Γ.Δ.
1471.63 +1,34%
ACAG
+1,60%
6.34
CENER
+4,00%
8.32
CNLCAP
0,00%
7.9
DIMAND
0,00%
9.6
OPTIMA
+1,30%
10.94
TITC
+2,39%
30
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+1,78%
1.488
ΑΒΕ
-1,24%
0.478
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.225
ΑΚΡΙΤ
+2,69%
0.955
ΑΛΜΥ
+1,79%
2.85
ΑΛΦΑ
+2,40%
1.6235
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.86
ΑΡΑΙΓ
+1,11%
12.79
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+1,11%
7.28
ΑΤΕΚ
-8,99%
0.344
ΑΤΡΑΣΤ
+0,25%
8.08
ΑΤΤ
+0,44%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,81%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,57%
5.99
ΒΙΟΚΑ
-0,40%
2.48
ΒΙΟΣΚ
+1,91%
1.335
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
+1,20%
1.69
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,60%
16.68
ΔΑΑ
+0,75%
8.362
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,16%
11.29
ΔΟΜΙΚ
+2,56%
4.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,17%
0.336
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.68
ΕΕΕ
+1,95%
31.4
ΕΚΤΕΡ
-1,12%
4.425
ΕΛΒΕ
0,00%
5.25
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,06%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,15%
2.63
ΕΛΠΕ
-0,24%
8.365
ΕΛΣΤΡ
+2,15%
2.38
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.798
ΕΛΧΑ
+1,13%
1.97
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.34
ΕΤΕ
+2,46%
8.002
ΕΥΑΠΣ
+0,94%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,54%
2.031
ΕΧΑΕ
+1,55%
5.23
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
+0,12%
0.43
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,92%
5.37
ΙΝΛΙΦ
+0,80%
5.04
ΙΝΛΟΤ
+2,26%
1.174
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.5
ΙΝΤΕΤ
-1,94%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+2,05%
3.73
ΚΑΜΠ
+0,74%
2.72
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+3,31%
1.56
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,93%
1.63
ΚΟΡΔΕ
-0,38%
0.53
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.264
ΚΟΥΕΣ
+1,57%
5.84
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,47%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+5,84%
1.45
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.853
ΛΑΜΔΑ
+1,31%
6.95
ΛΑΜΨΑ
-1,20%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
-9,52%
0.304
ΛΕΒΠ
0,00%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
+1,12%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
0,00%
3.97
ΜΕΝΤΙ
+0,34%
2.97
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
+0,25%
4
ΜΙΝ
+4,13%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.22
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+1,33%
3.04
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,83%
30.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,89%
3.33
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,79%
38.5
ΝΑΚΑΣ
-0,72%
2.76
ΝΑΥΠ
-1,96%
1
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.1
ΟΛΠ
-1,01%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-3,13%
2.79
ΟΠΑΠ
+0,32%
15.55
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.912
ΟΤΕ
+1,42%
14.26
ΟΤΟΕΛ
+0,16%
12.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.17
ΠΑΠ
+1,14%
2.66
ΠΕΙΡ
+3,36%
3.878
ΠΕΤΡΟ
+0,96%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,50%
4.02
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,85%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
+1,92%
7.95
ΠΡΟΦ
+1,28%
4.76
ΡΕΒΟΙΛ
+0,59%
1.7
ΣΑΡ
-0,68%
11.76
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+1,08%
0.374
ΣΙΔΜΑ
+1,84%
1.94
ΣΠΕΙΣ
+2,32%
7.94
ΣΠΙ
+2,25%
0.726
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,33%
18.39
ΤΖΚΑ
0,00%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
+7,56%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,94%
1.716
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-5,37%
0.282
ΦΡΛΚ
+0,36%
4.19
ΧΑΙΔΕ
-6,47%
0.65

Βασιλάκης – Autohellas: Έως και ένα χρόνο η αναμονή για νέα αυτοκίνητα

Στο στρατόπεδο των κερδισμένων θεωρεί ότι θα βρίσκεται ο όμιλος της Autohellas την επόμενη ημέρα της αγοράς του mobility στην Ελλάδα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Ευτύχης Βασιλάκης. Όπως ανέφερε χθες στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων, ο όμιλος είναι τοποθετημένος σε μία μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων όπως βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας ενοικίασης, λιανικής και χονδρικής εμπορίας καθώς και εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα έχει διασφαλίσει σημαντικούς χώρους οι οποίοι μπορεί να χρησιμοποιηθούν για logistics του παρόντος και του μέλλοντος. «Διαθέτουμε την πιο θετική θέση και τα πιο πολλά από τα απαραίτητα στοιχεία στις περισσότερες υποκατατηγορίες που απαρτίζουν την αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα οπότε θεωρώ ότι έχουμε μία πολύ καλή πιθανότητα, ώστε να είμαστε από αυτούς που θα βγουν κερδισμένοι από την εξέλιξη της αγοράς του mobility στην Ελλάδα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Βασιλάκης δήλωσε αισιόδοξος τόσο από την πορεία της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο όσο και από τα στοιχεία που δείχνουν ότι το σύνολο της χρονιάς θα είναι θετικό για την Autohellas. Συγκεκριμένα για τις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις σημείωσε ότι «τα σημάδια από τον τουρισμό είναι ενθαρρυντικά καθώς έχουμε την δυνατότητα να γνωρίζουμε από τα ξενοδοχεία που πραγματοποιούνται κρατήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων ότι από τον Απρίλιο και μετά υπάρχει ισχυρή ζήτηση και ιδιαίτερα από πελάτες υψηλών εισοδημάτων».

Καθυστερήσεις από 4 έως 12 μήνες

Παραδέχθηκε ότι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος, και σε μικρότερο βαθμό η Autohellas, είναι οι καθυστερήσεις στην παραγωγή και στην εφοδιαστική αλυσίδα. «Σήμερα στην αγορά το διάστημα από την παραγγελία ενός αυτοκινήτου έως την παραλαβή του ξεκινάει από τους τέσσερις μήνες και φτάνει έως και δώδεκα, αναλόγως τον κατασκευαστή και τον τύπο του αυτοκινήτου. Δυστυχώς δεν έχει έρθει ακόμη η ισορροπία τόσο σε ότι αφορά στην παραγωγή όσο και στα logistics.

H Autohellas δεν αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα σε ότι αφορά τον στόλο της στις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις καθώς είχαμε προνοήσει από πέρυσι και είχαμε αγοράσει έναν αρκετά μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων. Όμως το πρόβλημα το αντιμετωπίζουμε στις μακροχρόνιες μισθώσεις, καθώς όσοι μας εμπιστεύονται για το κομμάτι αυτό από την στιγμή που θα επιλέξουν το μοντέλο που επιθυμούν θα χρειαστεί να περάσει το διάστημα που προαναφέραμε. Έτσι το τελευταίο διάστημα έχει δημιουργηθεί ένα μεγάλο πορτοφόλιο εκκρεμών παραγγελιών τόσο στη δραστηριότητα του leasing όσο και στις εισαγωγικές μας εταιρείες που έχει σαν αποτέλεσμα να καθυστερούν τιμολογήσεις. Σίγουρα αυτό δεν είναι καλό όμως σου παρέχει μία ασφάλεια εσόδων για τους επόμενους μήνες» σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Autohellas.

Τέλος σε ό,τι αφορά την κατάσταση στην αγορά των μεταχειρισμένων ο κ. Βασιλάκης σημείωσε ότι την τελευταία διετία παρατηρείται μία αύξηση τιμών τόσο στα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και στα ηλεκτρικά. «Η αίσθηση μας είναι ότι για αυτό τον λόγο και οι τιμές των μεταχειρισμένων θα παραμείνουν υψηλές. Ειδικά αυτή την εποχή οι τιμές μεταπώλησης είναι στα υψηλότερα επίπεδα και αυτό οφείλεται σε έναν μεγάλο βαθμό στα προβλήματα παραγωγής. Σίγουρα αυτό δεν κρατήσει για πάντα όμως η διατήρηση των υψηλών τιμών στα νέα μοντέλα, που οφείλονται και σε παράγοντες πέρα από το πρόσκαιρο πρόβλημα, θα διατηρεί το σκηνικό αυτό και στα μεταχειρισμένα».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!