Γ.Δ.
822.15 -0,21%
CENER
+1,12%
2.71
CNLCAP
0,00%
8
TITC
-0,18%
11.14
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
0,00%
0.7
ΑΒΕ
+1,04%
0.389
ΑΔΜΗΕ
+0,85%
1.906
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
-0,12%
1.688
ΑΛΦΑ
+2,60%
0.8684
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.55
ΑΝΕΚ
-3,28%
0.059
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-1,59%
4.94
ΑΣΚΟ
+2,43%
2.11
ΑΣΤΑΚ
+0,75%
8.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
+0,48%
0.0845
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
0.924
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
-2,64%
3.315
ΒΙΟΚΑ
+1,27%
1.59
ΒΙΟΣΚ
-0,99%
0.5
ΒΙΟΤ
-0,68%
0.294
ΒΙΣ
+5,19%
0.81
ΒΟΣΥΣ
+7,69%
2.24
ΒΥΤΕ
+0,69%
2.9
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.18
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
9.27
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
+2,33%
5.27
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+4,03%
0.568
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
+0,34%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-3,06%
0.698
ΕΕΕ
-1,13%
20.96
ΕΚΤΕΡ
0,00%
0.956
ΕΛΒΕ
0,00%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-0,51%
0.393
ΕΛΙΝ
-1,16%
1.7
ΕΛΛ
+0,66%
15.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,23%
1.718
ΕΛΠΕ
-2,50%
6.23
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-1,06%
1.87
ΕΛΧΑ
-2,32%
1.348
ΕΝΤΕΡ
-1,01%
3.92
ΕΠΙΛΚ
+8,33%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.58
ΕΣΥΜΒ
+1,40%
0.58
ΕΤΕ
-1,44%
2.94
ΕΥΑΠΣ
+2,34%
4.37
ΕΥΔΑΠ
+1,39%
7.3
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.66
ΕΥΡΩΒ
-1,72%
0.87
ΕΧΑΕ
-1,95%
3.26
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+2,37%
0.518
ΙΛΥΔΑ
-6,05%
0.9
ΙΝΚΑΤ
+13,40%
2.37
ΙΝΛΙΦ
+1,49%
4.08
ΙΝΛΟΤ
+1,85%
0.55
ΙΝΤΕΚ
+1,49%
3.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,54%
6.6
ΙΝΤΕΤ
+1,71%
0.834
ΙΝΤΚΑ
+10,72%
1.446
ΚΑΜΠ
-2,05%
1.915
ΚΑΡΕΛ
-1,56%
252
ΚΕΚΡ
+2,88%
1.07
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
-1,75%
0.56
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
-5,88%
0.432
ΚΟΥΑΛ
-2,95%
0.395
ΚΟΥΕΣ
+0,58%
4.3
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
-3,57%
5.4
ΚΤΗΛΑ
+1,78%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+1,71%
1.19
ΛΑΒΙ
-1,55%
0.382
ΛΑΜΔΑ
-2,95%
5.765
ΛΑΜΨΑ
0,00%
21
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
-5,30%
0.93
ΛΟΥΛΗ
+3,96%
2.1
ΛΥΚ
-0,91%
1.625
ΜΑΘΙΟ
+2,67%
0.77
ΜΕΒΑ
0,00%
2.48
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.85
ΜΕΡΚΟ
-7,84%
47
ΜΙΓ
-0,41%
0.0245
ΜΙΝ
-4,72%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+3,12%
18.17
ΜΟΝΤΑ
-1,82%
0.648
ΜΟΤΟ
+1,89%
1.89
ΜΟΥΖΚ
+5,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,35%
14.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,82%
2.053
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-1,06%
1.86
ΜΠΤΚ
0,00%
0.575
ΜΥΤΙΛ
-1,39%
14.2
ΝΑΚΑΣ
+9,84%
2.12
ΝΑΥΠ
0,00%
1.18
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
-1,51%
0.1955
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
-2,82%
24.1
ΟΛΠ
-1,28%
15.4
ΟΛΥΜΠ
-2,99%
1.62
ΟΠΑΠ
-2,94%
13.86
ΟΤΕ
+1,10%
16.5
ΟΤΟΕΛ
-2,10%
8.4
ΠΑΙΡ
+1,23%
0.82
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,68%
0.9618
ΠΕΤΡΟ
-1,40%
5.62
ΠΛΑΘ
0,00%
3.6
ΠΛΑΙΣ
-1,13%
3.5
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
-2,63%
1.295
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-1,19%
3.33
ΡΕΒΟΙΛ
-0,93%
1.06
ΣΑΡ
0,00%
6.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
+1,20%
0.253
ΣΙΔΜΑ
-0,77%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-1,39%
7.12
ΣΠΙ
-1,56%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
-0,58%
17.14
ΤΖΚΑ
0,00%
2.15
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+7,20%
0.536
ΦΛΕΞΟ
-0,83%
6
ΦΡΙΓΟ
+3,16%
0.098
ΦΡΛΚ
-3,10%
2.97
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Next e.Go: Δύο πόλεις – αουτσάιντερ στο shortlist για το εργοστάσιο στην Ελλάδα

Έχουν περάσει επτά μήνες από την παρουσίαση των σχεδίων της αυτοκινητοβιομηχανίας Next e.Go για τη δημιουργία εργοστασίου στην Ελλάδα και το ενδιαφέρον έχει επικεντρωθεί στην πόλη η οποία θα φιλοξενήσει τη μονάδα κατασκευής του μοντέλου e.Go Life. Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, οι υπεύθυνοι της εταιρείας όλο αυτό το διάστημα έχουν επισκεφθεί όλες τις περιοχές που είχαν δείξει ενδιαφέρον να φιλοξενήσουν τη μονάδα αλλά και αυτές που τους υπέδειξε το Enterprise Greece και πλέον έχουν αξιολογήσει τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία των «υποψηφίων».

Μένουν πίσω τα φαβορί

Δύο πόλεις που φέρονταν να έχουν αυξημένες πιθανότητες λόγω του βιομηχανικού τους παρελθόντος αλλά και της παρουσίας λιμανιού και σιδηροδρόμου φαίνεται να έχουν χάσει τη δυναμική τους σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις. Πρόκειται για τις βιομηχανικές ζώνες σε Αχαΐα και Μαγνησία με την τελευταία να έχει φιλοξενήσει στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν αυτοκινητοβιομηχανία (της ΤΕΟΚΑΡ του ομίλου Θεοχαράκη).

Σε ό,τι αφορά στην περίπτωση της Αχαΐας, οι πληροφορίες θέλουν τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να έχει δεύτερες σκέψεις καθώς τα κόστη (λιμενικά κ.α.) φέρονται να είναι υψηλότερα από ότι σε άλλες περιοχές που βρίσκονται στο shortlist. H περίπτωση του Μαγνησίας που ήταν και οι πρώτοι μέσω του Φορέα Διοίκησης και Διαχείρισης της Α Βιομηχανικής Περιοχής Βόλου που είχαν δείξει ενδιαφέρον να προσκαλέσουν τους Γερμανούς επίσης φέρεται να «κολλάει» σε τεχνικά ζητήματα στο λιμάνι της πόλης.

Μάχη Δυτικής – Ανατολικής Μακεδονίας

Οι δύο περιοχές που έχουν αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητες τους για να δημιουργήσει το εργοστάσιο της η Next E.Go είναι η Καβάλα και Κοζάνη. Σε ότι αφορά την πρώτη τα πλεονεκτήματα έχουν να κάνουν με την παρουσία λιμανιού, την πλέον κοντινή απόσταση από την Βουλγαρία όπου σχεδιάζεται εργοστάσιο για τα μοντέλα E.Go Life και Ε.Go Life Cross στην πόλη Lovech, καθώς και την καλή οδική σύνδεση μέσω της Εγνατίας Οδού. Σε ό,τι αφορά στην Κοζάνη τα κίνητρα είναι κυρίως οικονομικά καθώς η περιοχή  συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα σε αυτές που δίνεται η μέγιστη ενίσχυση από το κράτος ώστε να καλυφθεί το κενό που θα αφήσει πίσω της η απολιγνιτοποίηση. Για τους Γερμανούς το οικονομικό κίνητρο είναι σημαντικό όπως και η γειτνίαση με την Εγνατία, όμως αξιολογούν αρνητικά την έλλειψη λιμανιού ή σιδηροδρομικής σύνδεσης.

Όπως και να έχει μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να παρθούν οριστικές αποφάσεις, καθώς σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η έναρξη λειτουργίας της μονάδας για το E.Go Life προσδιορίζεται για το 2024. Η επένδυση η οποία αναμένεται να αγγίξει  τα 100 εκατ. ευρώ αφορά ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάζει 2.000 οχήματα τον χρόνο με δυνατότητα να δεκαπλασιαστεί και να φτάσει τα 20.000 εάν το επιτρέψουν οι συνθήκες της αγοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!