Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

“Κέντησαν” οι Κορεάτες με το νέο Hyundai Ioniq 5

Οι Κορεάτες “κέντησαν”με το νέο Hyundai Ioniq 5 αφού έβαλαν όλη τους την τέχνη. Η εταιρεία έχει βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά και τρανή απόδειξη αποτελεί το νέο τηλεκτρικό μεσαίου μεγέθους crossover που θα ξεκινήσει να πωλείται σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης μέσα στους επόμενους μήνες.

Στην ελληνική αγορά τα πρώτα Ioniq 5 θα φτάσουν το ερχόμενο καλοκαίρι.

Οι φίλοι της ηλεκτροκίνησης περίμεναν με μεγάλη αγωνία την αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού Ioniq 5 που αποτελεί ένα εντελώς νέο ηλεκτρικό μοντέλο, το πρώτο πάνω στην πλατφόρμα E-GMP. Φυσικά, αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον με την πρώτη ματιά είναι η πολύ ξεχωριστή σχεδίαση του αμαξώματος, όπως την έχουμε δει από το πρωτότυπο 45.

Το γενικότερο σουλούπι του Ioniq 5 μπορεί να δείχνει συμπαγές, χάρη στους μεγάλους τροχούς 20’’, τις κρυφές λαβές στις πόρτες και τα κόμπακτ άκρα του με τα στενά φωτιστικά σώματα με το μοτίβο εικονοστοιχείων (pixels). Ωστόσο, μιλάμε για ένα μεγάλο SUV που σε μήκος ξεπερνά το νέο Tucson φτάνοντας τα 4,63 m. Το πλάτος είναι στα 1,89 m και το ύψος στα 1,6 m. Όσο για το μεταξόνιο αυτό είναι στα 3.000 mm προλογίζοντας μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Ο ιδιαίτερος σχεδιαστικά χαρακτήρας του Ioniq 5 εκτείνεται και στο εσωτερικό με το απέριττο σε άποψη ταμπλό και μια διάταξη οθονών που μας θυμίζει το MBUX της Mercedes. Όπως μπορείτε να δείτε υπάρχουν δύο οθόνες 12’’ η μια δίπλα στην άλλη, μία ως ψηφιακή οθόνη για τον οδηγό και μια στην κεντρική κονσόλα.

Η Hyundai κάνει ιδιαίτερο λόγο για το Living Space εσωτερικό με την κεντρική κονσόλα να μετακινείται σε εύρος 140 mm και να αφήνει ελεύθερο χώρο στις μπροστινές θέσεις και κάτω από το ταμπλο, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει lounge διαρρυθμίσεις καμπίνας. Σχετικά με το πορτμπαγκάζ αυτό προσφέρει 531 lt, ενώ υπάρχει και ένας μικρός έξτρα χώρος μπροστά των 57 lt.

Σχετικά με το σύστημα πρόωσης υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις με κίνηση μπροστά ή στους τέσσερις τροχούς και δύο μεγέθη μπαταριών και την αυτονομία να φτάνει τα 480 km. Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω πίνακα (φαίνονται και οι επιδόσεις) η έκδοση μπαταρίας 72,6 kWh έχει συνδυασμένη ισχύ 225 kW στην τετρακίνητη έκδοση με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ και 160 kW στην πισωκίνητη έκδοση με τα 160 kW.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!