Γ.Δ.
1422.35 +0,34%
ACAG
-2,29%
6.4
CENER
+0,28%
7.15
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-0,40%
9.88
OPTIMA
+4,30%
8.24
TITC
0,00%
26.55
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-1,37%
1.588
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.265
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-1,09%
1.63
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.54
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,23%
8.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
-3,52%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,61%
5.51
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.245
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.78
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.88
ΔΑΑ
-0,93%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+1,48%
11.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,55%
0.344
ΕΒΡΟΦ
+1,68%
1.82
ΕΕΕ
+0,44%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΛΒΕ
+5,94%
5.35
ΕΛΙΝ
+0,38%
2.66
ΕΛΛ
+0,65%
15.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.63
ΕΛΠΕ
-2,11%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.55
ΕΛΤΟΝ
+1,00%
2.02
ΕΛΧΑ
-0,41%
1.962
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,05%
9.6
ΕΣΥΜΒ
+2,41%
1.275
ΕΤΕ
-1,14%
7.256
ΕΥΑΠΣ
+0,58%
3.46
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.97
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
1.782
ΕΧΑΕ
+0,18%
5.46
ΙΑΤΡ
0,00%
1.745
ΙΚΤΙΝ
-0,79%
0.5
ΙΛΥΔΑ
-2,12%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.38
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+3,55%
1.168
ΙΝΤΕΚ
-0,95%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.38
ΙΝΤΚΑ
-0,41%
3.665
ΚΑΜΠ
-0,85%
2.33
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,29%
1.565
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,68%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.59
ΚΟΥΑΛ
-6,03%
1.325
ΚΟΥΕΣ
+1,20%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,68%
11.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+9,00%
1.635
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.886
ΛΑΜΔΑ
+0,37%
6.75
ΛΑΜΨΑ
+1,27%
32
ΛΑΝΑΚ
+1,90%
1.07
ΛΕΒΚ
+6,82%
0.376
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
+0,78%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,40%
27.62
ΜΟΝΤΑ
-1,19%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.08
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
+1,68%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,60%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
35.76
ΝΑΚΑΣ
+2,94%
2.8
ΝΑΥΠ
+4,63%
1.13
ΞΥΛΚ
+0,30%
0.329
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,86%
28.8
ΟΛΥΜΠ
-2,40%
2.85
ΟΠΑΠ
+2,58%
16.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,24%
0.9
ΟΤΕ
+1,03%
13.67
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1.345
ΠΑΠ
+2,52%
2.44
ΠΕΙΡ
+1,15%
3.876
ΠΕΤΡΟ
+1,29%
9.42
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.15
ΠΛΑΚΡ
+3,29%
15.7
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,92%
4.41
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
+1,21%
11.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.43
ΣΙΔΜΑ
+1,46%
2.09
ΣΠΕΙΣ
+0,51%
7.94
ΣΠΙ
+15,63%
0.932
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+1,58%
18.02
ΤΖΚΑ
-4,87%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,55%
0.38
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+1,33%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,35%
4.25
ΧΑΙΔΕ
-1,37%
0.72

Next e.Go: Δύο πόλεις – αουτσάιντερ στο shortlist για το εργοστάσιο στην Ελλάδα

Έχουν περάσει επτά μήνες από την παρουσίαση των σχεδίων της αυτοκινητοβιομηχανίας Next e.Go για τη δημιουργία εργοστασίου στην Ελλάδα και το ενδιαφέρον έχει επικεντρωθεί στην πόλη η οποία θα φιλοξενήσει τη μονάδα κατασκευής του μοντέλου e.Go Life. Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, οι υπεύθυνοι της εταιρείας όλο αυτό το διάστημα έχουν επισκεφθεί όλες τις περιοχές που είχαν δείξει ενδιαφέρον να φιλοξενήσουν τη μονάδα αλλά και αυτές που τους υπέδειξε το Enterprise Greece και πλέον έχουν αξιολογήσει τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία των «υποψηφίων».

Μένουν πίσω τα φαβορί

Δύο πόλεις που φέρονταν να έχουν αυξημένες πιθανότητες λόγω του βιομηχανικού τους παρελθόντος αλλά και της παρουσίας λιμανιού και σιδηροδρόμου φαίνεται να έχουν χάσει τη δυναμική τους σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις. Πρόκειται για τις βιομηχανικές ζώνες σε Αχαΐα και Μαγνησία με την τελευταία να έχει φιλοξενήσει στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν αυτοκινητοβιομηχανία (της ΤΕΟΚΑΡ του ομίλου Θεοχαράκη).

Σε ό,τι αφορά στην περίπτωση της Αχαΐας, οι πληροφορίες θέλουν τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να έχει δεύτερες σκέψεις καθώς τα κόστη (λιμενικά κ.α.) φέρονται να είναι υψηλότερα από ότι σε άλλες περιοχές που βρίσκονται στο shortlist. H περίπτωση του Μαγνησίας που ήταν και οι πρώτοι μέσω του Φορέα Διοίκησης και Διαχείρισης της Α Βιομηχανικής Περιοχής Βόλου που είχαν δείξει ενδιαφέρον να προσκαλέσουν τους Γερμανούς επίσης φέρεται να «κολλάει» σε τεχνικά ζητήματα στο λιμάνι της πόλης.

Μάχη Δυτικής – Ανατολικής Μακεδονίας

Οι δύο περιοχές που έχουν αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητες τους για να δημιουργήσει το εργοστάσιο της η Next E.Go είναι η Καβάλα και Κοζάνη. Σε ότι αφορά την πρώτη τα πλεονεκτήματα έχουν να κάνουν με την παρουσία λιμανιού, την πλέον κοντινή απόσταση από την Βουλγαρία όπου σχεδιάζεται εργοστάσιο για τα μοντέλα E.Go Life και Ε.Go Life Cross στην πόλη Lovech, καθώς και την καλή οδική σύνδεση μέσω της Εγνατίας Οδού. Σε ό,τι αφορά στην Κοζάνη τα κίνητρα είναι κυρίως οικονομικά καθώς η περιοχή  συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα σε αυτές που δίνεται η μέγιστη ενίσχυση από το κράτος ώστε να καλυφθεί το κενό που θα αφήσει πίσω της η απολιγνιτοποίηση. Για τους Γερμανούς το οικονομικό κίνητρο είναι σημαντικό όπως και η γειτνίαση με την Εγνατία, όμως αξιολογούν αρνητικά την έλλειψη λιμανιού ή σιδηροδρομικής σύνδεσης.

Όπως και να έχει μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να παρθούν οριστικές αποφάσεις, καθώς σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η έναρξη λειτουργίας της μονάδας για το E.Go Life προσδιορίζεται για το 2024. Η επένδυση η οποία αναμένεται να αγγίξει  τα 100 εκατ. ευρώ αφορά ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάζει 2.000 οχήματα τον χρόνο με δυνατότητα να δεκαπλασιαστεί και να φτάσει τα 20.000 εάν το επιτρέψουν οι συνθήκες της αγοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!