Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Καραγιάννης: Σχεδόν 2 δισ. ευρώ το πρόγραμμα έργων στην Αχαΐα

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης, ανέλυσε το πρόγραμμα έργων υποδομών που υλοποιούνται στην Αχαΐα, μιλώντας στην ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, στην Πάτρα.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «στην Αχαΐα βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε φάση υλοποίησης, μόνο από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έργα ύψους σχεδόν 2 δισεκατομμυρίων ευρώ…Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο κρίσιμων υποδομών που απαντούν σε προβλήματα δεκαετιών, βελτιώνουν την καθημερινότητα και βέβαια υπηρετούν συγκεκριμένους αναπτυξιακούς στόχους» εξήγησε ο υφυπουργός Υποδομών.

Ο ίδιος υπενθύμισε ότι με την ανάληψη του χαρτοφυλακίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «βρήκαμε όλα τα μεγάλα έργα μπλοκαρισμένα», υπογραμμίζοντας ότι «το πιο ‘μπλεγμένο’ έργο, αυτό με τα πιο σύνθετα και πιο περίπλοκα προβλήματα, δεν θα ήταν άλλο από την Πατρών- Πύργου». Ξεκαθάρισε ότι πρόκειται για ένα έργο «που μπορώ να σας πω με βεβαιότητα, ότι δεν θα τελείωνε ποτέ αν δεν είχαμε πάρει γενναίες αποφάσεις, αν δεν είχαμε πει στους πολίτες της Αχαΐας και της Ηλείας την αλήθεια. Αν ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, δεν είχε επέμβει ο ίδιος προσωπικά για να δώσει λύση σε αυτό το γόρδιο δεσμό με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή».

«Βέβαια, κάνουμε και κάτι που δεν έχει γίνει ξανά ως τώρα. Δεν μένουμε στο να περιμένουμε να ολοκληρωθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος αρχές του 2025. Δεν μπορούμε να ανεχθούμε άλλο φόρο αίματος σε αυτό τον επικίνδυνο δρόμο. Γι’ αυτό δημοπρατήσαμε και υλοποιούμε ένα έργο αρχικού προϋπολογισμού 30 εκατομμυρίων ευρώ, για στοχευμένες παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στην υφιστάμενη εθνική οδό, μέχρι να κατασκευαστεί η νέα» συνέχισε ο κ. Καραγιάννης. Ταυτόχρονα, ξεκινά και το Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας (ΠΕΒΟΑ) ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ στο υπόλοιπο επαρχιακό δίκτυο του νομού.

Ακολούθως, ο κ. Καραγιάννης, αναφέρθηκε στην σιδηροδρομική σύνδεση, κυρίως του λιμανιού της Πάτρας, με σύγχρονο τρένο υψηλών ταχυτήτων.

«Πρόκειται για ένα έργο με τεράστια αναπτυξιακά οφέλη για την περιοχή, που και αυτό έχει περάσει από σαράντα κύματα. Κάποιοι ήρθαν και έταξαν στους πολίτες ένα φαραωνικό έργο. Ένα έργο με αστάθμιστες τεχνικές και πρακτικές δυσκολίες, με υπέρογκο κόστος, χωρίς χρηματοδότηση. Εμείς, είπαμε για μια ακόμη φορά την αλήθεια» τόνισε.

Αναλύοντας την στρατηγική που ακολούθησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «βρήκαμε τη χρυσή τομή ώστε και το τρένο να φτάσει στο λιμάνι, να υπογειοποιηθεί σε ολόκληρο τον βαρύ αστικό ιστό σε μήκος 5,2 χλμ., να αποδοθούν στην πόλη 70 στρέμματα αναπλάσεων και να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του, δηλαδή επιτέλους να υλοποιηθεί». Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι «γι’ αυτό η πλειονότητα των κατοίκων της Πάτρας συντάσσεται με το σχέδιό μας και αντιλαμβάνεται το μέγεθος των θετικών προοπτικών που το έργο αυτό θα προσδώσει στην πόλη».

«Αντίστοιχα, αναβαθμίζουμε την υφιστάμενη – σε πρώτη φάση – σιδηροδρομική μετρική γραμμή από την Κάτω Αχαγιά, ώστε και το τρένο να φτάσει ως τον Πύργο, ενώ παράλληλα προχωράμε και τις διαδικασίες για την επέκταση του οδοντωτού στην Αγία Λαύρα, ένα σημαντικό έργο ανάδειξης της πολιτισμικής και ιστορικής μας παρακαταθήκης» πρόσθεσε ο υφυπουργός Υποδομών.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, «μέσα σε 3 χρόνια, λύσαμε εκκρεμότητες δεκαετιών για τα μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα της Αχαΐας και ταυτόχρονα, βάλαμε μπρος μια σειρά ακόμα από υποδομές που επίσης έχει ανάγκη ο τόπος». Σε αυτή την κατεύθυνση εντάσσονται, όπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών, «έργα για τη λειτουργία του δικτύου ύδρευσης, αφού προηγουμένως ολοκληρώσαμε την κατασκευή του Φράγματος Πείρου- Παραπείρου, καθώς και έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης, ύψους 44 εκατομμυρίων ευρώ».

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και σε σημαντικά κτιριακά έργα που υλοποιούνται «όπως η ενεργειακή αναβάθμιση Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών στο Ρίο, του Γενικού Νοσοκομείου ‘Άγιος Ανδρέας’, του Γενικού Νοσοκομείου Αιγίου, αλλά και της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαΐας».

«Όλα αυτά τα έργα αυτά που υλοποιούμε, αποδεικνύουν έμπρακτα και τον εξέχοντα ρόλο της Αχαΐας στις προτεραιότητες του κυβερνητικού σχεδιασμού. Είναι ένα άλμα ανάπτυξης άμεσο, κατά τη διάρκεια κατασκευής των έργων, αλλά και μακροπρόθεσμο. Γιατί με τα έργα αυτά η Πάτρα και ολόκληρη η περιοχή θα μπει στην επόμενη δεκαετία, έχοντας νέα όπλα στην φαρέτρα της. Καλύτερη ποιότητα ζωής για τους κατοίκους της. Περισσότερες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας. Ανταγωνιστικό πρωτογενή τομέα με ταχύτερες και πιο αξιόπιστες μεταφορές. Ελκυστικότερο τουριστικό προϊόν. Και βέβαια με υποδομές ικανές να την αναδείξουν ως μια από τις σημαντικότερες πολύ-τροπικές πύλες εισόδου-εξόδου της Δυτικής Μεσογείου» είπε καταλήγοντας ο κ. Καραγιάννης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!