Γ.Δ.
1475.18 +0,11%
ACAG
-0,79%
6.27
CENER
+0,60%
8.4
CNLCAP
+0,63%
8.05
DIMAND
-0,52%
9.62
OPTIMA
+0,91%
11.12
TITC
+3,65%
31.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.46
ΑΒΕ
-1,27%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-3,68%
0.915
ΑΛΜΥ
-1,79%
2.75
ΑΛΦΑ
+0,34%
1.626
ΑΝΔΡΟ
+0,29%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.81
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
-1,09%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,66%
6.09
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.54
ΒΙΟΣΚ
+5,54%
1.43
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-1,71%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,82%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,72%
16.7
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+3,44%
11.73
ΔΟΜΙΚ
-0,42%
4.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,79%
0.349
ΕΒΡΟΦ
+1,51%
1.68
ΕΕΕ
+0,45%
31.56
ΕΚΤΕΡ
+0,34%
4.49
ΕΛΒΕ
+2,97%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,62%
2.43
ΕΛΛ
-1,39%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.6
ΕΛΠΕ
+1,14%
8.425
ΕΛΣΤΡ
+0,43%
2.35
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.786
ΕΛΧΑ
-0,50%
2.01
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
-7,14%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
-0,74%
8.08
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+1,47%
2.064
ΕΧΑΕ
+2,91%
5.31
ΙΑΤΡ
+0,29%
1.705
ΙΚΤΙΝ
-2,02%
0.4115
ΙΛΥΔΑ
+1,14%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-1,48%
5.31
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.15
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.2
ΙΝΤΕΡΚΟ
-4,89%
4.28
ΙΝΤΕΤ
+1,99%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+0,68%
3.69
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+2,67%
1.54
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.625
ΚΟΡΔΕ
-1,13%
0.524
ΚΟΥΑΛ
-0,96%
1.244
ΚΟΥΕΣ
+1,60%
5.73
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,47%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-2,14%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,93%
0.852
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.94
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
-9,84%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,68%
1.46
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.08
ΜΕΒΑ
-1,03%
3.86
ΜΕΝΤΙ
+1,02%
2.96
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
+0,88%
4
ΜΙΝ
-1,59%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,44%
27.12
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,50%
3.025
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-6,80%
27.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,20%
39.14
ΝΑΚΑΣ
+0,72%
2.8
ΝΑΥΠ
-1,01%
0.98
ΞΥΛΚ
+1,49%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,47%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,45%
22.2
ΟΛΠ
-0,61%
24.6
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.85
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.58
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,09%
0.928
ΟΤΕ
+1,26%
14.48
ΟΤΟΕΛ
+0,94%
12.86
ΠΑΙΡ
+2,13%
1.2
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,26%
3.779
ΠΕΤΡΟ
-0,67%
8.88
ΠΛΑΘ
0,00%
4.005
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,52%
1.152
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,52%
4.815
ΡΕΒΟΙΛ
+0,89%
1.71
ΣΑΡ
+0,34%
11.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,54%
0.37
ΣΙΔΜΑ
-0,52%
1.895
ΣΠΕΙΣ
+0,25%
7.96
ΣΠΙ
-4,96%
0.69
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,41%
18.72
ΤΖΚΑ
-4,64%
1.54
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,36%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,23%
1.71
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.29
ΦΡΛΚ
-1,08%
4.135
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Hellenic Train: Δεν αποεπενδύουμε από την Ελλάδα

H Hellenic Train διέψευσε τα δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία οι Ιταλοί ετοιμάζονται να εγκαταλείψουν το project «ελληνικός σιδηρόδρομος». Σε ανακοίνωσή της η Hellenic Train δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει σχεδιασμός για οποιαδήποτε αποεπένδυση από την Ελλάδα, επαναλαμβάνοντας τη δέσμευσή της για βελτίωση των τρένων στη χώρα.

Τα προβλήματα για την εταιρεία που διαχειρίζεται τα τρένα στην Ελλάδα, δεν έχουν τέλος, καθώς μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη ακολούθησαν (λίγους μήνες αργότερα) οι μεγάλες καταστροφές στο σιδηροδρομικό δίκτυο λόγω της κακοκαιρίας Daniel. Υπενθυμίζεται ότι τον Οκτώβριο του 2023 ο επικεφαλής της εταιρείας, Maurizio Capotorto, είχε καλέσει το Ελληνικό Δημόσιο να στηρίξει τον σιδηρόδρομο, προκειμένου να μπορέσει να επανακάμψει.

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

«Σε συνέχεια φημολογίας που κυκλοφόρησε τις τελευταίες ημέρες σε μερίδα του Τύπου, η Hellenic Train διαψεύδει κατηγορηματικά οποιαδήποτε αποεπένδυση από την Ελλάδα και επιβεβαιώνει την πρόθεσή της να συνεχίσει να λειτουργεί στην υπηρεσία του επιβατικού κοινού, τηρώντας τη δέσμευσή της για τη βελτίωση του ελληνικού σιδηροδρομικού συστήματος. Κατά συνέπεια, η εταιρεία απορρίπτει κάθε αμφιβολία για τη συνέχιση του έργου της και για το μέλλον της ως μέρος των ελληνικών σιδηροδρομικών μεταφορών» αναφέρει η ανακοίνωση της Hellenic Train.

Τι αναφέρει το ρεπορτάζ

Με βάση το ρεπορτάζ, πάντως, «ακόμα και αν οι Ιταλοί θέλουν να αποχωρήσουν πρέπει πρώτα να βρουν αγοραστή για τη Hellenic Train, πράγμα δύσκολο στο κλίμα που δημιουργήθηκε μετά την τραγωδία των Τεμπών και τις θεομηνίες στη Θεσσαλία που προκάλεσαν ακόμα μεγαλύτερες ζημιές στον σιδηρόδρομο».

Στο ερώτημα «Γιατί όμως αποφάσισαν οι Ιταλοί να επενδύσουν στην Ελλάδα όταν γνώριζαν την κατάντια του σιδηροδρομικού δικτύου με τις εργολαβίες που δεν τελειώνουν ποτέ;» η απάντηση συνδέεται με το γεγονός: «Οι γνωρίζοντες υποστηρίζουν πως η FSI επένδυσε στην Ελλάδα γιατί το 2017 είδε πως μ’ ένα χαμηλό “εισιτήριο εισόδου”, τα 45 εκατ. που πλήρωσε για την Hellenic Train, θα επωφελούνταν από δύο παράγοντες. Από την ανάπτυξη της χώρας στον τομέα του διαμετακομιστικού εμπορίου (logistics) και από τις παχυλές ετήσιες επιδοτήσεις για τις λεγόμενες “άγονες γραμμές” του σιδηροδρόμου στις οποίες έχει ενταχθεί σχεδόν το σύνολο του δικτύου και φτάνουν τα 50 – 65 εκατ. ευρώ τον χρόνο μέχρι το 2037».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!