Γ.Δ.
1392.62 +0,84%
ACAG
-0,16%
6.36
CENER
+5,19%
7.3
CNLCAP
-0,74%
6.7
DIMAND
-0,72%
9.64
OPTIMA
-0,30%
9.97
TITC
+0,38%
26.5
ΑΑΑΚ
+0,73%
6.9
ΑΒΑΞ
+3,74%
1.442
ΑΒΕ
-1,65%
0.477
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-4,97%
0.86
ΑΛΜΥ
+1,17%
2.6
ΑΛΦΑ
+1,16%
1.568
ΑΝΔΡΟ
-1,17%
6.74
ΑΡΑΙΓ
+0,09%
11.78
ΑΣΚΟ
-1,53%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+3,02%
7.5
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,54%
7.48
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+4,88%
5.59
ΒΙΟΚΑ
+5,79%
2.74
ΒΙΟΣΚ
+1,30%
1.17
ΒΙΟΤ
0,00%
0.274
ΒΙΣ
0,00%
0.178
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
+6,03%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,12%
16.24
ΔΑΑ
-0,49%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
+1,28%
11.05
ΔΟΜΙΚ
+0,98%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+5,16%
1.63
ΕΕΕ
+0,42%
28.42
ΕΚΤΕΡ
+3,99%
4.17
ΕΛΒΕ
0,00%
4.88
ΕΛΙΝ
+1,71%
2.38
ΕΛΛ
+0,35%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,60%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,12%
8.2
ΕΛΣΤΡ
+0,84%
2.41
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.864
ΕΛΧΑ
+3,83%
1.9
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-1,37%
9.38
ΕΣΥΜΒ
+1,66%
1.225
ΕΤΕ
+0,28%
7.094
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.18
ΕΥΔΑΠ
+1,97%
5.69
ΕΥΡΩΒ
+0,19%
1.834
ΕΧΑΕ
+1,21%
5.02
ΙΑΤΡ
+6,65%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+5,30%
1.59
ΙΝΚΑΤ
+2,42%
5.08
ΙΝΛΙΦ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.088
ΙΝΤΕΚ
+1,48%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.4
ΙΝΤΕΤ
+0,42%
1.205
ΙΝΤΚΑ
+3,68%
3.38
ΚΑΜΠ
+9,76%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,63%
1.59
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,33%
1.53
ΚΟΡΔΕ
+1,93%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+7,30%
1.352
ΚΟΥΕΣ
+1,73%
5.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,18%
11.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,15%
1.425
ΛΑΒΙ
+0,86%
0.817
ΛΑΜΔΑ
+4,39%
6.9
ΛΑΜΨΑ
+1,89%
32.4
ΛΑΝΑΚ
+3,09%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.35
ΛΕΒΠ
0,00%
0.368
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,46%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,83%
1.07
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.84
ΜΕΝΤΙ
-3,06%
2.85
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
+1,03%
3.91
ΜΙΝ
-4,20%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
25.8
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.05
ΜΟΤΟ
+2,60%
2.96
ΜΟΥΖΚ
-0,67%
0.745
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
27.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,56%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+1,15%
37.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,42%
0.964
ΞΥΛΚ
+3,86%
0.296
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,14%
0.328
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,30%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,75%
2.63
ΟΠΑΠ
+1,73%
16.43
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,15%
0.86
ΟΤΕ
-1,22%
13.81
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
13.56
ΠΑΙΡ
-1,21%
1.225
ΠΑΠ
-0,38%
2.59
ΠΕΙΡ
+0,61%
3.78
ΠΕΤΡΟ
-1,19%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-2,60%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,71%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+8,17%
4.37
ΡΕΒΟΙΛ
+1,97%
1.55
ΣΑΡ
+1,05%
11.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+2,77%
0.371
ΣΙΔΜΑ
+2,46%
2.08
ΣΠΕΙΣ
+1,63%
7.46
ΣΠΙ
+5,85%
0.76
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,84%
18
ΤΖΚΑ
-1,24%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+3,10%
1.73
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-6,23%
0.346
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.28
ΦΡΛΚ
+2,26%
4.08
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.655

Μαγκλάρας: Σε φάση εκκίνησης το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο

Στο τέλος του 2026 αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου (ΘΕΚ Α.Ε.), καθώς το έργο ήδη βρίσκεται στη διαδικασία των μελετών, ενώ οι εργασίες υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του 2023. Αυτό επισήμανε στο powergame.gr ο διευθύνων σύμβουλος του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου, Βασίλης Μαγκλάρας.

Πρόκειται για μια επένδυση συνολικού ύψους 250 εκατομμυρίων ευρώ και συνολικής έκτασης 300.000  τετραγωνικών μέτρων, η οποία, σύμφωνα με το masterplan, θα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων μοναδικές σε μέγεθος αποθήκες, γραφεία, ΑΠΕ, χώρους στάθμευσης, τελωνείο, αλλά και απευθείας σύνδεση εντός του Kέντρου με τρένο.

Όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος, Βασίλης Μαγκλάρας: «Bρισκόμαστε εντός του χρονοδιαγράμματος που είχαμε θέσει αρχικά. Μην ξεχνάτε ότι πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο, το οποίο, πέραν των αντικειμενικών δυσκολιών που έχουν όλες οι μεγάλες επενδύσεις, σχεδιάζεται σύμφωνα με τα υψηλότερα τεχνολογικά και κατασκευαστικά πρότυπα, ώστε να είναι πραγματικά futureproof».

Ειδικότερα, ο κ. Μαγκλάρας υποστηρίζει ότι το ΘΕΚ θεωρείται ένα «πεντάστερο logistics με τεχνολογική υπεροχή, καθώς υιοθετεί το σύνολο των τεχνολογικών εξελίξεων, με δυνατότητα εφαρμογής για τους πελάτες μας κάθε είδους αυτοματισμού, από τα πλέον σύγχρονα μηχανήματα στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας μέχρι τη δυνατότητα υποδοχής αυτόνομων οχημάτων, τα οποία αποτελούν μια ανερχόμενη τάση ήδη στην Ευρώπη. Επιπλέον, το Κέντρο θα είναι ενεργειακά αυτόνομο, δηλαδή θα υπάρχει η δυνατότητα όλη η ενέργεια που καταναλώνει να παράγεται εντός του Κέντρου».

Το σημαντικότερο, ωστόσο, χαρακτηριστικό του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου, σύμφωνα με τον κ. Μαγκλάρα, είναι η απευθείας σύνδεσή του με τρένο, καθώς θα δημιουργηθεί ένας σύγχρονος σταθμός εντός του κέντρου. «Πρόκειται για μια δυνατότητα που μας καθιστά μοναδικούς στον τομέα μας. Μέσω του τρένου τα εμπορεύματα θα μπορούν να διακινούνται απευθείας από οποιοδήποτε σημείο της Ευρώπης προς το ΘΕΚ, παρέχοντας μοναδικές υπηρεσίες για τους πελάτες μας», τονίζει.

Πέραν αυτών, όμως, αναμένεται να έχει και άμεσο κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα, καθώς θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, ενώ θα προσελκύσει μεγάλες διεθνείς επιχειρήσεις με υψηλούς τζίρους, που δραστηριοποιούνται παγκοσμίως στο συγκεκριμένο τομέα, κάνοντάς τις μέρος του οικοσυστήματος των logistics στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον κ. Μαγκλάρα, η αγορά logistics σήμερα στην Ελλάδα είναι ιδιαιτέρως δυναμική, υπάρχει πληθώρα νέων επενδύσεων, ειδικά στον χώρο της Αττικής, που είναι και το επίκεντρο του εμπορίου όλης της χώρας. Αυτό συμβαίνει, μάλιστα, για δύο λόγους. Πρώτον, επειδή υπάρχει μια σταδιακή μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με αποτέλεσμα να αλλάζουν άρδην οι καταναλωτικές συνήθειες και ο τρόπος αγοράς  των προϊόντων, δημιουργώντας έτσι την ανάγκη για νέους αποθηκευτικούς χώρους.  Δεύτερον, λόγω του γεγονότος ότι η Ελλάδα μπαίνει στον διεθνή χάρτη των logistics, καθώς τείνει να μετατραπεί σταδιακά σε Hub, λόγω της προνομιακής γεωγραφικής της θέσης, ενώ καθοριστικό ρόλο παίζει και το λιμάνι του Πειραιά, που έχει δημιουργήσει νέες σημαντικές ροές εμπορίου την τελευταία δεκαετία. Σε αυτήν την εξέλιξη, βέβαια, έχει συμβάλει και η προσήλωση της πολιτείας προς αυτόν τον στόχο, όπως εμφανίστηκε με την πρόσφατη ψήφιση του νόμου για τα επιχειρηματικά πάρκα.

Σχετικά με το απόθεμα σύγχρονων αποθηκευτικών χώρων της Ελλάδας, ο ίδιος υποστηρίζει ότι υπάρχει σημαντική έλλειψη, καθώς σύγχρονοι αποθηκευτικοί χώροι επιφανείας άνω των 30.000 τ.μ. είναι ιδιαίτερα δυσεύρετοι. Επιπλέον, κανένα κέντρο δεν έχει απευθείας σύνδεση με τρένο.

Σε ό,τι αφορά τα άλλα logistics centers που αναπτύσσονται στην περιοχή του Ασπροπύργου, ο κ. Μαγκλάρας τονίζει ότι θα βοηθήσουν σημαντικά στη δημιουργία ενός ισχυρού οικοσυστήματος logistics στην Ελλάδα και ότι δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού. «Θεωρούμε ότι στα logistics υπάρχει χώρος για όλους, καθώς τα δικά μας μοναδικά χαρακτηριστικά είναι διαφορετικά από αυτά του ανταγωνισμού», καταλήγει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!