Γ.Δ.
1477.22 +0,25%
ACAG
-0,63%
6.28
CENER
+0,60%
8.4
CNLCAP
+0,63%
8.05
DIMAND
-0,62%
9.61
OPTIMA
+1,63%
11.2
TITC
+3,65%
31.2
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.46
ΑΒΕ
-1,06%
0.466
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-3,68%
0.915
ΑΛΜΥ
-1,79%
2.75
ΑΛΦΑ
+0,43%
1.6275
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,31%
12.83
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-1,64%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.4
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,83%
6.1
ΒΙΟΚΑ
+2,76%
2.61
ΒΙΟΣΚ
+5,90%
1.435
ΒΙΟΤ
-8,57%
0.256
ΒΙΣ
-10,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,82%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,97%
16.74
ΔΑΑ
0,00%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+3,62%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,84%
4.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,74%
0.342
ΕΒΡΟΦ
+1,81%
1.685
ΕΕΕ
+0,76%
31.66
ΕΚΤΕΡ
-1,34%
4.415
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-0,40%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,77%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,38%
8.445
ΕΛΣΤΡ
+0,85%
2.36
ΕΛΤΟΝ
+0,78%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,50%
2.03
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
-0,74%
8.08
ΕΥΑΠΣ
+1,26%
3.22
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+1,52%
2.065
ΕΧΑΕ
+3,10%
5.32
ΙΑΤΡ
-0,88%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,38%
0.41
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.38
ΙΝΛΙΦ
+0,20%
5
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
-5,78%
4.24
ΙΝΤΕΤ
+1,99%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+0,27%
3.675
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,33%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.63
ΚΟΡΔΕ
-2,64%
0.516
ΚΟΥΑΛ
-1,27%
1.24
ΚΟΥΕΣ
+0,89%
5.69
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,79%
1.375
ΛΑΒΙ
-0,81%
0.853
ΛΑΜΔΑ
+1,58%
7.06
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
+2,98%
0.346
ΛΕΒΠ
-9,84%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-1,36%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-1,85%
1.06
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+1,02%
2.96
ΜΕΡΚΟ
-4,66%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.965
ΜΙΝ
-3,17%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,59%
27.08
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-7,33%
27.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,15%
39
ΝΑΚΑΣ
+2,16%
2.84
ΝΑΥΠ
-1,62%
0.974
ΞΥΛΚ
+1,49%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,47%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,36%
22.4
ΟΛΠ
+0,20%
24.8
ΟΛΥΜΠ
-1,38%
2.86
ΟΠΑΠ
-0,26%
15.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,87%
0.926
ΟΤΕ
+1,40%
14.5
ΟΤΟΕΛ
+0,78%
12.84
ΠΑΙΡ
+3,40%
1.215
ΠΑΠ
-0,38%
2.61
ΠΕΙΡ
-0,24%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+1,12%
9.04
ΠΛΑΘ
-0,12%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,04%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,63%
4.82
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,54%
0.37
ΣΙΔΜΑ
-1,05%
1.885
ΣΠΕΙΣ
+1,76%
8.08
ΣΠΙ
-3,31%
0.702
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,84%
18.8
ΤΖΚΑ
-4,02%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
-3,36%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,23%
1.71
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,23%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,28%
0.266
ΦΡΛΚ
-1,67%
4.11
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.66

Γέφυρα Βαλτιμόρης: Βρέθηκαν δύο πτώματα μετά την κατάρρευση

Στη Βαλτιμόρη δύτες εντόπισαν και απομάκρυναν από τον ποταμό τα πτώματα δύο εργατών. Όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη (27/3), πρόκειται για δύο από τους έξι συνολικά αγνοούμενους μετά την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη, όταν το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έπεσε πάνω στη μεταλλική κατασκευή. Τα πτώματα ανήκουν σε έναν 35χρονο και έναν 26χρονο. Και οι δύο ήταν μέλη συνεργείου οδοποιίας που πραγματοποιούσε εργασίες στη Francis Scott Key Bridge, όταν το τεράστιο φορτηγό πλοίο «Dali» διέλυσε μέσα σε δευτερόλεπτα τη γέφυρα.

«Λίγο μετά τις 10:00 δύτες εντόπισαν κόκκινο ημιφορτηγό σε βάθος περίπου 7,6 μέτρων» εξήγησε  κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο Ρόλαντ Μπάτλερ, εκπρόσωπος της αστυνομίας της πολιτείας Μέριλαντ. Και πρόσθεσε: «Δυο θύματα της τραγωδίας είχαν παγιδευτεί μέσα στο όχημα».

Οι έρευνες για τον εντοπισμό και των άλλων τεσσάρων εργατών, οι οποίοι θεωρούνται πλέον νεκροί, συνεχίζονται. Η επιχείρηση διεξάγεται με μεγάλη δυσκολία, καθώς η περιοχή είναι γεμάτη συντρίμμια και οχήματα, που εγκυμονούν κινδύνους για την ασφάλεια των δυτών. Οι έξι εργάτες, που χάθηκαν στα νερά του ποταμού στη Βαλτιμόρη μετά την κατάρρευση της Francis Scott Key Bridge, ήταν από τη Λατινική Αμερική (υπήκοοι Μεξικού και Γουατεμάλας).

Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali, υπό σημαία Σιγκαπούρης, είχε αναχωρήσει από το λιμάνι με προορισμό την Ασία. Δυο εμπορευματοκιβώτια, από τα συνολικά 4.700 που μετέφερε, έπεσαν στο νερό. «Το πλοίο, μήκους 300 μέτρων, είναι σταθερό» διαβεβαίωσε ο Πίτερ Γκοτιέ, αξιωματικός της αμερικανικής ακτοφυλακής, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν τίθεται κανένας κίνδυνος για το περιβάλλον. Στα αμπάρια του πλοίου υπάρχουν 5,6 δισ. λίτρα ντίζελ και στο κατάστρωμα ορισμένα από τα κοντέινερ περιέχουν επικίνδυνες ύλες.




Πώς το πλήρωμα επιχείρησε να αποτρέψει την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη

Ο απολογισμός των θυμάτων στη Βαλτιμόρη θα μπορούσε να είναι πολύ βαρύτερος αν το πλήρωμα του πλοίου, που έχασε για κάποια ώρα τον έλεγχο της μηχανής και των συστημάτων πλοήγησης λόγω διακοπής της ηλεκτροδότησης, δεν είχε εκπέμψει σήμα κινδύνου. Το πλήρωμα έκανε ύστατη προσπάθεια να επιβραδύνει το πλοίο, ρίχνοντας την άγκυρα, χωρίς όμως να καταφέρει να αποτρέψει την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη.

Σημειώνεται ότι το δυστύχημα έχει προκαλέσει έντονη ανησυχία για τις επιπτώσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς το συγκεκριμένο λιμάνι στις ανατολικές ακτές των ΗΠΑ αποτελεί σημαντικό κόμβο μεταφοράς οχημάτων.




Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!