Γ.Δ.
1473.53 +1,47%
ACAG
+1,28%
6.32
CENER
+4,38%
8.35
CNLCAP
+1,27%
8
DIMAND
+0,73%
9.67
OPTIMA
+2,04%
11.02
TITC
+2,73%
30.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+1,37%
1.482
ΑΒΕ
-2,69%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.225
ΑΚΡΙΤ
+2,15%
0.95
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+2,21%
1.6205
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+1,11%
12.79
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+1,67%
7.32
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,44%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-1,21%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,60%
6.05
ΒΙΟΚΑ
+2,01%
2.54
ΒΙΟΣΚ
+3,44%
1.355
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-4,10%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,20%
1.65
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.58
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,61%
11.34
ΔΟΜΙΚ
+2,14%
4.78
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,46%
0.359
ΕΒΡΟΦ
-1,49%
1.655
ΕΕΕ
+2,01%
31.42
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.475
ΕΛΒΕ
-3,81%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,82%
2.47
ΕΛΛ
+1,41%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,66%
8.33
ΕΛΣΤΡ
+0,43%
2.34
ΕΛΤΟΝ
-0,78%
1.786
ΕΛΧΑ
+3,70%
2.02
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,75%
1.33
ΕΤΕ
+4,23%
8.14
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,69%
2.034
ΕΧΑΕ
+0,19%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-2,21%
0.42
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.39
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.99
ΙΝΛΟΤ
+0,17%
1.15
ΙΝΤΕΚ
-1,27%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.5
ΙΝΤΕΤ
-2,71%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+0,27%
3.665
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,66%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.625
ΚΟΡΔΕ
-0,38%
0.53
ΚΟΥΑΛ
-1,72%
1.256
ΚΟΥΕΣ
-1,91%
5.64
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,19%
1.4
ΛΑΒΙ
+1,42%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+1,31%
6.95
ΛΑΜΨΑ
+1,20%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,24%
2.62
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
-1,76%
3.9
ΜΕΝΤΙ
-1,01%
2.93
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
-0,63%
3.965
ΜΙΝ
+4,13%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,07%
27.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,76%
30
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,30%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+2,25%
39.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
-2,94%
0.99
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.268
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.346
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.1
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+0,69%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,45%
15.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,99%
0.918
ΟΤΕ
+1,71%
14.3
ΟΤΟΕΛ
-0,31%
12.74
ΠΑΙΡ
+0,43%
1.175
ΠΑΠ
-0,38%
2.62
ΠΕΙΡ
+0,99%
3.789
ΠΕΤΡΟ
+7,71%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,13%
4.005
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,91%
4.79
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.695
ΣΑΡ
-2,03%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,54%
0.372
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.905
ΣΠΕΙΣ
+2,32%
7.94
ΣΠΙ
+2,25%
0.726
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,71%
18.46
ΤΖΚΑ
+1,25%
1.615
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,82%
1.714
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-2,68%
0.29
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.18
ΧΑΙΔΕ
-5,76%
0.655

Μία Bentley Flying Spur Hybrid διέσχισε την Ισλανδία με βιοκαύσιμα 2ης γενιάς

Ένα πρωτότυπο της Bentley Flying Spur Hybrid, κινούμενο αποκλειστικά με βιοκαύσιμο προερχόμενο από άχυρο και «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια, διέσχισε την Ισλανδία απ’ άκρη σε άκρη. Το μήκους 733 χιλιομέτρων ταξίδι, ήταν τμήμα της διαδικασίας έγκρισης του αυτοκινήτου πριν βγει στην παραγωγή.

Η Azure Purple Flying Spur Hybrid κάλυψε την απόσταση με ένα και μόνο ντεπόζιτο και μία φόρτιση, χωρίς την ανάγκη ανεφοδιασμού. Χρησιμοποιήθηκαν 100% βιοκαύσιμα δεύτερης γενιάς και ηλεκτρική ενέργεια γεωθερμικής προέλευσης, που διατίθεται από το ισλανδικό δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.

Το επιτυχημένο ταξίδι ήταν επιβεβαίωση τόσο της μεγάλης αυτονομίας της νέας Hybrid της Bentley, όσο και της έρευνας της Bentley για βιοκαύσιμα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς τροποποίηση κινητήρα. Χρησιμοποιήθηκε καύσιμο που συμμορφώνεται με το ίδιο πρότυπο (EN228) με τη συνηθισμένη βενζίνη αντλίας, ωστόσο προήλθε εξ ολοκλήρου από βιομάζα απορριμμάτων (π.χ. άχυρο) χωρίς κόστος για την παραγωγή τροφίμων ή το φυσικό οικοσύστημα. Ο συνδυασμός αυτού του καυσίμου και του ευφυούς ηλεκτροκίνητου συστήματος κίνησης της Flying Spur Hybrid, σήμαινε συνολική μείωση κατά 45% στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με αυτές να υπολογίζονται από την πηγή προέλευσης της ενέργειας.

Να σημειώσουμε ότι το 100% «πράσινο» βιοκαύσιμο δεύτερης γενιάς που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα θαύμα της σύγχρονης χημείας και αναπτύχθηκε από την Coryton, η οποία υποστηρίζει την Bentley στην έρευνα για ανανεώσιμα καύσιμα. Η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιήθηκε από το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού προερχόταν από το δίκτυο 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας της Ισλανδίας.

Το νέο κινητήριο σύνολο του μοντέλου συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα V6 2,9 λίτρων με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 544 ίππους και 750 Nm ροπής, επιπλέον 95 ίππους σε σύγκριση με την Bentayga Hybrid. Η νέα FlyingSpur γίνεται η πιο αποδοτική Bentley που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με ικανότητα να καλύψει περισσότερα από 700 χλμ. χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!