Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων μέσω chat room και ειδικού app

Νέα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης δημιουργεί ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης προκειμένου να διευκολύνει τους ασφαλισμένους και να βάλει τέλος στα άσκοπα πήγαινε-έλα στις κατά τόπους υπηρεσίες του ταμείου. Μετά την εξομάλυνση του τηλεφωνικού κέντρου και τη καθιέρωση του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης, του 1555, το υπερταμείο ασφάλισης δημιουργεί μια σύγχρονη ψηφιακή «βεντάλια» που θα δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να παίρνουν τις απαραίτητες πληροφορίες και απαντήσεις εξ αποστάσεως.

Ήδη η διοίκηση του Ταμείου έχει αναμορφώσει την ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ, η οποία πλέον εξυπηρετεί πάνω 1,3 εκατ. συναλλαγές μηνιαίως και σίγουρα είναι πιο εύχρηστη και φιλικότερη για τους χρήστες. Παράλληλα, έχει τεθεί σε λειτουργία το My EFKA Live, το οποίο επιτρέπει στους ασφαλισμένους να εξυπηρετούνται από τους υπαλλήλους του ταμείου μέσω βιντεοκλήσης. Ασφαλισμένοι από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες (σε πρώτη φάση) εξυπηρετούνται μέσω των… τηλεραντεβού για μια σειρά υπηρεσιών και έτσι γλιτώνουν την πολύωρη αναμονή στα γκισέ και τις υπηρεσίες του υπερταμείου.

Την ίδια στιγμή, οι τεχνικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ εργάζονται πυρετωδώς, προκειμένου να «χτίσουν» και τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Στην κορυφή της ατζέντας βρίσκεται η δημιουργία ειδικού ψηφιακού χώρου εξυπηρέτησης, γνωστού και ως «chat room», μέσω του οποίου οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να λαμβάνουν αυτόματα απαντήσεις για μια σειρά από δημοφιλείς υπηρεσίες που παρέχει το ταμείο. Το chat room θα φιλοξενείται στο σαιτ του 1555, το οποίο ήδη λειτουργεί πιλοτικά (https://1555.gov.gr/) και θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο με αλγόριθμο, δίνοντας τις απαραίτητες κατευθύνσεις στο κοινό. Παράλληλα, δουλεύεται από ειδική ομάδα εργασίας , η νέα σύγχρονη εφαρμογή (APP) του 1555, η οποία θα παρέχει πληροφορίες για τις υπηρεσίες του φορέα, κυρίως υπό την μορφή ερωτοαπαντήσεων.

Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα το υπερταμείο ασφάλισης θα μπει και κάτω από την ομπρέλα του Support.gov.gr, μέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να στέλνουν email και να λαμβάνουν απευθείας απαντήσεις από τις υπηρεσίες του υπερταμείου. Μέσω της νέας υπηρεσίας, οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να υποβάλλουν στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) αιτήματα υποστήριξης και μετά από την επεξεργασία των αιτημάτων από τον ΕΦΚΑ, οι πολίτες θα παραλαμβάνουν τις απαντήσεις τους στο ενιαίο αποθετήριο απαντήσεων. Σε πρώτη φάση θα μπουν κάποιες υπηρεσίες, ενώ σταδιακά θα επεκτείνονται με στόχο να καλυφθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο από το εύρος των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ.

Στην συνολική στρατηγική του υπουργείο Εργασίας που υλοποιείται για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών περιλαμβάνεται η συνεχής διεύρυνση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ταμείου. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι σήμερα ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ έχουν περί τις 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες ο καθένας εξασφαλίζοντας 4,5 εκατομμύρια λιγότερες επισκέψεις στα υποκαταστήματα.

Τέλος, δρομολογείται η περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας με τα ΚΕΠ με την προσθήκη νέων υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, η αναβάθμιση των ιστοσελίδων του υπουργείου και των υπολοίπων φορέων, η δημιουργία του My OPEKA Live, αλλά και η αναβάθμιση του Πληροφοριακού Συστήματος ΕΡΓΑΝΗ με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης που θα διευκολύνει την εργασία χιλιάδων επαγγελματιών, ασφαλισμένων αλλά και των υπαλλήλων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!