Γ.Δ.
1491.71 -0,13%
ACAG
+0,16%
6.13
CENER
+0,34%
8.73
CNLCAP
-4,79%
7.95
DIMAND
-0,74%
9.38
OPTIMA
-0,34%
11.6
TITC
-0,32%
30.9
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,24%
1.652
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+1,82%
2.24
ΑΚΡΙΤ
+4,07%
0.895
ΑΛΜΥ
-0,71%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,58%
1.6665
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-1,35%
13.12
ΑΣΚΟ
+0,75%
2.7
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+0,96%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+1,68%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,99%
6.13
ΒΙΟΚΑ
-1,85%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.39
ΒΙΟΤ
+0,78%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+3,36%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-3,10%
1.565
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,72%
16.76
ΔΑΑ
+0,22%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,26%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,49%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.685
ΕΕΕ
+0,31%
32.3
ΕΚΤΕΡ
-0,69%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,21%
2.45
ΕΛΛ
-0,70%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,75%
2.66
ΕΛΠΕ
-1,76%
8.655
ΕΛΣΤΡ
+2,98%
2.42
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.866
ΕΛΧΑ
-0,49%
2.015
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,50%
12.06
ΕΣΥΜΒ
-0,72%
1.38
ΕΤΕ
-1,76%
8.35
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
6.02
ΕΥΡΩΒ
+2,09%
2.1
ΕΧΑΕ
-1,87%
5.25
ΙΑΤΡ
0,00%
1.725
ΙΚΤΙΝ
+4,12%
0.43
ΙΛΥΔΑ
-4,32%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-1,12%
5.29
ΙΝΛΙΦ
-0,80%
4.94
ΙΝΛΟΤ
+2,11%
1.164
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.34
ΙΝΤΕΤ
-1,56%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+1,41%
3.6
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
342
ΚΕΚΡ
-1,63%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,62%
1.615
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.536
ΚΟΥΑΛ
-2,60%
1.274
ΚΟΥΕΣ
-1,86%
5.79
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,85%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-2,17%
1.35
ΛΑΒΙ
+1,46%
0.97
ΛΑΜΔΑ
-2,54%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.358
ΛΕΒΠ
-26,15%
0.288
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,08%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.015
ΜΕΒΑ
+1,03%
3.91
ΜΕΝΤΙ
-2,68%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-1,50%
3.95
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,71%
27.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,78%
38.64
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,71%
0.92
ΞΥΛΚ
-1,67%
0.294
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+2,35%
21.8
ΟΛΠ
-0,79%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.77
ΟΠΑΠ
0,00%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,52%
0.935
ΟΤΕ
+0,85%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-0,94%
12.66
ΠΑΙΡ
+0,43%
1.16
ΠΑΠ
+0,79%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,46%
3.866
ΠΕΤΡΟ
-0,64%
9.26
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.045
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
-0,68%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+1,19%
1.194
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,32%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,41%
0.0385
ΣΕΝΤΡ
-1,30%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.91
ΣΠΕΙΣ
-1,77%
7.76
ΣΠΙ
+0,56%
0.716
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,55%
18.4
ΤΖΚΑ
-0,62%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,61%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,11%
1.742
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-3,08%
0.252
ΦΡΛΚ
-1,20%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-6,47%
0.65

Γιαννακλής: Η Eurobank αξιοποιεί ενεργά την τεχνολογία

Σε πάνελ του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών τοποθετήθηκε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank και επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, εστιάζοντας κυρίως στις αλλαγές στην καθημερινότητα του πελάτη με το κατάστημα, αλλά και στην εξέλιξη της εμπειρίας της ψηφιακής τραπεζικής για τον πελάτη.

Όσον αφορά το πρώτο κομμάτι, ο κ. Γιαννακλής τόνισε ότι «η παραδοσιακή εικόνα των τραπεζικών καταστημάτων, που μέχρι πρόσφατα επικεντρώνονταν κυρίως σε υπηρεσίες συναλλαγών όπου οι πελάτες περίμεναν σε ουρά για καταθέσεις και αναλήψεις, δίνει τη θέση της σε μια νέα εποχή. Οι πελάτες πλέον επισκέπτονται λιγότερο τα φυσικά καταστήματα σε σχέση με το παρελθόν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι τράπεζες μπορούν να προχωρήσουν χωρίς αυτά.

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να αναζητούν εξατομικευμένες συμβουλές, ιδιαίτερα για σύνθετες οικονομικές αποφάσεις που δεν μπορούν εύκολα να αυτοματοποιηθούν, όπως η διαχείριση πλούτου, οι επενδυτικές στρατηγικές και ο σχεδιασμός συνταξιοδότησης. Ακόμα, η ανάγκη αυτή των καταναλωτών συνέβαλε στον επαναπροσδιορισμό της έννοιας του φυσικού καταστήματος. Στη Eurobank εδώ και χρόνια έχουμε ξεκινήσει να δημιουργούμε τα «Future Branches», πρωτοπορώντας στην αγορά. Τα «καταστήματα του μέλλοντος» συνδυάζουν τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία με την εμπειρία του, υψηλής κατάρτισης, προσωπικού της τράπεζας».

Όπως πρόσθεσε ο κ. Γιαννακλής «μεταβαίνουμε σε ένα μοντέλο που επικεντρώνεται περισσότερο στην παροχή συμβουλών και λιγότερο στις καθημερινές συναλλαγές, οι οποίες πλέον διεκπεραιώνονται μέσω άλλων καναλιών με υψηλότερο βαθμό αυτοματοποίησης. Τα καταστήματα μεταμορφώνονται σε κέντρα χρηματοοικονομικών συμβουλών και εξατομικευμένων υπηρεσιών, όπου η αξία δεν βρίσκεται μόνο στις συναλλαγές αλλά στην προσωποποιημένη καθοδήγηση και τις ειδικευμένες γνώσεις που παρέχονται σε κάθε πελάτη. Αυτή η εξέλιξη σηματοδοτεί έναν ευρύτερο μετασχηματισμό στον τραπεζικό τομέα, στοχεύοντας στην ικανοποίηση των όλο και πιο σύνθετων οικονομικών αναγκών των σημερινών καταναλωτών.

Ωστόσο, μια επίσκεψη στο κατάστημα για ένα τραπεζικό προϊόν δε σημαίνει απαραίτητα ότι το «ταξίδι» του πελάτη ολοκληρώνεται εκεί. Η διαδικασία μπορεί να αρχίσει στο κατάστημα και να ολοκληρωθεί εκεί που εξυπηρετεί περισσότερο τον πελάτη, όπως στο σπίτι του, όπου μπορεί να υπογράψει τα συμβατικά έγγραφα με την άνεσή του».

Συμπλήρωσε ακόμα ότι «η τράπεζα αξιοποιεί ενεργά την τεχνολογία (ανάλυση δεδομένων, τεχνητή νοημοσύνη) για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη και των εσωτερικών της διαδικασιών. Μέσω του embedded finance, οι τραπεζικές υπηρεσίες ενσωματώνονται ολοένα και περισσότερο σε καθημερινές εφαρμογές. Άλλωστε θέλουμε οι τράπεζες να είναι κοντά στον πελάτη τόσο καθημερινά, όσο και στα σημαντικά γεγονότα της ζωής του όπως η αγορά ενός σπιτιού.

Η νέα εποχή στον τραπεζικό τομέα δεν αλλάζει μόνο τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών αλλά και τον τρόπο αλληλεπίδρασής μας μαζί τους:

  • Από ένα απλό πιστωτικό ίδρυμα, γινόμαστε συνεργάτης του πελάτη.
  • Από την προσέγγιση ΄΄γνωρίζω κάτι και θα το μοιραστώ με τον πελάτη”, προχωράμε στο να «ακούω» τον πελάτη και κυρίως τις ανάγκες του».

Ακόμα είπε ότι ο ρόλος του καταστήματος καθίσταται κρίσιμος σε έναν ψηφιακό-φυσικό συνδυασμό (phygital), με τη μεγάλη πρόκληση για τις τράπεζες να είναι η αξιοποίηση του νέου ρόλου των καναλιών πωλήσεων και εξυπηρέτησης σε ένα συνδυαστικό μοντέλο μεταξύ καναλιών και όχι κάθετο ανά κανάλι.

Γιαννακλής: Πώς εξελίσσεται η εμπειρία της ψηφιακής τραπεζικής για τον πελάτη

Όπως εξήγησε ο κ. Γιαννακλής, «η ψηφιακή τραπεζική συμβάλλει στη δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και στην κατάταξη μας για αυτούς ως τράπεζα πρώτης επιλογής. Πώς όμως ενσωματώνουμε την ψηφιακής τραπεζική στη ζωή και τις ανάγκες του πελάτη;

  • Ολοένα και περισσότερο, οι τράπεζες αξιοποιούν τις δυνατότητες που έχουν, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν περισσότερα και πιο εξατομικευμένα προϊόντα στους πελάτες τους.
  • Σκοπός είναι να μπορούμε με λιγότερα data points να είμαστε σε θέση να έχουμε μία απλούστερη και πιο αποδοτική αλληλεπίδραση με τον πελάτη και, ταυτόχρονα, να είμαστε σε θέση να συμβουλεύουμε τον πελάτη ως προς τις επόμενες κινήσεις του, συνδυάζοντας παράλληλα την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στη διάδραση μαζί του.
  • Παλιότερα λέγαμε «έχω ένα προϊόν, θα το πουλήσω στον πελάτη». Τώρα αυτό έχει αλλάξει και λέμε «έχω έναν πελάτη, τί προϊόντα έχει ανάγκη;» Εμείς, θέλουμε κάθε πελάτης να είναι ένα ξεχωριστό segment.
  • Οι πελάτες μας, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, εξελίσσονται όπως εξελίσσεται και ο γενικός πληθυσμός και στη χώρα μας και σε όλο τον κόσμο. Είναι γεγονός πως η ψηφιακή μετάβαση των τραπεζών περνάει σε μεγάλο βαθμό πλέον από τη μετάβαση στο mobile banking. Οδεύουμε ολοταχώς προς μια γενιά που θα είναι mobile-native.
  • Η ψηφιακή τραπεζική αφορά όλα τα σημεία εξυπηρέτησης των πελατών μας, καθώς και όλες τις εσωτερικές μας διαδικασίες και εδράζεται ακριβώς πάνω στη γενικότερη πολιτική της τράπεζας στο μοντέλο της phygital εξυπηρέτησης.
  • Είμαστε ήδη καθοδόν προς ένα μοντέλο ενοποιημένης ψηφιακής εμπειρίας και διασύνδεσής του με άλλες εφαρμογές (μη τραπεζικές) που κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη (πχ gov.gr). Θέλουμε άλλωστε τα κανάλια εξυπηρέτησης να λειτουργούν συμπληρωματικά αναφορικά με την εξυπηρέτηση του πελάτη και όχι σε σιλό. Δεν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των καναλιών και το όραμα είναι κοινό: η σωστή και ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Άλλωστε, πάμε σε μια κουλτούρα πελατών οι οποίοι, συγκρίνοντας τις τράπεζες με τις οποίες αλληλοεπιδρούν, στη ζυγαριά μπαίνει πρώτα η εμπειρία του πελάτη και μετά το προϊόν αυτό – καθαυτό που αγοράζουν», κατέληξε ο κ. Γιαννακλής.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!