Γ.Δ.
814.06 -0,32%
CENER
-0,75%
2.645
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,35%
14.25
TITC
-1,09%
10.9
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.1
ΑΒΑΞ
+1,33%
0.76
ΑΒΕ
+0,70%
0.578
ΑΔΜΗΕ
-1,34%
1.622
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.515
ΑΛΜΥ
+0,42%
1.9
ΑΛΦΑ
+0,05%
0.866
ΑΝΔΡΟ
-1,85%
5.3
ΑΝΕΚ
+0,55%
0.091
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.105
ΑΡΑΙΓ
-2,17%
4.5
ΑΣΚΟ
-0,50%
1.98
ΑΣΤΑΚ
-1,45%
6.8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.428
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.72
ΑΤΤ
-3,48%
0.0942
ΑΤΤΙΚΑ
-0,91%
0.87
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.22
ΒΙΟ
-0,83%
3.57
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.6
ΒΙΟΣΚ
0,00%
0.57
ΒΙΟΤ
-7,64%
0.266
ΒΙΣ
0,00%
0.7
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.08
ΒΥΤΕ
0,00%
3.495
ΓΕΒΚΑ
+3,28%
1.26
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,39%
8.78
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.04
ΔΕΗ
+0,09%
5.435
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-0,50%
0.796
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.254
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.3
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.7
ΕΕΕ
-2,05%
21.5
ΕΚΤΕΡ
+1,11%
1.365
ΕΛΒΕ
0,00%
4.72
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-5,17%
0.44
ΕΛΙΝ
+0,59%
1.7
ΕΛΛ
-0,64%
15.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,96%
1.6
ΕΛΠΕ
-0,15%
6.48
ΕΛΣΤΡ
+4,17%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,96%
2.1
ΕΛΧΑ
-0,30%
1.352
ΕΝΤΕΡ
+3,03%
3.4
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.135
ΕΠΣΙΛ
-0,38%
5.2
ΕΣΥΜΒ
0,00%
0.624
ΕΤΕ
+2,86%
3.275
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.44
ΕΥΔΑΠ
-0,14%
7.25
ΕΥΠΙΚ
0,00%
7.8
ΕΥΡΩΒ
+0,23%
0.88
ΕΧΑΕ
-0,65%
3.04
ΙΑΤΡ
0,00%
1.345
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.471
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.155
ΙΝΚΑΤ
-1,79%
1.65
ΙΝΛΙΦ
0,00%
3.74
ΙΝΛΟΤ
+0,84%
0.6
ΙΝΤΕΚ
-0,88%
3.38
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,33%
6.3
ΙΝΤΕΤ
-3,85%
0.8
ΙΝΤΚΑ
+3,00%
1.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.45
ΚΑΡΕΛ
-1,45%
272
ΚΕΚΡ
+0,93%
0.977
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.26
ΚΛΜ
0,00%
0.508
ΚΟΡΔΕ
+3,62%
0.486
ΚΟΥΑΛ
+1,28%
0.396
ΚΟΥΕΣ
+0,24%
4.12
ΚΡΕΚΑ
+2,70%
0.228
ΚΡΙ
+1,85%
5.5
ΚΤΗΛΑ
-3,33%
1.45
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.03
ΛΑΒΙ
0,00%
0.45
ΛΑΜΔΑ
+0,88%
5.705
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.7
ΛΕΒΚ
0,00%
0.228
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.99
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.25
ΛΥΚ
0,00%
1.58
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.72
ΜΕΒΑ
-0,94%
2.1
ΜΕΝΤΙ
+1,33%
3.04
ΜΕΡΚΟ
-6,17%
42.6
ΜΙΓ
+2,41%
0.0298
ΜΙΝ
0,00%
0.486
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,31%
16.61
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.628
ΜΟΤΟ
-0,95%
2.08
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.75
ΜΠΕΛΑ
+0,22%
13.57
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,47%
2.13
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,53%
1.89
ΜΠΤΚ
0,00%
0.52
ΜΥΤΙΛ
-1,28%
14.6
ΝΑΚΑΣ
+1,00%
2.02
ΝΑΥΠ
-6,81%
0.93
ΞΥΛΚ
+1,02%
0.1975
ΞΥΛΠ
0,00%
0.194
ΟΛΘ
-0,86%
23.1
ΟΛΠ
-0,14%
14.58
ΟΛΥΜΠ
-1,98%
1.73
ΟΠΑΠ
-0,33%
12.15
ΟΤΕ
-0,99%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.18
ΠΑΙΡ
-0,27%
0.748
ΠΑΠ
+0,40%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,32%
1.0785
ΠΕΤΡΟ
-0,20%
4.98
ΠΛΑΘ
+0,97%
3.64
ΠΛΑΙΣ
+1,40%
2.9
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-3,20%
0.424
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.115
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
-0,18%
2.745
ΡΕΒΟΙΛ
-0,43%
1.165
ΣΑΡ
-1,64%
6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.25
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.021
ΣΕΝΤΡ
-1,44%
0.274
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.965
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.8
ΣΠΙ
0,00%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.17
ΤΕΝΕΡΓ
+0,57%
17.8
ΤΖΚΑ
-2,12%
1.85
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
+1,13%
0.449
ΦΛΕΞΟ
-2,22%
6.6
ΦΡΙΓΟ
-3,50%
0.0965
ΦΡΛΚ
-1,00%
2.47
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-2,23%
0.438
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Αυτοκινητοβιομηχανίες: Ωθούν τις εταιρείες σε οχήματα μηδενικών ρύπων

Για να συμμορφωθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ με τους αυστηρούς όρους της ΕΕ για τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα, ενισχύουν την γκάμα τους με νέα μοντέλα μηδενικών ρύπων και αλλάζουν την στρατηγική τους για τις εταιρικούς στόλους αυτοκινήτων.

Τώρα που ολοκληρώνεται το μεταβατικό στάδιο προς την ηλεκτροκινηση που στηρίχθηκε στα μοντέλα με υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας, οι μάρκες ωθούν τις εταιρείες που διαχειρίζονται εταιρικούς στόλους να προτιμήσουν τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων (EV) παρά τις ελλείψεις στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης που παρατηρούνται στα περισσότερα κράτη της ΕΕ.

Στα τέλη του 2020, μια γαλλική εταιρεία διαχείρισης εταιρικών στολών, έθεσε στόχο να εξηλεκτρίσει το 30% των νέων αυτοκινήτων της έως το 2025. Πρόκειται για ένα στόχο που φαινόταν πολύ δύσκολος, καθώς το 2019 μόνο ένα στα 200 νέα οχήματα της εταιρείας ήταν EV ή υβριδικό, αναφέρει το Reuters.

Οι εταιρείες που διαχειρίζονται εταιρικούς στόλους, συνήθως αντικαθιστούν ολόκληρο τον στόλο τους κάθε 42 μήνες και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία γιατί αγοράζουν εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως. Αυτά τα αυτοκίνητα μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου της ζωής τους και την αποχώρηση από τη μίσθωση, συμβάλλουν στη διαμόρφωση του μέλλοντος της αγοράς των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με στοιχεία του κλάδου, η χρηματοδοτική μίσθωση έχει αυξηθεί και οι λιανικές πωλήσεις έχουν μειωθεί. Το μερίδιο των αυτοκινήτων που αγοράζονται στη λιανική στην Ευρώπη μειώθηκε στο 45% το 2021 έναντι 55% το 2020.

Μια μεγάλη φαρμακευτική εταιρεία έχει θέσει στόχο, ο παγκόσμιος στόλος της που αποτελείται από 17.500 οχήματα να είναι πλήρως ηλεκτρικός έως το 2025. Μαζί με άλλες εταιρείες παροτρύνουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επισπεύσουν το λανσάρισμα νέων μοντελων μηδενικών ρύπων όλων των ρύπων.

Αλλά ο εξηλεκτρισμός των μεγάλων στόλων είναι πιο εύκολο να ειπωθεί παρά να γίνει. Η έλλειψη διαθέσιμης δημόσιας υποδομής φόρτισης σημαίνει ότι για εταιρείες με αντιπροσώπους πωλήσεων που οδηγούν μεγάλες αποστάσεις, μόνο τα plug-in υβριδικά είναι μια επιλογή προς το παρόν.

Στην Αφρική, σε ορισμένα μέρη της Ασίας και της Ευρώπης, οι εταιρείες που έχουν εταιρικούς στόλους αντιμετωπίζουν μεγαλύτερες δυσκολίες για την φόρτιση των EV αλλά και τον εφοδιασμό με καύσιμο των υβριδικών μοντέλων.

Σε άλλες περιοχές, όπου χρειάζεται ένα φορτηγό για να φτάσει στους πελάτες των εταιρειών, ακόμη δεν υπάρχουν ανάλογες προτάσεις από τις μάρκες των αυτοκινήτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!