Γ.Δ.
1493.65 0,00%
ACAG
0,00%
6.12
CENER
0,00%
8.7
CNLCAP
0,00%
8.35
DIMAND
0,00%
9.45
OPTIMA
0,00%
11.64
TITC
0,00%
31
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.656
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.2
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.86
ΑΛΜΥ
0,00%
2.82
ΑΛΦΑ
0,00%
1.6405
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
0,00%
13.3
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.3
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.07
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.71
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.615
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.64
ΔΑΑ
0,00%
8.332
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.68
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.335
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.68
ΕΕΕ
0,00%
32.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.33
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.48
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.68
ΕΛΠΕ
0,00%
8.81
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.35
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.872
ΕΛΧΑ
0,00%
2.025
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.39
ΕΤΕ
0,00%
8.5
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.27
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.99
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.057
ΕΧΑΕ
0,00%
5.35
ΙΑΤΡ
0,00%
1.725
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.413
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.85
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.35
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.14
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.285
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.53
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.625
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.536
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.308
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.9
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.38
ΛΑΒΙ
0,00%
0.956
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.358
ΛΕΒΠ
0,00%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.78
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.015
ΜΕΒΑ
0,00%
3.87
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.98
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
0,00%
4.01
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
0,00%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
0,00%
28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.936
ΞΥΛΚ
0,00%
0.299
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
25.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.77
ΟΠΑΠ
0,00%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.921
ΟΤΕ
0,00%
14.1
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.78
ΠΑΙΡ
0,00%
1.155
ΠΑΠ
0,00%
2.53
ΠΕΙΡ
0,00%
3.884
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.32
ΠΛΑΘ
0,00%
4.04
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0425
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.384
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.895
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.9
ΣΠΙ
0,00%
0.712
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.26
ΦΡΛΚ
0,00%
4.15
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

ΑΑΔΕ: Ανοίγει άμεσα η ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγγελιών

Στο «αέρα» βγαίνει εντός του μήνα η ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγγελιών της ΑΑΔΕ. Η διεύθυνση ηλεκτρονικής διακυβέρνησης της ΑΑΔΕ κάνει τα τελευταία… τεστ και σύντομα η νέα εφαρμογή θα προστεθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα taxis. Η πλατφόρμα καταγγελιών θα αποτελέσει τη μοναδική πύλη για αναφορές και καταγγελίες από τους πολίτες. Στην υποδοχή των καταγγελιών και δη των σύνθετων, που ουσιαστικά θα περιλαμβάνουν πολλά στοιχεία φοροδιαφυγής, θα βρίσκονται υψηλόβαθμα στελέχη της διεύθυνσης προγραμματισμού και αξιολόγησης ελέγχων και ερευνών, που θα φιλτράρουν και θα καθοδηγούν τον έλεγχο.

Με βάση τα στοιχεία του φορολοελεγκτικού μηχανισμού, οι προσπάθειες περιορισμού της φοροδιαφυγής μέσων των νέων ηλεκτρονικών εργαλείων και των ηλεκτρονικών συναλλαγών φαίνεται ότι αποδίδουν καρπούς. Ωστόσο, τα νέα εργαλεία ελέγχου φέρνουν στην επιφάνεια περιπτώσεις φοροδιαφυγής, μικρές οι μεγάλες, που μπορεί και να αφορούν ολόκληρους κλάδους που διέφευγαν στο παρελθόν.

Δηλαδή, περιορίσθηκε η «γνωστή» φοροδιαφυγή και πλέον η στόχευση είναι σε όσους υποδηλώνουν εισοδήματα, διογκώνουν τις δαπάνες και έχουν έναν πολυτελή τρόπο ζωής. Πλέον αυτά ανιχνεύονται από τις ελεγκτικές Αρχές και αναμένεται το επόμενο διάστημα οι έλεγχοι να ενταθούν.

Σε αυτό το περιβάλλον η ΑΑΔΕ προσθέτει ένα ακόμα μέσο. Την πλατφόρμα καταγγελιών και, όπως αναφέρει στέλεχος της φορολογικής διοίκησης, οι καταγγελίες μπορεί να είναι τόσο επώνυμες, όσο και ανώνυμες και θα αξιολογούνται από το ίδιο σύστημα, το οποίο θα μπορεί μέσω διαλειτουργικότητας να εντοπίζει τα στοιχεία της επιχείρησης ή του επαγγελματία που καταγγέλλεται για φοροδιαφυγή ή λαθρεμπόριο.

Οι πολίτες θα συμπληρώνουν την ειδική φόρμα και εφόσον τα στοιχεία είναι πλήρη, το σύστημα θα τα μεταβιβάζει στον ελεγκτικό μηχανισμό για να διαπιστωθεί η σοβαρότητα και η βάση της καταγγελίας και εν συνεχεία θα δίνεται το «πράσινο φως», προκειμένου να ξεκινήσει ο σχετικός έλεγχος.

Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα οι πολίτες να αναγράφουν αναλυτικά την καταγγελία που υπέπεσε στην αντίληψή τους ή αν οι ίδιοι έπεσαν θύματα κάποιας επιχείρησης ή επαγγελματία.

Παράλληλα, μία άλλη ομάδα που λειτουργεί ήδη στα Ελεγκτικά Κέντρα (ΕΛΚΕ) έχει αναλάβει να αξιολογεί τις εσωτερικές πληροφορίες.

Συγκεκριμένα, το Γραφείο Συλλογής Πληροφοριών και Διαχείρισης έχει τις εξής αρμοδιότητες:

  • Συγκέντρωση των καταγγελιών, παραπόνων, υποδείξεων, προτάσεων, αιτημάτων, στοιχείων και πληροφοριών που σχετίζονται με τις αρμοδιότητες της ΑΑΔΕ και εν γένει με την αποστολή αυτής, των οποίων η λήψη πραγματοποιείται μέσω απλού ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με φυσική παρουσία ή διαβίβαση από άλλες υπηρεσίες.
  • Διερεύνηση των εισερχόμενων καταγγελιών/πληροφοριών και αναζήτηση τυχόν πρόσθετων στοιχείων στο Διαδίκτυο (internet) και στις βάσεις δεδομένων της ΑΑΔΕ.
  • Καταχώριση των εισερχόμενων καταγγελιών/πληροφοριών στο ΟΠΣ Αξιοποίησης Καταγγελιών/Πληροφοριών της ΑΑΔΕ.
  • Διαβίβαση καταγγελιών/πληροφοριών που δεν σχετίζονται με τις αρμοδιότητες της ΑΑΔΕ στους αρμόδιους φορείς.
  • Διαβίβαση των αξιολογημένων ως σύνθετων καταγγελιών/πληροφοριών από τη Διαρκή Επιτροπή Αξιολόγησης Καταγγελιών/Πληροφοριών στις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ., ΚΕ.ΜΕ.ΕΠ., ΚΕ.ΦΟ.Μ.ΕΠ., ΕΛ.ΚΕ., Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.) της ΑΑΔΕ, καθώς και σε άλλες υπηρεσίες εντός ή/και εκτός ΑΑΔΕ, σύμφωνα με το περιεχόμενό τους.
  • Διαχείριση των επαναπροσδιοριζόμενων καταγγελιών ως απλών, από τη Διαρκή Επιτροπή Αξιολόγησης Καταγγελιών/Πληροφοριών.
  • Διαφύλαξη σε φυσικό ή ψηφιακό αρχείο των σύνθετων καταγγελιών/πληροφοριών, οι οποίες δεν ταυτοποιήθηκαν έως ότου ταυτοποιηθούν, κατόπιν μελλοντικών συσχετισμών με άλλη καταγγελία/πληροφορία.
  • Καταγραφή, ανάλυση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των ελέγχων και των ερευνών που διενεργήθηκαν από τις Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. και προκλήθηκαν από έγγραφα του Γραφείου Β’ του ιδίου Τμήματος.
  • Τήρηση εμπιστευτικού πρωτοκόλλου και ηλεκτρονικού αρχείου όλων των εισερχομένων που διαχειρίζεται το Γραφείο, με δυνατότητα πολλαπλής ασφαλούς μορφοποίησης, και τήρηση φυσικού αρχείου σε ιδιαίτερες περιπτώσεις αδυναμίας ηλεκτρονικής αποθήκευσης δεδομένων ή ύπαρξης πρωτότυπου αποδεικτικού υλικού.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!