Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Αντιπρόσωποι Κινέζων ψάχνουν χώρους για εκθέσεις αυτοκινήτων στην Αθήνα

«Ξεψαχνίζουν» την ελληνική κτηματαγορά οι συνεργάτες κινεζικών αντιπροσωπειών αυτοκινήτων, αναζητώντας στις μεγαλύτερες κεντρικές λεωφόρους της Αθήνας ακίνητα που αποτελούν τα απόλυτα φιλέτα για τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στο μικροσκόπιο τους ήδη βρίσκονται η Λεωφόρος Κηφισιάς, η Λεωφόρος Βουλιαγμένης και η Λεωφόρος Συγγρού, ενώ ιδιαίτερα μεγάλο είναι το ενδιαφέρον για το σημείο που ξεκινά από τα Σίδερα Χαλανδρίου και φτάνει μέχρι το δαχτυλίδι, τον κόμβο με την Αττική Οδό, παρόλο που εκεί τα άδεια ακίνητα είναι ελάχιστα, αφού διαχρονικά είναι τοποθετημένες οι μεγαλύτερες αντιπροσωπείες.

Γύρω από τις συγκεκριμένες λεωφόρους οι συνεργάτες των κινεζικών αντιπροσωπειών μπορούν ευκολότερα να βρουν επαγγελματικά κτίρια που πληρούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις από άποψη διαστάσεων, προσβασιμότητας και προβολής. Η είσοδος των κινεζικών ομίλων δια αντιπροσώπων έρχεται σε μια περίοδο ανατροπών στα υπάρχοντα εξουσιοδοτημένα σημεία πώλησης γνωστών μαρκών αυτοκινήτων. Αλλαγές οι οποίες προκύπτουν από την αναδιοργάνωση που «τρέχουν» ήδη δύο –  τρεις μεγάλοι εισαγωγικοί όμιλοι αυτοκινήτων στην Ελλάδα, λόγω εξαγορών από διεθνείς ομίλους και όχι μόνο.

Αυτή η μεγάλη κινητικότητα οφείλεται στο ότι μέχρι σήμερα η παραγωγή αυτοκινήτων στην Κίνα αφορούσε κατά κύριο λόγο την εκρηκτικά αναπτυσσόμενη εσωτερική αγορά, ωστόσο πλέον είναι φανερό ότι αυτοί ασφυκτιούν μέσα στα σύνορά τους, με αποτέλεσμα οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων να αποτελούν μία πραγματικότητα για την Ευρώπη.

Συγκεκριμένα, οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω των αντιπροσώπων τους έχουν εισέλθει δυναμικά στις χώρες της Βόρειας Ευρώπης, με αποτέλεσμα να δρομολογούν την παρουσία τους και στη Νότια Ευρώπη, με την Ελλάδα να αποτελεί μία από τις ιδανικότερες επιλογές για να υποδεχθεί τα προϊόντα τους που αφορούν αυτοκίνητα κατά βάση ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά.

Ήδη τις προηγούμενες ημέρες βρέθηκε στην Ελλάδα μεγάλος ευρωπαίος επενδυτής που αντιπροσωπεύει τις κινέζικες μάρκες και ο οποίος δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια στην ευρωπαϊκή και τη βαλκανική αγορά. Ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας, έχοντας ως κύριο στόχο να προωθήσει στην ελληνική αγορά τα κινεζικά ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα ενός συγκεκριμένου ομίλου, πραγματοποίησε μπαράζ επαφών με επιχειρηματίες του χώρου που διαθέτουν έτοιμες εγκαταστάσεις σε κομβικά σημεία, με σκοπό να κλείσει επωφελείς συνεργασίες στη Βόρεια και Νότια Ελλάδα.

Η πρόσφατη μάλιστα έλευση της BYD στην Ελλάδα ουσιαστικά ανάβει το πράσινο φως για την «άφιξη» πολλών μοντέλων και εταιρειών στην χώρα μας. Σε αυτή την φάση η δραστηριοποίηση της κινέζικης εταιρείας στη χώρα μας γίνεται μέσω του Ομίλου Πετρόπουλου, ο οποίος αποτελεί τον εισαγωγέα των αυτοκινήτων Jaguar Land Rover, ενώ εκπροσωπεί επίσης και τις μάρκες Maxum, Ιsuzu, Scania. Η BYD μέσω του ομίλου Πετρόπουλου έχει διαθέσει στην αγορά αρχικά τα ηλεκτρικά επαγγελματικά της οχήματα, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να εισάγει και τα επιβατικά της οχήματα, καθιστώντας απαραίτητη προϋπόθεση την άμεση εύρεση κατάλληλων χώρων.

Με δεδομένη, όμως και την επιθυμία της BYD για κατασκευή εργοστασίου στην Ευρώπη, η Ελλάδα έχει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να μην περιοριστεί απλά σε τόπο πώλησης των μοντέλων της εταιρείας, αλλά να επωμιστεί τον ρόλο της χώρας που θα αποτελέσει τον ευρωπαϊκό «πυρήνα» της BYD.

Ο όμιλος Great Wall αποτελεί έναν ακόμη κινεζικό κολοσσό αυτοκινήτων που παρά τη δημιουργία δικών του γραφείων στο Μόναχο, με την προοπτική απασχόλησης 300 εργαζομένων, προχώρησε σε συμφωνία αντιπροσώπευσης των εταιρειών του WΕΥ και Ora από τον όμιλο Emil Frey Group, επενδύοντας στην τεχνογνωσία του για τη διανομή αυτοκινήτων και στην κυρίαρχη θέση του στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο ελβετικός όμιλος Emil Frey Group πρόσφατα απέκτησε το 100% της Mercedes- Benz Hellas και την μετονόμασε σε Star Automotive Hellas, με αποτέλεσμα να μεταβιβαστούν σε αυτόν όλα τα ακίνητα της Mercedes- Benz Hellas που βρίσκονταν κατά κύριο λόγο στη Λεωφόρο Κηφισίας και στον Ασπρόπυργο. Η έλευση του ελβετικού ομίλου Emil Frey Group στη χώρα μας, μέσω πλέον της Star Automotive Hellas μπορεί να ανοίξει τον δρόμο για τη δημιουργία σημείου πώλησης και για τις WEY και Ora στην Ελλάδα στα ακίνητα της πρώην Mercedes- Benz Hellas.

Στην περίπτωση του κινεζικού ομίλου Geely στον οποίο ανήκουν οι Volvo, Polestar, Lotus, Zeekr και Proton, στην Ελλάδα υπάρχει μόνο ο όμιλος Volvo Car Hellas. Η Polestar ωστόσο που αποτελεί το παρακλάδι πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volvo αλλά δεν εκπροσωπείται από αυτή, είναι μια ακόμα ιδανική υποψήφια για αναζήτηση χώρων στις κεντρικές λεωφόρους της Αθήνας, μαζί με τις άλλες μάρκες της Geely.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!