Γ.Δ.
788.46 -0,37%
CENER
-2,26%
2.6
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,14%
13.986
TITC
-0,56%
10.74
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.1
ΑΒΑΞ
-0,52%
0.768
ΑΒΕ
+0,68%
0.59
ΑΔΜΗΕ
-2,04%
1.636
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
+1,20%
1.85
ΑΛΦΑ
-1,90%
0.824
ΑΝΔΡΟ
-0,89%
5.55
ΑΝΕΚ
+0,55%
0.0915
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-1,00%
4.44
ΑΣΚΟ
-0,99%
2
ΑΣΤΑΚ
-0,60%
6.6
ΑΤΕΚ
0,00%
0.4
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.9
ΑΤΤ
0,00%
0.0931
ΑΤΤΙΚΑ
-1,56%
0.884
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
+20,00%
0.222
ΒΙΟ
0,00%
3.39
ΒΙΟΚΑ
-6,67%
1.54
ΒΙΟΣΚ
-2,66%
0.549
ΒΙΟΤ
-15,09%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.8
ΒΟΣΥΣ
+1,54%
1.98
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
-1,89%
1.3
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,24%
8.48
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
-2,08%
5.17
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+10,88%
0.734
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
-3,44%
0.281
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.714
ΕΕΕ
-0,71%
21
ΕΚΤΕΡ
+0,75%
1.35
ΕΛΒΕ
0,00%
5.1
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.442
ΕΛΙΝ
-1,81%
1.625
ΕΛΛ
-0,63%
15.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,64%
1.58
ΕΛΠΕ
+2,44%
6.29
ΕΛΣΤΡ
+4,90%
2.14
ΕΛΤΟΝ
-1,38%
2.14
ΕΛΧΑ
-3,51%
1.32
ΕΝΤΕΡ
-0,87%
3.42
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.145
ΕΠΣΙΛ
0,00%
5.28
ΕΣΥΜΒ
-0,32%
0.618
ΕΤΕ
+0,86%
3.034
ΕΥΑΠΣ
-9,98%
3.61
ΕΥΔΑΠ
-2,20%
7.12
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
-0,91%
0.8522
ΕΧΑΕ
+0,33%
3.01
ΙΑΤΡ
0,00%
1.32
ΙΚΤΙΝ
+1,52%
0.467
ΙΛΥΔΑ
+0,44%
1.14
ΙΝΚΑΤ
+0,36%
1.69
ΙΝΛΙΦ
+1,00%
4.04
ΙΝΛΟΤ
+2,52%
0.61
ΙΝΤΕΚ
-0,59%
3.36
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,17%
6.5
ΙΝΤΕΤ
+8,52%
0.892
ΙΝΤΚΑ
+0,39%
1.556
ΚΑΜΠ
0,00%
2.44
ΚΑΡΕΛ
+3,01%
274
ΚΕΚΡ
+6,17%
0.877
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.58
ΚΛΜ
-0,37%
0.534
ΚΟΡΔΕ
-2,05%
0.43
ΚΟΥΑΛ
-2,45%
0.398
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
4.08
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.2
ΚΡΙ
0,00%
5.12
ΚΤΗΛΑ
+0,62%
1.62
ΚΥΡΙΟ
+1,84%
1.105
ΛΑΒΙ
+4,27%
0.488
ΛΑΜΔΑ
-0,63%
5.495
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.76
ΛΕΒΚ
0,00%
0.228
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.97
ΛΟΥΛΗ
-1,32%
2.25
ΛΥΚ
-0,31%
1.63
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.72
ΜΕΒΑ
+7,62%
2.26
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.98
ΜΕΡΚΟ
-4,64%
45.2
ΜΙΓ
+0,35%
0.029
ΜΙΝ
-1,61%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,25%
16.05
ΜΟΝΤΑ
+1,00%
0.606
ΜΟΤΟ
-2,34%
2.09
ΜΟΥΖΚ
-0,26%
0.758
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
13.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.14
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-1,05%
1.885
ΜΠΤΚ
-0,99%
0.5
ΜΥΤΙΛ
+3,32%
14.01
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.02
ΝΑΥΠ
0,00%
1.07
ΞΥΛΚ
-2,22%
0.1985
ΞΥΛΠ
0,00%
0.206
ΟΛΘ
+1,69%
24
ΟΛΠ
-0,14%
13.98
ΟΛΥΜΠ
-0,57%
1.75
ΟΠΑΠ
-0,41%
12.09
ΟΤΕ
+1,48%
14.42
ΟΤΟΕΛ
-1,21%
9.78
ΠΑΙΡ
+2,94%
0.7
ΠΑΠ
-0,41%
2.45
ΠΕΙΡ
-3,74%
1.03
ΠΕΤΡΟ
-2,56%
4.95
ΠΛΑΘ
-2,13%
3.68
ΠΛΑΙΣ
-2,33%
2.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.42
ΠΡΕΜΙΑ
-2,19%
1.115
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-1,26%
2.74
ΡΕΒΟΙΛ
+1,23%
1.23
ΣΑΡ
-0,33%
6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.021
ΣΕΝΤΡ
+1,47%
0.277
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
+5,00%
7.14
ΣΠΙ
0,00%
0.594
ΣΠΥΡ
0,00%
0.175
ΤΕΝΕΡΓ
-1,64%
16.21
ΤΖΚΑ
-2,02%
1.94
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
-2,00%
0.49
ΦΛΕΞΟ
0,00%
6.8
ΦΡΙΓΟ
+4,57%
0.0915
ΦΡΛΚ
-0,40%
2.495
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.5
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Insurance Europe: Αυξημένες αιτήσεις αποζημιώσεων το 2021

Μια νέα έκθεση της Insurance Europe (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ασφαλίσεων και Αντασφάλισης) αποκαλύπτει αυξανόμενες πιέσεις στις ασφαλιστικές εταιρείες να αυξήσουν τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, καθώς έχει αυξηθεί ο όγκος της κυκλοφορίας των οχημάτων, με αποτέλεσμα η κινητικότητα να επιστρέφει στα προ πανδημίας επίπεδα στην Ευρώπη.

Η ομοσπονδία που εδρεύει στις Βρυξέλλες, ανέφερε αύξηση στη συχνότητα αιτήσεων αποζημιώσεων το 2021 σε σύγκριση με το 2020, όταν οι περισσότεροι εργαζόμενοι έμειναν στα σπίτια τους και δούλευαν απομακρυσμένα. Φυσικά οι συχνότητες αποζημιώσεων εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες από τα προ-πανδημικά επίπεδα, αλλά το κόστος διευθέτησης αποζημιώσεων είναι ιδιαίτερα αυξημένο, λόγω του πληθωρισμού και της αύξησης της τιμής των ανταλλακτικών.

Στην Ιταλία, για παράδειγμα, το μέσο κόστος των απαιτήσεων αστικής ευθύνης από αυτοκίνητα αυξήθηκε σε 4.800 ευρώ το 2021 από 4.560 ευρώ που ήταν το 2019 και στην Ισπανία το κόστος των απαιτήσεων αυξήθηκε κατά 7,6%. Στη Γαλλία, το αυξανόμενο κόστος σήμαινε ότι οι συνολικές αποζημιώσεις που καταβλήθηκαν ήταν σχεδόν στα επίπεδα του 2019, με τη συχνότητα των αποζημιώσεων να εκτινάσσεται κατά 18,1% σε ετήσια βάση, ενώ υπήρξε τεράστια αύξηση κατά 24,7% στις αξιώσεις για σωματικές βλάβες.

Ο ασφαλιστικός σύνδεσμος της Σουηδίας απέδωσε το υψηλότερο κόστος των αποζημιώσεων στην αύξηση του αριθμού των υβριδικών αυτοκινήτων, των οποίων τα εξαρτήματα αντικατάστασης είναι συνήθως πιο ακριβά, ενώ στη γειτονική Νορβηγία, τα ασφάλιστρα αυξήθηκαν κατά 32,9% το 2021. Από την άλλη υπήρχαν καλύτερα νέα για τους οδηγούς στη Γερμανία, όπου η αύξηση των συνολικών ασφαλίστρων ήταν μόνο 1% το 2021, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Στην Μεγ. Βρετανία τα μέσα ασφάλιστρα μειώθηκαν κατά 7% σε σύγκριση με το 2020, αν και άρχισαν να υπάρχουν πιέσεις κόστους στο τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους.

Η Ένωση Βρετανών Ασφαλιστών (ABI) προειδοποιεί ότι η συνεχιζόμενη παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών και ανταλλακτικών αυξάνει τους χρόνους επισκευής οχημάτων, γεγονός που αυξάνει παράλληλα και το κόστος των οχημάτων αντικατάστασης. Επίσης, επισήμανε ότι οι επισκευές γίνονται επίσης πιο ακριβές, με τον πληθωρισμό να επηρεάζει την τιμή των πρώτων υλών, όπως το χρώμα.

Ο διευθυντής γενικής ασφαλιστικής πολιτικής της ABI, James Dalton δήλωσε πως «όπως και άλλοι κλάδοι, οι ασφαλιστές αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν αυξανόμενα κόστη». Κάνοντας μια πρόβλεψη για το μέλλον, προέβλεψε ότι οι ασφαλιστές στον τομέα αυτοκινήτου θα έχουν ζημίες φέτος λόγω του υποκείμενου πληθωρισμού και της πτώσης των ασφαλίστρων, οδηγώντας σε αύξηση 18% στα ασφάλιστρα των καταναλωτών το 2023, καθώς οι πληθωριστικές πιέσεις αυξάνουν παράλληλα το κόστος αποζημίωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!