια νέα μορφή μάρκετινγκ

Η Φεράνι όπως και άλλες προσωπικότητες δεν είναι απλά influencers με δεκάδες εκατομμύρια οπαδούς. Ανήκουν σε μια νέα γενιά επιχειρηματιών που έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιούν τη δημόσια εικόνα τους για να προσελκύσουν υποψήφιους καταναλωτές μέσα από μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το Instagram. Είναι μια νέα μορφή μάρκετινγκ που δίνει στο ευρύ κοινό τη δυνατότητα της -online- εγγύτητας για να παρακολουθήσει και τα συσχετιστεί με διάφορες προσωπικότητες. Άνθρωποι από όλων τον κόσμο μπορούν να δουν την Τζένιφερ Λοπέζ να παρουσιάζει τα ομώνυμα προϊόντα για τον καθαρισμό προσώπου από το μπάνιο της. Τις αδελφές Καρντάσιαν να φωτογραφίζονται φορώντας τις δικές τους σειρές ρούχων και καλλυντικών.

Οι συνεργασίες της Κιάρα Φεράνι

Αξιοποιώντας με μεγάλη δεξιοτεχνία την αμεσότητα που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι influencers ορίζουν μια νέα μορφή της επιχειρηματικότητας. Η Φεράνι έχει επίσης συνάψει συνεργασίες με τις Nespresso, Evian, Intimissimi, Swarowski, Pantene και Guess. Μια τετραετία μετά την δημιουργία της ιστοσελίδας της, η Φεράνι δεν δίστασε να πειραματιστεί με τη δική της μάρκα ρούχων, γνωστή με την επωνυμία Chiara Feragni. Τον Ιούνιο απέκτησε το υπόλοιπο 45% της εταιρείας που διαχειρίζεται την ιστοσελίδα της και όλες τις παρεμφερείς δραστηριότητες.  Όταν ακόμη ήταν κάτω από 30 ετών συμπεριλήφθηκε δυο φορές στη λίστα του περιοδικού Forbes με τους πλουσιότερους ανθρώπους της δικής της ηλικιακής ομάδας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!