Η βασίλισσα της ασφάλτου επιστρέφει καλύτερη από ποτέ

Με κινητήρες 1,5 λίτρου χωρίς μηχανικό κιβώτιο, η νέα Mercedes-Benz C-Class

Η βασίλισσα της ασφάλτου επιστρέφει καλύτερη από ποτέ. Aν δεν έχετε καταλάβει μιλάμε φυσικά για την Mercedes, το συνώνυμο της ποιότητας, του κύρους και γενικά του καλού αυτοκινήτου.

Ειδικότερα, αναφερόμαστε στη νέα Mercedes-Benz C-Class, ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της γερμανικής φίρμας.

Η νέα C-Class έχει αποφύγει τους σχεδιαστικούς ακροβατισμούς, επιχειρώντας να ισορροπήσει μεταξύ των δυναμικών στοιχείων του χαρακτήρα της και της ανεπιτήδευτης πολυτέλειας που οφείλει να αποπνέει.

Είναι φανερό ότι πρότυπο αποτέλεσε η νέα S-Class, η οποία μετρά λίγους μήνες ζωής, ορίζοντας τις τάσεις σε αυτήν την ιδιαίτερη κατηγορία των πολυτελών sedan. Οριακές θα χαρακτήριζε κανείς και τις διαφοροποιήσεις σε επίπεδο διαστάσεων, με εξαίρεση ίσως το συνολικό μήκος που αυξήθηκε κατά 6,5 εκατοστά στην περίπτωση του τετράθυρου αμαξώματος. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει χώρο αποσκευών 450 λίτρων, ο οποίος αυξάνεται στα 490 λίτρα στο station wagon αμάξωμα.

Περνώντας στο εσωτερικό, τη μεγάλη διαφορά κάνει ο συνδυασμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών με την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 11,9 ιντσών. Μάλιστα, η δεύτερη διαθέτη κάθετη διάταξη παραπέμποντας σε tablet ή αν προτιμάτε το παράδειγμα των μοντέλων της Tesla.

H κατά τι μεγαλύτεροι χώροι για τους πίσω επιβάτες προκύπτουν από την αύξηση του μήκους του μεταξονίου κατά 2,5 εκατοστά, ωστόσο, μένει να αποδειχθεί αν η βελτίωση που έχει επιτευχθεί στη χωροταξία της γερμανικής μπερλίνας είναι αισθητή.

Ίσως η μεγαλύτερη είδηση σε σχέση με τη νέα Mercedes-Benz C-Class να προκύπτει από τα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εφοδιάζεται και ειδικότερα με την παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος θα αποτελεί τη βάση της γκάμας της.

Ο τελευταίος θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, ξεκινώντας από τους 170 ίππους (C180) και φτάνοντας τους 204 ίππους (C200). Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας των 1.496 κ.εκ. θα έχει τη βοήθεια του εναλλάκτη/ηλεκτροκινητήρα διαμορφώνοντας ένα ήπια υβριδικό σύνολο.

Για την ώρα, η κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου (C300) είναι εκείνη που κινεί ένας δίλιτρος κινητήρας βενζίνης 258 ίππων.

Χωρητικότητας 2,0 λίτρων θα είναι άλλωστε και οι κινητήρες diesel της νέας Mercedes-Benz C-Class, χαρίζοντας ανάλογα με την έκδοση 200 και 265 ίππους. Ξεχωριστή θέση στην γκάμα του αυτοκινήτου έχει η plug-in υβριδική διαμόρφωση, η οποία συνδυάζει τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με ένα ισχυρό ηλετροκινητήρα αποδίδοντας 310 ίππους και διαθέτοντας ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

ΙΛΥΔΑ
1.56%
1.95
AKTR
0.00%
4.98
ΔΕΗ
0.59%
13.55
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.87
ΕΛΠΕ
1.60%
7.60
ΠΕΤΡΟ
0.93%
8.70
ΟΛΠ
0.25%
39.45
TITC
-0.36%
41.00
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.43%
18.57
ΕΥΑΠΣ
2.05%
3.48
ΛΟΥΛΗ
0.32%
3.14
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
-0.33%
1.20
NOVAL
0.00%
2.42
ΙΝΤΚΑ
-1.47%
3.03
ΧΑΙΔΕ
5.67%
0.75
ΔΡΟΜΕ
0.33%
0.31
ACAG
-0.17%
5.97
ΑΣΚΟ
1.16%
3.49
ΚΥΡΙΟ
0.00%
0.00
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΛΕΒΚ
-1.74%
0.23
ΝΑΚΑΣ
-3.29%
2.94
BOCHGR
0.36%
5.60
ΚΕΚΡ
1.69%
1.20
ΠΛΑΘ
0.63%
3.97
ΡΕΒΟΙΛ
0.61%
1.64
ΕΛΛ
0.72%
13.90
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΙΚΤΙΝ
-1.20%
0.33
ΟΠΑΠ
0.21%
18.99
ΜΥΤΙΛ
-0.46%
43.12
ΔΟΜΙΚ
-0.43%
2.32
ΦΡΛΚ
-0.50%
4.00
ΜΕΡΚΟ
2.29%
35.80
ΣΑΡ
0.60%
13.36
ΟΤΟΕΛ
1.61%
11.36
ΚΡΙ
1.10%
14.66
ΙΑΤΡ
0.00%
1.80
ΠΑΙΡ
-1.67%
0.83
ΜΟΤΟ
-0.75%
2.64
ΣΠΕΙΣ
0.32%
6.32
ΚΟΡΔΕ
2.17%
0.42
ΠΡΟΦ
-1.59%
5.56
ΒΟΣΥΣ
0.00%
2.22
ΕΛΙΝ
1.43%
2.13
OPTIMA
4.53%
15.70
ΑΚΡΙΤ
0.50%
1.02
ΤΕΝΕΡΓ
0.00%
0.00
ΚΕΠΕΝ
2.35%
1.74
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
4.35%
0.24
ΑΑΑΚ
-10.00%
4.50
ΑΤΡΑΣΤ
0.23%
8.78
ΒΙΟΚΑ
-4.61%
1.66
ΠΑΠ
0.79%
2.55
ΙΝΤΕΤ
5.22%
1.21
ΠΕΙΡ
-2.35%
4.98
ΜΙΝ
6.38%
0.50
ΕΤΕ
-1.68%
9.50
ΒΙΟΤ
9.47%
0.21
ΑΛΜΥ
0.76%
5.32
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.94%
1.61
ΜΕΝΤΙ
0.00%
2.09
ΜΟΗ
1.71%
21.36
ΟΛΘ
-1.22%
32.40
ΣΕΝΤΡ
2.45%
0.34
ΕΕΕ
0.45%
44.90
ΚΟΥΕΣ
-0.32%
6.30
ΕΥΔΑΠ
0.34%
5.95
ΜΙΓ
7.60%
2.69
ΦΛΕΞΟ
-0.65%
7.65
ΦΡΙΓΟ
0.81%
0.25
ΔΑΙΟΣ
9.94%
3.98
ΦΑΙΣ
1.73%
3.76
ΛΑΝΑΚ
1.13%
0.90
CENER
1.46%
9.02
ΝΑΥΠ
2.57%
0.72
ΙΝΤΕΚ
0.16%
6.37
ΜΑΘΙΟ
0.00%
0.65
ΚΑΡΕΛ
1.95%
314.00
ΑΤΤ
2.53%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
0.47%
2.15
ΕΣΥΜΒ
1.79%
1.14
ΕΥΡΩΒ
0.04%
2.49
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΕΛΣΤΡ
0.00%
2.20
ΑΔΜΗΕ
1.07%
2.83
DIMAND
-0.24%
8.42
ΒΙΟΣΚ
1.36%
1.49
ΑΒΑΞ
3.50%
2.07
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0.30%
1.35
ΠΛΑΚΡ
0.00%
0.00
ΛΑΒΙ
2.67%
0.81
EVR
-1.18%
1.68
ΓΕΒΚΑ
3.32%
1.40
ΑΛΦΑ
-0.64%
2.19
ΟΤΕ
1.52%
16.65
ΜΕΒΑ
4.43%
4.24
ΑΣΤΑΚ
0.89%
6.78
ΞΥΛΠ
0.00%
0.34
ΙΝΛΟΤ
-0.57%
1.05
CNLCAP
0.75%
6.75
ΑΤΕΚ
2.83%
1.09
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΕΚΤΕΡ
1.40%
1.88
ΔΑΑ
2.40%
9.17
ΑΝΔΡΟ
0.30%
6.70
ΞΥΛΚ
0.42%
0.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
5.31%
5.95
ΜΠΕΛΑ
-1.41%
26.52
ΚΟΥΑΛ
2.00%
1.12
ΕΛΒΕ
0.00%
0.00
ΤΖΚΑ
7.52%
1.43
ΕΛΧΑ
0.50%
2.00
ΑΡΑΙΓ
-1.67%
11.80
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
-0.50%
3.96
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
ΙΝΛΙΦ
-0.21%
4.84
ΟΛΥΜΠ
0.90%
2.25
ΑΒΕ
1.61%
0.44
ΛΟΓΟΣ
0.00%
1.58
ΠΕΡΦ
2.00%
5.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.00%
1.21
ΕΛΤΟΝ
1.82%
1.68
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΛΑΜΔΑ
0.30%
6.70
AEM
0.53%
4.15
ΒΙΟ
0.54%
5.55
ΜΠΤΚ
0.00%
0.52
ΕΧΑΕ
0.00%
5.37
ΟΡΙΛΙΝΑ
1.05%
0.77
ΣΙΔΜΑ
4.38%
1.43
ΣΠΙ
-0.38%
0.52
ΕΒΡΟΦ
0.00%
1.94
ΜΠΡΙΚ
0.38%
2.62