Γ.Δ.
1475.41 +0,13%
ACAG
-0,79%
6.27
CENER
+0,48%
8.39
CNLCAP
+0,63%
8.05
DIMAND
-0,83%
9.59
OPTIMA
+0,73%
11.1
TITC
+3,32%
31.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.46
ΑΒΕ
-1,27%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-3,68%
0.915
ΑΛΜΥ
-1,79%
2.75
ΑΛΦΑ
+0,40%
1.627
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.92
ΑΡΑΙΓ
+0,23%
12.82
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
-1,09%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,50%
6.08
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.54
ΒΙΟΣΚ
+4,80%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-1,71%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,82%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,97%
16.74
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+3,44%
11.73
ΔΟΜΙΚ
-0,42%
4.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,79%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+1,51%
1.68
ΕΕΕ
+0,32%
31.52
ΕΚΤΕΡ
-0,78%
4.44
ΕΛΒΕ
+2,97%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,62%
2.43
ΕΛΛ
-1,39%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,77%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,14%
8.425
ΕΛΣΤΡ
-1,28%
2.31
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.79
ΕΛΧΑ
-0,50%
2.01
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
-7,14%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
-0,74%
8.08
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+1,52%
2.065
ΕΧΑΕ
+2,71%
5.3
ΙΑΤΡ
+0,29%
1.705
ΙΚΤΙΝ
-2,38%
0.41
ΙΛΥΔΑ
+1,14%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-1,48%
5.31
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.15
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
-4,89%
4.28
ΙΝΤΕΤ
+1,99%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+0,68%
3.69
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+2,67%
1.54
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.625
ΚΟΡΔΕ
-0,75%
0.526
ΚΟΥΑΛ
-0,80%
1.246
ΚΟΥΕΣ
+1,60%
5.73
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,47%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-2,14%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,93%
0.852
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
-9,84%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,68%
1.46
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
-1,03%
3.86
ΜΕΝΤΙ
+1,02%
2.96
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
+0,88%
4
ΜΙΝ
-1,59%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,44%
27.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,50%
3.025
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-6,80%
27.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,10%
39.1
ΝΑΚΑΣ
+0,72%
2.8
ΝΑΥΠ
-1,01%
0.98
ΞΥΛΚ
+1,49%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,47%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.2
ΟΛΠ
-0,61%
24.6
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.85
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,09%
0.928
ΟΤΕ
+1,12%
14.46
ΟΤΟΕΛ
+0,78%
12.84
ΠΑΙΡ
+2,13%
1.2
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,50%
3.77
ΠΕΤΡΟ
-0,67%
8.88
ΠΛΑΘ
0,00%
4.005
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,52%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,42%
4.81
ΡΕΒΟΙΛ
+0,89%
1.71
ΣΑΡ
+0,34%
11.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,54%
0.37
ΣΙΔΜΑ
-0,52%
1.895
ΣΠΕΙΣ
+0,76%
8
ΣΠΙ
-3,31%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,30%
18.7
ΤΖΚΑ
-4,64%
1.54
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,36%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,23%
1.71
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.29
ΦΡΛΚ
-1,08%
4.135
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Αττική Οδός: Το ΤΑΙΠΕΔ ανακήρυξε τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προτιμητέο επενδυτή

Την εταιρεία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακήρυξε το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ στον διαγωνισμό για τη νέα 25ετή  σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού μετά την οικονομική προσφορά 3.270.000.000 ευρώ που κατέθεσε.

Η ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση ανακήρυξε Προτιμητέο Επενδυτή στον διαγωνισμό για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών (ο «Διαγωνισμός»), την εταιρεία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. με οικονομική προσφορά 3.270.000.000 ευρώ και Επιλαχόντα Προτιμητέο Επενδυτή την ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S. με οικονομική προσφορά 3.106.000.000 ευρώ.

Εφεξής η διαδικασία θα συνεχιστεί σύμφωνα με όσα προβλέπονται στα τεύχη του Διαγωνισμού.

Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους περίπου 70 χλμ., που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης. Αποτελεί τον περιφερειακό οδικό άξονα της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τμήμα της σπονδυλικής στήλης του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για ένα προαστιακό οδικό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο, με δύο ή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Σε ορισμένα τμήματα στο μέσον του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που δεν αποτελεί μέρος της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Περαιτέρω, ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι), αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας. Ο αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα, διασταυρούμενα μεταξύ τους, τμήματα, την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων, μήκους περίπου 52 χλμ., και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού, μήκους περίπου 13 χλμ. Στην Αττική Οδό εντάσσεται και τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, μήκους περίπου 5 χλμ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!