Γ.Δ.
1495.82 +0,28%
ACAG
-0,49%
6.1
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
+0,43%
9.42
OPTIMA
+0,17%
11.62
TITC
-0,65%
30.7
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,36%
1.646
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+0,89%
2.26
ΑΚΡΙΤ
-1,68%
0.88
ΑΛΜΥ
+1,79%
2.85
ΑΛΦΑ
+0,69%
1.678
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.84
ΑΡΑΙΓ
0,00%
13.12
ΑΣΚΟ
+0,74%
2.72
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
-9,95%
0.38
ΑΤΡΑΣΤ
+0,48%
8.42
ΑΤΤ
+3,18%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
-1,65%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,79%
6.24
ΒΙΟΚΑ
+0,38%
2.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+0,96%
1.58
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,24%
16.8
ΔΑΑ
+0,41%
8.384
ΔΑΙΟΣ
-8,99%
3.44
ΔΕΗ
+0,86%
11.75
ΔΟΜΙΚ
+0,86%
4.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+0,59%
1.695
ΕΕΕ
+0,31%
32.4
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.45
ΕΛΛ
0,00%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,56%
2.675
ΕΛΠΕ
-0,69%
8.595
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,32%
1.872
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,36%
1.385
ΕΤΕ
+0,96%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.28
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
6.01
ΕΥΡΩΒ
+1,29%
2.127
ΕΧΑΕ
+0,76%
5.29
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-0,70%
0.427
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.28
ΙΝΛΙΦ
+1,21%
5
ΙΝΛΟΤ
+1,72%
1.184
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+1,39%
3.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+2,33%
1.54
ΚΕΠΕΝ
-2,50%
1.95
ΚΛΜ
+0,31%
1.62
ΚΟΡΔΕ
+0,75%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+0,78%
1.284
ΚΟΥΕΣ
-0,69%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.35
ΛΑΒΙ
+0,52%
0.975
ΛΑΜΔΑ
+0,43%
6.93
ΛΑΜΨΑ
0,00%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
-9,50%
0.324
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
-3,45%
0.98
ΜΕΒΑ
0,00%
3.91
ΜΕΝΤΙ
+2,76%
2.98
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+2,03%
4.03
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,36%
27.8
ΜΟΝΤΑ
-5,33%
3.02
ΜΟΤΟ
-0,66%
3.01
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
+0,15%
27.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,47%
38.46
ΝΑΚΑΣ
-4,11%
2.8
ΝΑΥΠ
+3,04%
0.948
ΞΥΛΚ
+1,02%
0.297
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+19,32%
0.525
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.8
ΟΛΠ
-0,40%
25.1
ΟΛΥΜΠ
-1,08%
2.74
ΟΠΑΠ
-0,32%
15.49
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,32%
0.932
ΟΤΕ
+0,21%
14.25
ΟΤΟΕΛ
-0,47%
12.6
ΠΑΙΡ
0,00%
1.16
ΠΑΠ
-1,96%
2.5
ΠΕΙΡ
+0,28%
3.877
ΠΕΤΡΟ
+0,43%
9.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4.045
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+2,18%
1.22
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
+1,18%
1.71
ΣΑΡ
+0,70%
11.46
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0385
ΣΕΝΤΡ
+1,85%
0.386
ΣΙΔΜΑ
+1,57%
1.94
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.76
ΣΠΙ
0,00%
0.716
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,16%
18.43
ΤΖΚΑ
0,00%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,23%
1.746
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.252
ΦΡΛΚ
-0,24%
4.09
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Audi: Τέλος στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης έως το 2033

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, Audi θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετά το 2026 και θα σταματήσει την παραγωγή οχημάτων εξοπλισμένων με τους «παραδοσιακούς» κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2033.

Την ανακοίνωση αυτή έκανε σήμερα η θυγατρική του ομίλου Volkswagen.

Η εταιρεία θα ξεκινήσει σε τέσσερα χρόνια την παραγωγή «του τελευταίου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης» στο πλαίσιο της αποφασισμένης «μετάβασης στην εποχή της ηλεκτροκίνησης», διευκρίνισε στην ανακοίνωσή του ο διευθυντής της, Μάρκους Ντούεσμαν.

Από την απόφαση αυτή ενδέχεται να εξαιρεθεί η Κίνα, όπου η Audi συνεργάζεται με τοπικές εταιρείες για την παραγωγή και την ανάπτυξη οχημάτων και είναι πιθανόν να υπάρχει ζήτηση βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και μετά το 2033.

Σε άλλες περιοχές, η παραγωγή αυτοκινήτων με βενζινοκινητήρες ή ντιζελοκινητήρες σταδιακά θα αρχίσει να μειώνεται. Η Audi σκοπεύει να επιτύχει τον στόχο της ουδετερότητας στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα «το αργότερο μέχρι το 2050».

Ο Ντούεσμαν δεσμεύτηκε πάντως ότι «ο τελευταίος κινητήρας εσωτερικής καύσης της Audi θα είναι ο καλύτερος που έχει κατασκευαστεί ποτέ».

«Η ακριβής ημερομηνία» που θα σταματήσουν οι πωλήσεις τέτοιων οχημάτων «θα καθοριστεί από τους πελάτες και τη νομοθεσία», διευκρίνισε.

Αυτή η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, υπό την πίεση των ολοένα και αυστηρότερων ευρωπαϊκών κανονισμών, εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλόδοξης προσπάθειας της μητρικής Volkswagen να προλάβει την ανταγωνίστρια εταιρεία Tesla. Ο όμιλος σχεδιάζει να επενδύσει 46 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα σε μια πενταετία για τον σκοπό αυτόν.

Η Volkswagen σχεδιάζει επίσης να παράγει μόνη της, σε έξι ευρωπαϊκές μονάδες, τους συσσωρευτές, ένα εξάρτημα-κλειδί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η αγορά των οποίων σήμερα βρίσκεται στα χέρια ασιατών προμηθευτών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!