Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Μαγκλάρας: Σε φάση εκκίνησης το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο

Στο τέλος του 2026 αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου (ΘΕΚ Α.Ε.), καθώς το έργο ήδη βρίσκεται στη διαδικασία των μελετών, ενώ οι εργασίες υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του 2023. Αυτό επισήμανε στο powergame.gr ο διευθύνων σύμβουλος του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου, Βασίλης Μαγκλάρας.

Πρόκειται για μια επένδυση συνολικού ύψους 250 εκατομμυρίων ευρώ και συνολικής έκτασης 300.000  τετραγωνικών μέτρων, η οποία, σύμφωνα με το masterplan, θα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων μοναδικές σε μέγεθος αποθήκες, γραφεία, ΑΠΕ, χώρους στάθμευσης, τελωνείο, αλλά και απευθείας σύνδεση εντός του Kέντρου με τρένο.

Όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος, Βασίλης Μαγκλάρας: «Bρισκόμαστε εντός του χρονοδιαγράμματος που είχαμε θέσει αρχικά. Μην ξεχνάτε ότι πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο, το οποίο, πέραν των αντικειμενικών δυσκολιών που έχουν όλες οι μεγάλες επενδύσεις, σχεδιάζεται σύμφωνα με τα υψηλότερα τεχνολογικά και κατασκευαστικά πρότυπα, ώστε να είναι πραγματικά futureproof».

Ειδικότερα, ο κ. Μαγκλάρας υποστηρίζει ότι το ΘΕΚ θεωρείται ένα «πεντάστερο logistics με τεχνολογική υπεροχή, καθώς υιοθετεί το σύνολο των τεχνολογικών εξελίξεων, με δυνατότητα εφαρμογής για τους πελάτες μας κάθε είδους αυτοματισμού, από τα πλέον σύγχρονα μηχανήματα στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας μέχρι τη δυνατότητα υποδοχής αυτόνομων οχημάτων, τα οποία αποτελούν μια ανερχόμενη τάση ήδη στην Ευρώπη. Επιπλέον, το Κέντρο θα είναι ενεργειακά αυτόνομο, δηλαδή θα υπάρχει η δυνατότητα όλη η ενέργεια που καταναλώνει να παράγεται εντός του Κέντρου».

Το σημαντικότερο, ωστόσο, χαρακτηριστικό του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου, σύμφωνα με τον κ. Μαγκλάρα, είναι η απευθείας σύνδεσή του με τρένο, καθώς θα δημιουργηθεί ένας σύγχρονος σταθμός εντός του κέντρου. «Πρόκειται για μια δυνατότητα που μας καθιστά μοναδικούς στον τομέα μας. Μέσω του τρένου τα εμπορεύματα θα μπορούν να διακινούνται απευθείας από οποιοδήποτε σημείο της Ευρώπης προς το ΘΕΚ, παρέχοντας μοναδικές υπηρεσίες για τους πελάτες μας», τονίζει.

Πέραν αυτών, όμως, αναμένεται να έχει και άμεσο κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα, καθώς θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, ενώ θα προσελκύσει μεγάλες διεθνείς επιχειρήσεις με υψηλούς τζίρους, που δραστηριοποιούνται παγκοσμίως στο συγκεκριμένο τομέα, κάνοντάς τις μέρος του οικοσυστήματος των logistics στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον κ. Μαγκλάρα, η αγορά logistics σήμερα στην Ελλάδα είναι ιδιαιτέρως δυναμική, υπάρχει πληθώρα νέων επενδύσεων, ειδικά στον χώρο της Αττικής, που είναι και το επίκεντρο του εμπορίου όλης της χώρας. Αυτό συμβαίνει, μάλιστα, για δύο λόγους. Πρώτον, επειδή υπάρχει μια σταδιακή μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με αποτέλεσμα να αλλάζουν άρδην οι καταναλωτικές συνήθειες και ο τρόπος αγοράς  των προϊόντων, δημιουργώντας έτσι την ανάγκη για νέους αποθηκευτικούς χώρους.  Δεύτερον, λόγω του γεγονότος ότι η Ελλάδα μπαίνει στον διεθνή χάρτη των logistics, καθώς τείνει να μετατραπεί σταδιακά σε Hub, λόγω της προνομιακής γεωγραφικής της θέσης, ενώ καθοριστικό ρόλο παίζει και το λιμάνι του Πειραιά, που έχει δημιουργήσει νέες σημαντικές ροές εμπορίου την τελευταία δεκαετία. Σε αυτήν την εξέλιξη, βέβαια, έχει συμβάλει και η προσήλωση της πολιτείας προς αυτόν τον στόχο, όπως εμφανίστηκε με την πρόσφατη ψήφιση του νόμου για τα επιχειρηματικά πάρκα.

Σχετικά με το απόθεμα σύγχρονων αποθηκευτικών χώρων της Ελλάδας, ο ίδιος υποστηρίζει ότι υπάρχει σημαντική έλλειψη, καθώς σύγχρονοι αποθηκευτικοί χώροι επιφανείας άνω των 30.000 τ.μ. είναι ιδιαίτερα δυσεύρετοι. Επιπλέον, κανένα κέντρο δεν έχει απευθείας σύνδεση με τρένο.

Σε ό,τι αφορά τα άλλα logistics centers που αναπτύσσονται στην περιοχή του Ασπροπύργου, ο κ. Μαγκλάρας τονίζει ότι θα βοηθήσουν σημαντικά στη δημιουργία ενός ισχυρού οικοσυστήματος logistics στην Ελλάδα και ότι δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού. «Θεωρούμε ότι στα logistics υπάρχει χώρος για όλους, καθώς τα δικά μας μοναδικά χαρακτηριστικά είναι διαφορετικά από αυτά του ανταγωνισμού», καταλήγει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!