Γ.Δ.
1448.48 -0,48%
ACAG
-0,30%
6.58
CENER
+1,15%
7.94
CNLCAP
-1,26%
7.85
DIMAND
+0,21%
9.57
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
+0,68%
29.75
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,54%
1.484
ΑΒΕ
-0,83%
0.478
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+2,70%
0.95
ΑΛΜΥ
-0,69%
2.86
ΑΛΦΑ
-1,70%
1.5925
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+1,94%
12.6
ΑΣΚΟ
+1,90%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,25%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-3,89%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,39%
2.6
ΒΙΟΣΚ
+3,16%
1.305
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
-0,12%
8.31
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,88%
11.24
ΔΟΜΙΚ
+3,35%
4.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,79%
0.349
ΕΒΡΟΦ
-1,18%
1.675
ΕΕΕ
+0,93%
30.36
ΕΚΤΕΡ
-1,69%
4.375
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
-1,20%
2.47
ΕΛΛ
-2,09%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,35%
2.62
ΕΛΠΕ
+2,37%
8.43
ΕΛΣΤΡ
-3,67%
2.36
ΕΛΤΟΝ
-0,67%
1.788
ΕΛΧΑ
-0,92%
1.932
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-3,62%
1.33
ΕΤΕ
-1,43%
7.56
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.23
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.72
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.16
ΙΑΤΡ
+2,41%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,57%
0.4325
ΙΛΥΔΑ
+3,59%
1.73
ΙΝΚΑΤ
+1,12%
5.4
ΙΝΛΙΦ
+1,98%
5.14
ΙΝΛΟΤ
-0,69%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,79%
6.26
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
-1,88%
3.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-1,93%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-2,68%
1.635
ΚΟΡΔΕ
-1,79%
0.55
ΚΟΥΑΛ
-6,81%
1.286
ΚΟΥΕΣ
-2,19%
5.8
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,47%
10.7
ΚΤΗΛΑ
+2,22%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+0,70%
1.44
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.851
ΛΑΜΔΑ
-0,43%
6.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-0,91%
1.09
ΛΕΒΚ
-1,18%
0.336
ΛΕΒΠ
+0,57%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,08%
1.47
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
+3,32%
1.09
ΜΕΒΑ
-2,70%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+0,33%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
-1,97%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,15%
27.16
ΜΟΝΤΑ
+0,31%
3.24
ΜΟΤΟ
-1,15%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,14%
29.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,50%
3.38
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,37%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
-1,94%
1.01
ΞΥΛΚ
-1,06%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,79%
0.342
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.4
ΟΛΠ
-0,60%
24.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
-1,51%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.896
ΟΤΕ
-0,90%
14.28
ΟΤΟΕΛ
+0,16%
12.88
ΠΑΙΡ
-1,67%
1.18
ΠΑΠ
-1,13%
2.62
ΠΕΙΡ
-3,30%
3.775
ΠΕΤΡΟ
-1,89%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
-3,18%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,70%
1.154
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,96%
4.69
ΡΕΒΟΙΛ
+5,59%
1.7
ΣΑΡ
-0,34%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,53%
0.378
ΣΙΔΜΑ
-5,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+1,04%
7.8
ΣΠΙ
+4,46%
0.75
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,71%
18.24
ΤΖΚΑ
+3,13%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+0,28%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+1,86%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+2,48%
0.33
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Το Ράλι Ακρόπολις επέστρεψε στο πρόγραμμα του WRC

Η είδηση που εδώ και καιρό περίμεναν όλοι όσοι αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, επιβεβαιώθηκε. Το Ράλι Ακρόπολις είναι και πάλι αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος! Η FIA ανακοίνωσε κι επίσημα πως το Ράλι Ακρόπολις θα αντικαταστήσει το Ράλι Χιλής, το οποίο ήταν προγραμματισμένο για το τετραήμερο 9-12 Σεπτεμβρίου 2021.

Το «Ακρόπολις», λοιπόν, επέστρεψε στο καλεντάρι, έπειτα από τις συστηματικές και άοκνες προσπάθειες της Οργανωτικής Επιτροπής Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, την οποία δημιούργησε ο υφυπουργός αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης και πρόεδρός της είναι ο Τάκης Πουρναράκης.

Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του Car and Driver, το μνημόνιο που είχε υπογραφεί ανάμεσα στην ελληνική Πολιτεία και την FIA προχωρά στο επόμενο βήμα του και πλέον ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις στο WRC από το 2013, όταν και διεξήχθη για τελευταία φορά στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της γενικής γραμματείας Αθλητισμού, «η επάνοδος του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του κορυφαίου θεσμού αγώνων Ράλλυ αποτελεί γεγονός: Φέτος το Σεπτέμβριο η διεξαγωγή του».

Ο ιστορικός αγώνας, που από τα πρώτα του χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας του 1950, κέρδισε δικαιωματικά μία θέση στο διεθνές σκηνικό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έπειτα από μία οκταετία απουσίας από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC) επιστρέφει, έχοντας μάλιστα εξασφαλίσει την παρουσία του στο θεσμό για τη διετία 2021-2022.

Το νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις θα γραφτεί στις 9-12 Σεπτεμβρίου 2021.

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί την επισφράγιση πολύμηνων ενεργειών υπό την αιγίδα του Πρωθυπουργού, που συντονίστηκαν από τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, ο οποίος από την ανάληψη των καθηκόντων του είχε θέσει ως στόχο την επιστροφή της χώρας σε διεθνείς διοργανώσεις.

Η Ελλάδα πέτυχε να ανοίξει διάλογο με τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και την εταιρεία διαχείρισης και προώθησης του WRC ήδη από την περασμένη άνοιξη, μεταξύ άλλων χάρις στην αποδεδειγμένα ορθή διαχείριση της πανδημίας, που σχολιάστηκε θετικά από όλα τα διεθνή Μέσα.

Καθοριστικότερο ρόλο, ωστόσο, έπαιξε η θερμή υποστήριξη από την πλευρά της Κυβέρνησης, η οποία, αξιολογώντας την ιστορική σημασία του αγώνα, τη συμβολή του στη θετική προβολή της χώρας στο εξωτερικό και τον επίσης θετικό οικονομικό του αντίκτυπο, υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τον WRC Promoter, το Δεκέμβριο του 2020.

Για τη διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις έχει ήδη συσταθεί Οργανωτική Επιτροπή, με σημαντικές προσωπικότητες από το χώρο του αυτοκινήτου, η οποία εργάζεται πάνω στο σχεδιασμό και στην υλοποίησή του.

Λεπτομέρειες, όπως η πόλη που θα φιλοξενήσει τον αγώνα, θα ανακοινωθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα.

Τα φώτα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού στρέφονται ξανά στην Ελλάδα

Το Ράλλυ Ακρόπολις του 2021 θα αποτελέσει τον 10ο γύρο του WRC, αντικαθιστώντας το Ράλλυ της Χιλής, του οποίου η διεξαγωγή κρίθηκε αμφίβολη, λόγω των συνεχιζόμενων επιπτώσεων της πανδημίας στη χώρα της Νοτίου Αμερικής.

Τα φώτα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού -και όχι μόνο- θα στραφούν και πάλι στην Ελλάδα, που δηλώνει έτοιμη απέναντι σε μια σπουδαία πρόκληση!».

Όπως δήλωσε ο Πρωθυπουργός της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης σε ξένα ΜΜΕ:

«Πριν από εβδομήντα χρόνια η Ακρόπολη αποτέλεσε το φόντο για έναν σπουδαίο αγώνα, που αργότερα καθιερώθηκε ως το “Ράλλυ των Θεών”. Ένας επικός αγώνας ράλλυ που ανέκαθεν έφερνε τα πληρώματα αντιμέτωπα με συνθήκες μοναδικές. Έπειτα από οκτώ χρόνια απουσίας, το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει, και μάλιστα εν μέσω μιας χρονικής συγκυρίας που η Ελλάδα βρίσκει και πάλι το δρόμο της.

Κατά την τελευταία δεκαετία βρεθήκαμε στη δική μας “διαδρομή”, που περιείχε πολλές εναλλαγές. Πλέον, η Ελλάδα χαράζει το μέλλον της κάνοντας σημαντικά άλματα όσον αφορά την έρευνα, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα. Είμαστε περήφανοι που μπορούμε και πάλι να φιλοξενήσουμε διεθνούς απήχησης εκδηλώσεις, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ».

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, τόνισε:

«Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να μπορούμε να δηλώσουμε πως εκπληρώσαμε την υπόσχεση που δώσαμε στον ελληνικό λαό και στους εκατοντάδες χιλιάδες φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα φώτα του παγκόσμιου motorsport και του αθλητισμού γενικότερα στρέφονται ξανά στην Ελλάδα. Στην αναγεννημένη και φωτεινή Ελλάδα, που ακτινοβολεί σε όλον τον κόσμο!

Η επάνοδος του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι γεγονός. Από σήμερα κιόλας, ξεκινάμε την οργάνωση του κορυφαίου αγώνα του θεσμού! Του Ράλλυ Ακρόπολις, που είναι γραμμένο με χρυσά γράμματα στην ιστορία του motorsport. Η Ελλάδα είναι εδώ για να σας καλωσορίσει! Είναι παρούσα, εξωστρεφής και πρωταγωνιστεί σε όλους τους τομείς».

Ο Jean Todt, Πρόεδρος της FIA, επισήμανε: «Το Ράλλυ Ακρόπολις δε χρειάζεται συστάσεις. Πρόκειται για ένα θρυλικό γεγονός, όπου ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και η τεχνολογία συναντούν την ιστορία, στη “γη των Θεών”.

Ο αγώνας είναι γνωστός για ορισμένες από τις σκληρότερες ειδικές διαδρομές στον κόσμο και προσωπικά έχω κάποιες ιδιαίτερες αναμνήσεις, έχοντας αγωνιστεί ως συνοδηγός σε πέντε Ράλλυ Ακρόπολις, μεταξύ 1970 και 1981. Χαίρομαι για την επιστροφή του στο υψηλότερο επίπεδο και θα ήθελα να ευχαριστήσω την ελληνική Κυβέρνηση για την πολύτιμη υποστήριξη, όπως και τους διοργανωτές για την ισχυρή τους δέσμευση».

Ο Jona Siebel, Διευθύνων Σύμβουλος του WRC Promoter, καλωσόρισε: «Το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί ένα σπουδαίο κεφάλαιο στην ιστορία του WRC και εκτιμούμε την τεράστια δέσμευση της ελληνικής Κυβέρνησης να το επαναφέρει στον κορυφαίο θεσμό αγώνων ράλλυ. Καλώς ορίσατε! Είμαστε βέβαιοι πως ακόμα κι αν πρόκειται για ένα σύγχρονο Ράλλυ Ακρόπολις, αυτός ο αγώνας με την τόσο μεγάλη κληρονομιά θα φέρει και πάλι τους αγωνιζόμενους αντιμέτωπους με τις σκληρότερες συνθήκες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!