Γ.Δ.
1484.06 0,00%
ACAG
0,00%
6.28
CENER
0,00%
8.25
CNLCAP
0,00%
8.15
DIMAND
0,00%
9.5
OPTIMA
0,00%
11.32
TITC
0,00%
31.55
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.466
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.225
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.9
ΑΛΜΥ
0,00%
2.74
ΑΛΦΑ
0,00%
1.644
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.9
ΑΡΑΙΓ
0,00%
13.16
ΑΣΚΟ
0,00%
2.67
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.41
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.12
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.03
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.63
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.435
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.44
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.7
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.88
ΔΑΑ
0,00%
8.352
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.69
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.635
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.344
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.685
ΕΕΕ
0,00%
31.7
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.365
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.5
ΕΛΛ
0,00%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.69
ΕΛΠΕ
0,00%
8.43
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.33
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.816
ΕΛΧΑ
0,00%
2.01
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.04
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.35
ΕΤΕ
0,00%
8.1
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.29
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.85
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.079
ΕΧΑΕ
0,00%
5.42
ΙΑΤΡ
0,00%
1.695
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.41
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.795
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.46
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.154
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.22
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.69
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.635
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.524
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.208
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.73
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.4
ΛΑΒΙ
0,00%
0.85
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.33
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.035
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.97
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.6
ΜΙΓ
0,00%
4.08
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.42
ΜΟΤΟ
0,00%
3.035
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
39.02
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
0,00%
0.946
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.356
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
0,00%
25.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.79
ΟΠΑΠ
0,00%
15.41
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.919
ΟΤΕ
0,00%
14.43
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.9
ΠΑΙΡ
0,00%
1.195
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
3.86
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.2
ΠΛΑΘ
0,00%
4.005
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.148
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.382
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.88
ΣΠΕΙΣ
0,00%
8.24
ΣΠΙ
0,00%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.78
ΤΖΚΑ
0,00%
1.58
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.27
ΦΡΛΚ
0,00%
4.18
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.7

Ινδονησία: Έρευνα εις βάρος πιλότων που αποκοιμήθηκαν εν ώρα πτήσης

Το υπουργείο Μεταφορών στην Ινδονησία ανακοίνωσε ότι ξεκινάει έρευνα εις βάρος της τοπικής αεροπορικής εταιρείας Batik Air, οι δύο κυβερνήτες της οποίας προσφάτως αποκοιμήθηκαν κατά τη διάρκεια μιας πτήσης, χωρίς ευτυχώς να προκληθεί κάποιο επεισόδιο.

«Θα πραγματοποιήσουμε μια έρευνα και θα προχωρήσουμε σε αναθεώρηση των επιχειρήσεων πτήσεων τη νύχτα στην Ινδονησία, που συνδέονται με τη διαχείριση των κινδύνων λόγω κόπωσης για την Batik Air και όλους τους αερομεταφορείς», δήλωσε σε ένα δελτίο τύπου ο Κρίστι Ένταχ Μούρνι, γενικός διευθυντής αεροπορικών μεταφορών του υπουργείου Μεταφορών. Καθώς οι δύο πιλότοι της εταιρείας Batik Air αποκοιμήθηκαν κατά τη διάρκεια μιας πτήσης εσωτερικού στα τέλη Ιανουαρίου, χωρίς ωστόσο να προκληθεί κάποιο ατύχημα, η ινδονησιακή αρχή αεροπορικής ασφάλειας κάλεσε χθες τις εταιρείες αερομεταφορών να ενισχύσουν τους ελέγχους εντός των θαλάμων διακυβέρνησης και να διασφαλίσουν ότι το πλήρωμα ξεκουράζεται επαρκώς πριν από κάθε πτήση.

Ο γενικός διευθυντής του υπουργείου «επέπληξε σθεναρά» την Batik Air έπειτα από αυτό το περιστατικό και κάλεσε τις αεροπορικές εταιρείες να επιδεικνύουν προσοχή στην ποιότητα και τη διάρκεια των περιόδων ανάπαυσης των πληρωμάτων, σύμφωνα με το δελτίο τύπου. Η Batik Air επισήμανε σήμερα σε ένα δελτίο τύπου ότι ακολουθεί «μια επαρκή πολιτική ανάπαυσης» κι ότι «δεσμεύεται στο να υλοποιήσει όλες τις συστάσεις ασφαλείας».

Ινδονησία: Σε προσωρινή διαθεσιμότητα οι δύο πιλότοι

Οι δύο πιλότοι, ηλικίας 32 και 28 ετών αντίστοιχα, ινδονησιακής καταγωγής, έχουν τεθεί προσωρινά σε διαθεσιμότητα, συμπλήρωσε η εταιρεία. Την 25η Ιανουαρίου, ένας κυβερνήτης και ένας συγκυβερνήτης ενός αεροσκάφους Airbus A320 αποκοιμήθηκαν ταυτόχρονα για περίπου 28 λεπτά κατά τη διάρκεια μιας πτήσεις από το Σουλαέσι (βόρεια Ινδονησία) προς την πρωτεύουσα Τζακάρτα, σύμφωνα με μια προκαταρκτική έκθεση της Εθνικής Επιτροπής Ασφάλειας των Μεταφορών, η οποία περιήλθε σε γνώση του Γαλλικού Πρακτορείου.

Ο ένας από τους πιλότους δεν είχε ξεκουραστεί αρκετά την προηγούμενη νύχτα, σύμφωνα με την έκθεση, όπου διευκρινίζεται πως το περιστατικό οδήγησε σε μια σειρά σφαλμάτων στη διακυβέρνηση του αεροσκάφους, όμως οι 153 επιβάτες και οι τέσσερις αεροσυνοδοί δεν έπαθαν το παραμικρό κατά τη διάρκεια αυτής της πτήσης, διάρκεια 2 ωρών και 35 λεπτών.

Περίπου μισή ώρα μετά την απογείωση, ο κυβερνήτης ζήτησε από τον συγκυβερνήτη του την άδεια να ξεκουραστεί για ένα λεπτό και εκείνος του το επέτρεψε. Αυτός ανέλαβε επικεφαλής του αεροσκάφους, όμως επίσης αποκοιμήθηκε λίγο μετά από απροσεξία, συνεχίζει η έκθεση.

Είκοσι οκτώ λεπτά μετά την τελευταία καταγεγραμμένη επικοινωνία, ο κυβερνήτης ξύπνησε και συνειδητοποίησε ότι ο συγκυβερνήτης του κοιμόταν κι ότι το αεροσκάφος βρισκόταν σε λάθος πορεία. Αμέσως ξύπνησε τον συνάδελφό του, απάντησε στην επικοινωνία με την Τζακάρτα και διόρθωσε την πορεία της πτήσης, εξηγεί η έκθεση.

Το αεροσκάφος προσγειώθηκε χωρίς πρόβλημα μετά το περιστατικό.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!