Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Γεραπετρίτης: Συναντήσεις στις Βρυξέλλες για τους σιδηροδρόμους

Συναντήσεις στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις Βρυξέλλες είχε σήμερα ο Υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα υποδομών και μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, με θέμα το δυστύχημα στα Τέμπη και τη διερεύνηση της συνεργασίας Ελλάδας-Επιτροπής στα θέματα των σιδηροδρόμων.

O Γ. Γεραπετρίτης συναντήθηκε με την Επίτροπο Συνοχής και Μεταρρυθμίσεων, Ελίζα Φερέιρα, με την Επίτροπο Μεταφορών Αντίνα Βαλεάν και με το Διευθυντή του γραφείου της Προέδρου της Επιτροπής, Μπγιόρν Σέϊμπερτ. Και οι τρεις αξιωματούχοι της Επιτροπής, εξέφρασαν στον κ. Γεραπετρίτη τα συλλυπητήριά τους για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και την επιθυμία της Επιτροπής να βοηθήσει τις ελληνικές αρχές και στο κομμάτι της διερεύνησης του δυστυχήματος, αλλά κυρίως στο να διαμορφωθεί ένα πλαίσιο σιδηροδρόμων που θα είναι πιο ασφαλές, ορθολογικό και πιο ελκυστικό για τους πολίτες.

«Ξεκινάμε από μία βασική αρχική τοποθέτηση που είναι κοινή μεταξύ Ελλάδας και Επιτροπής, ότι είναι θέλησή μας να πορευθούμε σε ένα καλύτερο, πιο διευρυμένο, πιο λαϊκό σιδηρόδρομο», ανέφερε ο κ. Γεραπετρίτης σε ενημέρωση προς τους Έλληνες ανταποκριτές στις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με τον ίδιο, συμφωνήθηκε ότι η Ελλάδα θα έχει τεχνική βοήθεια από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην ανάπτυξη δυνατοτήτων και διαρθρωτικής οργάνωσης των σιδηροδρόμων. Επίσης, οι ελληνικές αρχές θα βρίσκονται σε διαρκή συνεργασία με την Επιτροπή, τόσο στη διερεύνηση του δυστυχήματος, όσο και στην παρακολούθηση των έργων για τους σιδηρόδρομους.

Οι συμβάσεις θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί ως το τέλος του Σεπτεμβρίου 2023

Ειδικότερα, ο κ. Γεραπετρίτης ανέφερε ότι οι ελληνικές αρχές θα είναι σε διαρκή συνεργασία με την Επιτροπή για να υπάρχει παρακολούθηση των έργων ηλεκτρονικής αναβάθμισης της ασφάλειας σιδηροδρόμων (ERTMS) που περιλαμβάνει και τα κομμάτια της σηματοδότησης και της τηλεδιοίκησης. Οι συμβάσεις θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί ως το τέλος του Σεπτεμβρίου 2023 στον κύριο άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, τόνισε ο κ. Γεραπετρίτης, ο οποίος εξέφρασε την ελπίδα ότι μέχρι τότε θα έχουν ολοκληρωθεί και τα συστήματα αυτόματης πέδισης (ETCS).

Επιπλέον, θα υπάρξει συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για θέματα προσωπικού εξειδικευμένου για τους σιδηρόδρομους, καθώς και για τη στελέχωση του οργανισμού διερεύνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων.

Όσον αφορά το θέμα της διερεύνησης του δυστυχήματος στα Τέμπη, η ελληνική πλευρά έχει ζητήσει από την Επιτροπή να υποδείξει εμπειρογνώμονες από το εξωτερικό οι οποίοι θα μπορούσαν με κάποιο τρόπο να εμπλακούν σε μια ανεξάρτητη διερεύνηση. Ωστόσο, είναι γνωστό και από άλλες περιπτώσεις στο εξωτερικό ότι αυτή η ανεξάρτητη διερεύνηση από εμπειρογνώμονες απαιτεί αρκετούς μήνες. Σε κάθε περίπτωση, ο κ. Γεραπετρίτης ανέφερε ότι η Ελλάδα σκοπεύει να ζητήσει επισήμως και από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων (ERA) και από την Επιτροπή να εμπλακούν ενεργά στο θέμα της διερεύνησης του δυστυχήματος.

Την επόμενη εβδομάδα θα φτάσουν στην Αθήνα εκπρόσωποι τεχνικών κλιμακίων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!