Γ.Δ.
1496.06 -0,45%
ACAG
0,00%
6.08
CENER
-0,82%
8.47
CNLCAP
0,00%
7.9
DIMAND
0,00%
9.3
OPTIMA
+2,46%
11.68
TITC
-0,32%
31.25
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,34%
1.618
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.215
ΑΚΡΙΤ
-1,76%
0.835
ΑΛΜΥ
-0,71%
2.81
ΑΛΦΑ
-0,69%
1.7395
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.84
ΑΡΑΙΓ
-0,08%
12.7
ΑΣΚΟ
-1,47%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.4
ΑΤΤ
0,00%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
+0,41%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,27%
6.23
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.62
ΒΙΟΣΚ
+1,09%
1.395
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,85%
16.36
ΔΑΑ
-2,37%
8.16
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,08%
11.99
ΔΟΜΙΚ
+2,65%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,82%
0.371
ΕΒΡΟΦ
-3,55%
1.63
ΕΕΕ
-0,73%
32.52
ΕΚΤΕΡ
-0,71%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
+0,36%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,57%
2.615
ΕΛΠΕ
-0,23%
8.695
ΕΛΣΤΡ
-3,31%
2.34
ΕΛΤΟΝ
+0,32%
1.894
ΕΛΧΑ
0,00%
2.1
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
-1,09%
1.365
ΕΤΕ
+0,66%
8.576
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
6.02
ΕΥΡΩΒ
+0,09%
2.143
ΕΧΑΕ
-0,38%
5.23
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.7
ΙΚΤΙΝ
+1,11%
0.4095
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.705
ΙΝΚΑΤ
-1,14%
5.19
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
-0,34%
1.182
ΙΝΤΕΚ
+0,98%
6.17
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-0,66%
3.75
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,19%
1.695
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.544
ΚΟΥΑΛ
+2,42%
1.272
ΚΟΥΕΣ
-1,05%
5.66
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.395
ΛΑΒΙ
-0,10%
0.961
ΛΑΜΔΑ
-0,88%
6.79
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
0,00%
3.86
ΜΕΝΤΙ
+0,67%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-2,25%
3.91
ΜΙΝ
+2,65%
0.58
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,94%
27.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.29
ΜΟΤΟ
+1,64%
3.1
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-0,43%
27.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.35
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,72%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,62%
0.976
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.277
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,93%
21.8
ΟΛΠ
-1,39%
24.75
ΟΛΥΜΠ
-0,72%
2.76
ΟΠΑΠ
+0,46%
15.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.936
ΟΤΕ
+0,42%
14.3
ΟΤΟΕΛ
-1,11%
12.42
ΠΑΙΡ
0,00%
1.15
ΠΑΠ
+0,79%
2.54
ΠΕΙΡ
+0,13%
3.855
ΠΕΤΡΟ
-3,45%
8.96
ΠΛΑΘ
-0,49%
4.03
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,54%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
+0,90%
1.68
ΣΑΡ
-0,53%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0315
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.91
ΣΠΕΙΣ
-0,78%
7.66
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,49%
18.1
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,56%
1.77
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
0,00%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Μέσα στο 2021 το Aygo 3ης γενιάς της Toyota

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota  θα λανσάρει μέχρι το τέλος της χρονιάς, την τρίτη γενιά του πιο μικρού αυτοκινήτου της στην ευρωπαϊκή γκάμα, αξιοποιώντας την καινούργια πλατφόρμα GA-B.

Το νέο μοντέλο που ανήκει στη κατηγορία Α, θα απευθύνεται σε υποψήφιους αγοραστές που αναζητούν ένα αυτοκίνητο πόλης. Πρόκειται για ένα σημαντικό τμήμα της ευρωπαϊκής αγοράς που αποτελεί το πεδίο δράσης πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών καθώς αποσπά σημαντικό μερίδιο από τη συνολική πίτα των πωλήσεων.

Τα χαρακτηριστικά της GA-B πλατφόρμας

Η ανάπτυξη νέων πλατφορμών από την Toyota με τη φιλοσοφία της Toyota New Global Architecture (TNGA) έχει προσφέρει πολλές βελτιώσεις στην οδήγηση, το χειρισμό, την ασφάλεια και το στιλ μιας σειράς πρόσφατων νέων μοντέλων της μάρκας.

Το νέο Toyota Yaris, για παράδειγμα, το οποίο κέρδισε πρόσφατα τον τίτλο «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς του 2021», βασίστηκε στη πλατφόρμα GA-B. Διακρίνεται για το δυναμικό του στιλ, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα, την οδική συμπεριφορά καθώς και την ασφάλεια.

Το επόμενο μοντέλο που θα διαθέτει την πλατφόρμα GA-B είναι το Yaris Cross, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος. Μαζί, με το Yaris, το Yaris Cross και το νέο μοντέλο της κατηγορίας Α, αναμένεται η ετήσια παραγωγή προϊόντων με βάση την πλατφόρμα GA-B, να είναι πάνω από 500.000 μονάδες στην Ευρώπη.

Αυτός ο αυξημένος όγκος παραγωγής θα βοηθήσει στην ενίσχυση των οικονομιών κλίμακας που είναι απαραίτητες για τη διασφάλιση του βασικού στοιχείου της τιμής πώλησης στα επίπεδα που μπορούν να ανταποκριθούν οι αγοραστές των αυτοκινήτων της κατηγορίας Α.

Εξίσου σημαντική είναι η επιλογή του κινητήρα

Σήμερα η κατηγορία A κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από μοντέλα που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτή η επιλογή έχει κρατήσει το κόστος κατασκευής άρα και την τιμή πώλησης, στα επίπεδα που μπορούν να ανταποκριθούν οι αγοραστές.

Το νέο, μικρό μοντέλο της Toyota, θα εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα και προς το παρόν δεν εξετάζεται η περίπτωση να φέρει και ηλεκτρικό κινητήρα. Ακόμη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν υψηλό κόστος κατασκευής κυρίως λόγω της υψηλής αξίας της μπαταρίας τους. Η εγκατάσταση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης θα διατηρήσει το νέο μοντέλο προσιτό.

Ο αντικατάστασης του Toyota Aygo, θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζεται τώρα και το υπάρχον Toyota Yaris, και πιο συγκεκριμένα στο Κόλιν, της Τσεχίας. Σε αυτό το εργοστάσιο κατασκευάζονται και δυο γαλλικά μοντέλα, τα Peugeot 108 και Citroen C1.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!