Γ.Δ.
1448.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.58
CENER
0,00%
7.94
CNLCAP
0,00%
7.85
DIMAND
0,00%
9.57
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
0,00%
29.75
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.484
ΑΒΕ
0,00%
0.478
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.86
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5925
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.6
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.6
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.305
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
0,00%
8.31
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.24
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.349
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.675
ΕΕΕ
0,00%
30.36
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.375
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.47
ΕΛΛ
0,00%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.62
ΕΛΠΕ
0,00%
8.43
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.36
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.932
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.33
ΕΤΕ
0,00%
7.56
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.72
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
0,00%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4325
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.4
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.635
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.55
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.286
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.8
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.44
ΛΑΒΙ
0,00%
0.851
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.09
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.24
ΜΟΤΟ
0,00%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
29.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
1.01
ΞΥΛΚ
0,00%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.342
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
0,00%
24.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.896
ΟΤΕ
0,00%
14.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.18
ΠΑΠ
0,00%
2.62
ΠΕΙΡ
0,00%
3.775
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.69
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.378
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.8
ΣΠΙ
0,00%
0.75
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.33
ΦΡΛΚ
0,00%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Volkswagen: Το ID.4 GTX το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γκάμας GTX

Το Volkswagen ID.4 GTX βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας ID και είναι αυτό που συνεχίζει στην ηλεκτρική εποχή, την παρουσία των GTI, GTD και GTE. Διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι συνδυαστικά παρέχουν μέγιστη ισχύ 299 ίππων, προσδίδοντας στο όχημα χαρακτηριστικά ηλεκτρικής τετρακίνησης.

Ο σπορ χαρακτήρας επιβεβαιώνεται από την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Με μήκος 4,58 μέτρα ξεχωρίζει στο δρόμο με τον αεροδυναμικό του σχεδιασμό, με ρέουσες γραμμές με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 και χρωματικές αντιθέσεις. Οι προβολείς IQ.LIGHT LED Matrix ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό, ενώ στο πίσω μέρος, κυριαρχούν τα καινοτόμα τρισδιάστατα φώτα τεχνολογίας LED.

Εσωτερικά χαρακτηριστικά

Εσωτερικά είναι ευρύχωρο, αντίστοιχο ενός συμβατικού SUV, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 543 λίτρα, που αυξάνεται στα 1.575 λίτρα με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Με το πολυλειτουργικό τιμόνι, ο οδηγός ελέγχει μια οθόνη 5,3 ιντσών με τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Ένας μεγάλος διακόπτης στη δεξιά πλευρά χρησιμοποιείται για την επιλογή των προφίλ οδήγησης. Στο μέσο του ταμπλό φιλοξενείται η οθόνη αφής (10 ή 12 ιντσών) για το σύστημα πλοήγησης, τις λειτουργίες τηλεφώνου, τα πολυμέσα, τα συστήματα υποβοήθησης και τις ρυθμίσεις του οχήματος.

Αναλύοντας περισσότερο την κινητήρια δύναμη του μοντέλου, αυτή παρέχεται από τους δύο ηλεκτροκινητήρες του, ένας στον μπροστινό και ένας στον πίσω άξονα. Ο πίσω κινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη (PSM) και βάρους 90 κιλών, παράγει 204 ίππους και έχει 310 Nm ροπής. Ο μπροστινός ασύγχρονος κινητήρας βάρους 60 κιλών, παράγει 109 ίππους και έχει 162 Nm ροπής, ενώ συνδιαστικά οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 299 ίππους.

Στο ID.4 GTX υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 5 προφίλ οδήγησης: Eco, Comfort, Sport, Individual και Traction, που παραμετροποιούν το τιμόνι και τους ηλεκτροκινητήρες.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh και 486 κιλών, ανάμεσα στους άξονες κάτω από την καμπίνα επιβατών, κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους και εξασφαλίζει ίση κατανομή των φορτίων στους άξονες. Διαθέτει αυτονομία 481 χιλιομέτρων και η Volkswagen εγγυάται ότι θα έχει τουλάχιστον το 70% της αρχικής της χωρητικότητας μετά από οκτώ χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα.

Η ανάκτηση ενέργειας είναι ιδιαίτερα υψηλή στο μοντέλο και καλύπτει το 90% των επιβραδύνσεων στην καθημερινή οδήγηση. Η φόρτιση μπορεί να γίνει με μονοφασικό ή τριφασικό εναλλασσόμενο (AC) ή συνεχές (DC) ρεύμα. Χρησιμοποιώντας το στάνταρ καλώδιο Mode 3, το ID.4 GTX φορτίζει με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) με έξοδο έως 11 kW. Σε έναν σταθμό γρήγορης φόρτισης DC, το μοντέλο αποκτά ενέργεια για 300 χλμ. (σύμφωνα με το WLTP), σε περίπου 30 λεπτά. Η φόρτιση στο σπίτι ή το γραφείο, γίνεται με ένα wallbox που διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, καθεμία από τις οποίες μπορεί να επιτύχει ισχύ φόρτισης έως 11 kW.

To ID.4 GTX, πλούσια εξοπλισμένο, είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα και η τιμή του διαμορφώνεται με την επιδότηση στα 47.500 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!