Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Tesla: Παραμένει το πρόβλημα στο Autopilot, νέα έρευνα στις ΗΠΑ

Οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ για την ασφάλεια των αυτοκινήτων ανακοίνωσαν την Παρασκευή ότι έχουν ξεκινήσει έρευνα για το κατά πόσον είναι επαρκής η εγκατάσταση νέων δικλείδων ασφαλείας Autopilot στα πάνω από 2 εκατομμύρια οχήματα της Tesla που ανακλήθηκαν τον περασμένο Δεκέμβριο. Ισχυρότερα μέτρα ασφαλείας έχει ζητήσει η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας.

Η NHTSA δήλωσε ότι ξεκίνησε έρευνα αφού η υπηρεσία εντόπισε ανησυχίες λόγω συμβάντων σύγκρουσης μετά την εγκατάσταση σε οχήματα της ανακληθείσας ενημέρωσης λογισμικού «και αποτελέσματα από προκαταρκτικές δοκιμές της NHTSA σε οχήματα που αποκαταστάθηκαν».

Η NHTSA επικαλέστηκε επίσης τη δήλωση της Tesla «ότι ένα μέρος της θεραπείας απαιτεί τόσο την επιλογή του ιδιοκτήτη όσο και τη δυνατότητα του οδηγού να την αντιστρέψει εύκολα».

Η υπηρεσία δήλωσε ότι η Tesla έχει εκδώσει ενημερώσεις λογισμικού για την αντιμετώπιση ζητημάτων που φαίνεται να σχετίζονται με τις ανησυχίες της, αλλά δεν τις έχει καταστήσει «μέρος της ανάκλησης ή δεν έχει αποφασίσει με άλλο τρόπο να αποκαταστήσει ένα ελάττωμα που ενέχει αδικαιολόγητο κίνδυνο για την ασφάλεια».

Η Tesla δήλωσε τον Δεκέμβριο ότι η μεγαλύτερη ανάκληση που έγινε ποτέ και καλύπτει 2,03 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ – ή σχεδόν όλα τα οχήματά της στους δρόμους των ΗΠΑ – έγινε για να διασφαλιστεί καλύτερα ότι οι οδηγοί προσέχουν όταν χρησιμοποιούν το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού.

Η νέα έρευνα ανάκλησης καλύπτει τα οχήματα Model Y, X, S, 3 και Cybertruck στις ΗΠΑ που είναι εξοπλισμένα με Autopilot και παράγονται μεταξύ των ετών 2012 και 2024, σύμφωνα με την NHTSA.

Οι κίνδυνοι, τα δυστυχήματα και οι σοβαροί τραυματισμοί

Η Tesla δήλωσε τον Δεκέμβριο ότι οι έλεγχοι του συστήματος λογισμικού Autopilot «ενδέχεται να μην είναι επαρκείς για να αποτρέψουν την κακή χρήση από τον οδηγό» και θα μπορούσαν να αυξήσουν τον κίνδυνο σύγκρουσης.

Η υπηρεσία ασφάλειας αυτοκινήτων σημείωσε την Παρασκευή ότι κατά τη διάρκεια της έρευνας για την ασφάλεια του Autopilot που ξεκίνησε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2021 εντόπισε τουλάχιστον 13 ατυχήματα της Tesla με έναν ή περισσότερους θανάτους και πολλά άλλα με σοβαρούς τραυματισμούς στα οποία «η προβλέψιμη κακή χρήση του συστήματος από τον οδηγό έπαιξε προφανή ρόλο». Η Tesla δεν ανταποκρίθηκε αμέσως σε αίτημα σχολιασμού.

Τον Φεβρουάριο, το Consumer Reports, ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που αξιολογεί προϊόντα και υπηρεσίες, δήλωσε ότι οι δοκιμές του για την ενημέρωση της ανάκλησης του Autopilot της Tesla διαπίστωσαν ότι οι αλλαγές δεν αντιμετώπισαν επαρκώς πολλές ανησυχίες για την ασφάλεια που έθεσε η NHTSA και κάλεσε την υπηρεσία να απαιτήσει από την αυτοκινητοβιομηχανία να λάβει «ισχυρότερα μέτρα», λέγοντας ότι η ανάκληση της Tesla «αντιμετωπίζει μικρές ενοχλήσεις αντί να διορθώνει τα πραγματικά προβλήματα».

Ο αυτόματος πιλότος της Tesla προορίζεται να επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κατευθύνουν, να επιταχύνουν και να φρενάρουν αυτόματα εντός της λωρίδας τους, ενώ ο ενισχυμένος αυτόματος πιλότος μπορεί να βοηθήσει στην αλλαγή λωρίδας σε αυτοκινητόδρομους, αλλά δεν καθιστά τα οχήματα αυτόνομα.

Ένα συστατικό του Autopilot είναι το Autosteer, το οποίο διατηρεί μια καθορισμένη ταχύτητα ή απόσταση παρακολούθησης και εργάζεται για να κρατήσει ένα όχημα στη λωρίδα οδήγησής του.

Η Tesla δήλωσε τον Δεκέμβριο ότι δεν συμφωνεί με την ανάλυση της NHTSA, αλλά θα αναπτύξει μια over-the-air ενημέρωση λογισμικού που θα «ενσωματώσει πρόσθετους ελέγχους και ειδοποιήσεις σε αυτούς που ήδη υπάρχουν στα επηρεαζόμενα οχήματα για να ενθαρρύνει περαιτέρω τον οδηγό να τηρεί τη συνεχή ευθύνη οδήγησης όποτε είναι ενεργοποιημένο το Autosteer».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!