Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Motor Oil: Γιατί επέλεξε τη Salesforce για την ψηφιακή του στρατηγική

Τη Salesforce, τον παγκόσμιο ηγέτη στο CRM, επέλεξε ο Όμιλος Motor Oil για την υποστήριξη της ψηφιακής του στρατηγικής στις θυγατρικές Coral (κάτοχος άδειας σήματος Shell σε Ελλάδα, Κύπρο και Νοτιοανατολική Ευρώπη) και nrg, τις δύο κορυφαίες εταιρείες πετρελαιοειδών και ενέργειας, αντίστοιχα.

Η cloud πλατφόρμα Customer 360 της Salesforce, που υποστηρίζεται από ένα συγκεκριμένο μοντέλο δεδομένων για τον κλάδο, θα ενισχύσει τον Όμιλο Motor Oil μέσω ενός ενοποιημένου καναλιού, προσβάσιμου από οποιαδήποτε κατάλληλη συσκευή, καλύπτοντας τις λειτουργίες Πωλήσεων & Εξυπηρέτησης, back, front και middle office και δίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα 360 μοιρών για κάθε ξεχωριστό πελάτη των εταιρειών.

Επιπρόσθετα, οπως αναφέρει η εισηγμένη, το Marketing Cloud της Salesforce θα υποστηρίζει τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης και τα προγράμματα πιστότητας της Motor Oil, ενώ οι εφαρμογές της πλατφόρμας θα επιτρέψουν στον Όμιλο να ενισχύσει τη διακυβέρνηση και κανονιστική του συμμόρφωση.

Οι λύσεις της Salesforce θα συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση των αναγκών κάθε πελάτη της Motor Oil, μέσω της ανάκτησης πληροφοριών και δεδομένων από διάφορα συστήματα και τμήματα, οδηγώντας στην ενίσχυση της ψηφιακής στρατηγικής του Ομίλου. Με αυτόν τον τρόπο, ο Όμιλος μπορεί τόσο να αυξήσει την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών πωλήσεων, όσο και να οδηγήσει σε καλύτερα στοχευμένες καμπάνιες επικοινωνίας με τους πελάτες μέσα από πολλαπλά κανάλια. Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας είναι το Κέντρο Συνδρομών, ο μηχανισμός που δημιουργήθηκε για τη διαχείριση συναινέσεων των πελατών. Μέσω του Κέντρου Συνδρομών οι εταιρείες μπορούν να παρακολουθούν τις προτιμήσεις των πελατών σχετικά με τα κανάλια που επιθυμούν να χρησιμοποιούν για την επικοινωνία, με αποτέλεσμα να ενδυναμώνεται η σχέση τους με αυτούς.

Με την ψηφιοποίηση και χρήση τεχνολογιών αιχμής, ο Όμιλος επιθυμεί να υποστηρίξει τους πυλώνες Βιωσιμότητας & Καινοτομίας, Ψηφιακού Εργασιακού Περιβάλλοντος & Λειτουργιών και Εκσυγχρονισμού Data Center (Data Center Modernization). Πρωταρχικός στόχος του Ομίλου Motor Oil είναι η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των οικιακών και εμπορικών καταναλωτών μέσω παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προγραμμάτων που καλύπτουν όλες τις ενεργειακές τους ανάγκες. H Salesforce υποστηρίζει την προσπάθεια του Ομίλου στη διαδικασία δημιουργίας ενός Κέντρου Αριστείας (CoE). Στόχος είναι να συνδράμει τον Όμιλο στην υλοποίηση ενός κέντρου καινοτομίας για την περαιτέρω ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και τη βελτίωση των δεξιοτήτων των εργαζομένων του.

Τι είπε ο Δ/ντής Νέων Τεχνολογιών & Retail του Ομίλου Motor Oil, Ιάσων Ορφανίδης

Ο κ. Ιάσων Ορφανίδης, Δ/ντής Νέων Τεχνολογιών & Retail του Ομίλου Motor Oil σημειώνει: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τη Salesforce, κάνοντας το επόμενο βήμα στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού μας. Φιλοδοξούμε να ηγηθούμε της ενεργειακής μετάβασης και να ενισχύσουμε τις ψηφιακές εμπειρίες που παρέχουμε στους πελάτες μας. Η συνεργασία με ηγέτες στην τεχνολογία, όπως η Salesforce, θα μας επιτρέψει να παραμείνουμε η πρώτη επιλογή των πελατών μας. Πρωτοπορούμε εδώ και 50 χρόνια και στοχεύουμε να συνεχίσουμε να το κάνουμε. Μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των πελατών. Η νέα προσέγγιση 360 μοιρών και το Κέντρο Αριστείας μας (CoE), με την υποστήριξη της Salesforce, θα ενισχύσουν τις καθημερινές μας λειτουργίες, επιτρέποντάς μας να επιτύχουμε τις δεσμεύσεις μας για βιωσιμότητα».

«Ο Όμιλος Motor Oil ενισχύει τη θέση του στον ψηφιακό κόσμο με όραμα την ανάπτυξη μιας στρατηγικής επικεντρωμένης στον πελάτη», δήλωσε ο Michael O’ Grady, Διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας της Salesforce. «Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με τον Όμιλο Motor Oil, ως αξιόπιστος σύμβουλος στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού του, βοηθώντας τον να δημιουργεί περισσότερη αξία και να χτίζει ισχυρότερες σχέσεις με κάθε πελάτη ξεχωριστά».

Διακρίνονται από αριστερά, οι κ.κ. Alexander Arnold, SVP Energy Cloud Source, Salesforce - Ιάσων Ορφανίδης, Διευθυντής Νέων Τεχνολογιών & Retail, Motor Oil - Αναστάσιος Λωσταράκος, Γενικός Διευθυντής nrg. Φωτογράφος: Κάλλια Ελευθεριάδου@ ΔΤ
Διακρίνονται από αριστερά, οι κ.κ. Alexander Arnold, SVP Energy Cloud Source, Salesforce – Ιάσων Ορφανίδης, Διευθυντής Νέων Τεχνολογιών & Retail, Motor Oil – Αναστάσιος Λωσταράκος, Γενικός Διευθυντής nrg. Φωτογράφος: Κάλλια Ελευθεριάδου@ ΔΤ

Το σχέδιο ψηφιοποίησης του Ομίλου Motor Oil περιλαμβάνει πολυάριθμες πρωτοβουλίες, ενσωματώνοντας πολλές διαφορετικές τεχνολογίες (Τεχνητή Νοημοσύνη, Διαδίκτυο των Πραγμάτων, κλπ.), με στόχο την αποτελεσματικότερη και πιο βιώσιμη λειτουργία της εταιρείας.

Η τεχνολογία της Salesforce θα βοηθήσει τον Όμιλο να παρέχει νέες εξατομικευμένες υπηρεσίες με επίκεντρο τον πελάτη και να επιτύχει την ψηφιακή του ανάπτυξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!