Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Το νέο ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV 60 θα σε εκπλήσσει

Αναμφίβολα το νέο ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV 60 είναι μια εντυπωσιακή παρουσία που θα εκπλήσει τους πάντες αφού διαθέτει όλα όσα πρέπει να έχει ένα σύγχρονο Skoda.

Το Enyaq iV, όπως γράφει το carandriver,  έγινε πολλά περισσότερα από ένα SUV, καθώς έχει μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα, διαθέτει εσωτερικούς χώρους εν αφθονία, κάνοντας δύσκολη τη ζωή πολλών ανταγωνιστών του, αφού τόσο με τις εξωτερικές όσο και με τις εσωτερικές διαστάσεις, (μήκος 4.649 mm, πλάτος 1.879 mm ύψος 1.616 mm, μεταξόνιο 2.765 mm και χωρητικότητα χώρου αποσκευών 585 λίτρα), βρίσκεται στον άνω άκρο των μεσαίων SUV.

Ενσωματώνει με πολύ μαεστρικό τρόπο τις αδρές γραμμές σε ένα σώμα γεμάτο επίπεδες επιφάνειες και ακμές που το κάνουν να δείχνει μικρότερο και σαφώς πιο σπορ. Η αρχοντιά υπερθεματίζεται στο εσωτερικό με τον πιο εμφατικό τρόπο. Πληθώρα μικρών ή μεγάλων αποθηκευτικών χώρων και μαζί η αίσθηση ότι εδώ χωρά μια ολάκερη οικογένεια και περισσεύει και χώρος!

Το ταμπλό με μεγάλη κλίση προς το παρμπρίζ δίνει μια αίσθηση ανοιχτωσιάς. Η έκδοση δοκιμής, από την άλλη, ταιριάζει υλικά και μοτίβα, σαφώς με το βλέμμα στην πολυτέλεια.

Το Digital Cockpit, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με διαγώνιο μόλις 5,3 ίντσες απεικονίζει ταχύτητα, δεδομένα, πλοήγησης και τα ενεργά συστήματα υποβοήθησης.

Η θέση οδήγησης συνολικά είναι άριστη χωρίς τυφλά σημεία. Υπάρχει δε και το Crew Protect Assist, ένα ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων ασφαλείας.

Πηγή: carandrdriver

Το Enyaq iV διατίθεται με τρία μεγέθη υγρόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου (55, 62 και 82 kW) που για λόγους… στρογγυλοποίησης ονομάζονται «50», «60» και «80», με τη μεσαία να δοκιμάζουμε εδώ, που, όμως, δεν έχει καμία διαφοροποίηση στα βασικά και στα γερμανικά της ξαδέλφια, με γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός, πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, στιβαρή δομή και μοτέρ και κίνηση στον πίσω άξονα. Το να βάλεις 180 ίππους που μεταφέρουν σχεδόν 2 τόνους βάρος είναι μια εύκολη διαδικασία.

Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ και μια αναστροφή δεν είναι τόσο τρομαχτική όσο περιμένεις από ένα αυτοκίνητο τέτοιου μήκους. Όσο για την αυτονομία, αυτή σπάει στο «60» το ψυχολογικό όριο των 400 km.

Με το Enyaq iV 60 έχουμε ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση, χώρους, επιμέρους ποιότητες και χαρακτήρα, μοντέλο που έρχεται και σε εξαιρετικές τιμές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!