Γ.Δ.
1004 +1,02%
CENER
+1,43%
3.54
CNLCAP
0,00%
7.7
DIMAND
+0,36%
14
TITC
-1,53%
14.2
ΑΑΑΚ
0,00%
9.5
ΑΑΑΠ
+16,00%
5.8
ΑΒΑΞ
+1,22%
0.91
ΑΒΕ
0,00%
0.536
ΑΔΜΗΕ
-1,46%
1.886
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
-10,71%
0.5
ΑΛΜΥ
+0,49%
2.06
ΑΛΦΑ
+2,68%
1.188
ΑΝΔΡΟ
+2,40%
6.4
ΑΝΕΚ
0,00%
0.19
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
+3,45%
6.29
ΑΣΚΟ
+2,38%
2.15
ΑΣΤΑΚ
+1,03%
7.86
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,44%
4.6
ΑΤΤ
-3,66%
0.1474
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.38
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.18
ΒΙΟ
+0,46%
4.38
ΒΙΟΚΑ
+0,63%
1.6
ΒΙΟΣΚ
+2,50%
0.696
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.31
ΒΙΣΔ
0,00%
0.7
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.08
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.2
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,83%
12.08
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.2
ΔΕΗ
+2,04%
7.245
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,52%
0.802
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,60%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.842
ΕΕΕ
+0,32%
21.99
ΕΚΤΕΡ
+3,04%
1.525
ΕΛΒΕ
+2,10%
4.86
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.418
ΕΛΙΝ
0,00%
1.91
ΕΛΛ
+0,89%
17
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,81%
2.18
ΕΛΠΕ
+1,23%
7.4
ΕΛΣΤΡ
-0,43%
2.29
ΕΛΤΟΝ
+0,91%
2.21
ΕΛΧΑ
+1,28%
1.74
ΕΝΤΕΡ
+2,37%
3.89
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.135
ΕΠΣΙΛ
+0,30%
6.62
ΕΣΥΜΒ
+0,96%
0.63
ΕΤΕ
+3,75%
4.316
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.56
ΕΥΔΑΠ
+0,88%
6.85
ΕΥΡΩΒ
+1,56%
1.174
ΕΧΑΕ
+1,06%
3.82
ΙΑΤΡ
+0,60%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+0,72%
0.561
ΙΛΥΔΑ
-0,43%
1.15
ΙΝΚΑΤ
+2,28%
1.616
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.368
ΙΝΛΙΦ
+1,05%
3.86
ΙΝΛΟΤ
+4,84%
0.65
ΙΝΤΕΚ
+5,63%
3.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.5
ΙΝΤΕΤ
+0,47%
1.07
ΙΝΤΚΑ
+1,09%
1.85
ΚΑΜΠ
+0,80%
2.52
ΚΑΡΕΛ
+1,96%
312
ΚΕΚΡ
-1,08%
1.286
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.3
ΚΛΜ
-1,76%
0.67
ΚΟΡΔΕ
-3,00%
0.485
ΚΟΥΑΛ
0,00%
0.492
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.2
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.216
ΚΡΙ
0,00%
6.3
ΚΤΗΛΑ
+3,75%
1.66
ΚΥΡΙΟ
+0,45%
1.125
ΛΑΒΙ
+3,41%
0.455
ΛΑΜΔΑ
+5,33%
6.125
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.936
ΛΕΒΚ
0,00%
0.226
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.065
ΛΟΥΛΗ
-0,82%
2.41
ΛΥΚ
+11,59%
2.6
ΜΑΘΙΟ
+6,43%
0.745
ΜΕΒΑ
+3,01%
2.74
ΜΕΝΤΙ
-2,70%
3.6
ΜΕΡΚΟ
-3,69%
47
ΜΙΓ
+5,88%
0.045
ΜΙΝ
0,00%
0.45
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,54%
22.1
ΜΟΝΤΑ
+0,29%
0.696
ΜΟΤΟ
+2,20%
2.32
ΜΟΥΖΚ
-0,29%
0.694
ΜΠΕΛΑ
+0,49%
16.51
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,44%
2.24
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.95
ΜΠΤΚ
+3,33%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,14%
23.12
ΝΑΚΑΣ
-2,54%
2.3
ΝΑΥΠ
0,00%
1.12
ΞΥΛΚ
+2,78%
0.222
ΞΥΛΠ
-2,80%
0.208
ΟΛΘ
+0,42%
23.9
ΟΛΠ
+0,70%
17.22
ΟΛΥΜΠ
+4,85%
2.16
ΟΠΑΠ
+1,82%
13.46
ΟΤΕ
0,00%
14.6
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.3
ΠΑΙΡ
+3,21%
0.9
ΠΑΠ
+2,48%
2.48
ΠΕΙΡ
+0,19%
1.8155
ΠΕΤΡΟ
0,00%
6.12
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.33
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
-3,13%
15.5
ΠΡΔ
-1,67%
0.59
ΠΡΕΜΙΑ
+0,93%
1.08
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,79%
7.95
ΠΡΟΦ
+1,22%
2.9
ΡΕΒΟΙΛ
+0,40%
1.26
ΣΑΡ
-1,96%
7.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.18
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.026
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.304
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2.36
ΣΠΕΙΣ
+0,32%
6.32
ΣΠΙ
+0,95%
0.636
ΣΠΥΡ
+5,56%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,58%
20.5
ΤΖΚΑ
+0,26%
1.895
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,98%
1.03
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.22
ΦΙΕΡ
-2,23%
0.438
ΦΛΕΞΟ
-1,83%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,76%
0.1
ΦΡΛΚ
+2,35%
3.7
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-1,96%
0.5
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Η βασίλισσα της ασφάλτου επιστρέφει καλύτερη από ποτέ

Η βασίλισσα της ασφάλτου επιστρέφει καλύτερη από ποτέ. Aν δεν έχετε καταλάβει μιλάμε φυσικά για την Mercedes, το συνώνυμο της ποιότητας, του κύρους και γενικά του καλού αυτοκινήτου.

Ειδικότερα, αναφερόμαστε στη νέα Mercedes-Benz C-Class, ένα από τα αυτοκίνητα σταθμούς της γερμανικής φίρμας.

Η νέα C-Class έχει αποφύγει τους σχεδιαστικούς ακροβατισμούς, επιχειρώντας να ισορροπήσει μεταξύ των δυναμικών στοιχείων του χαρακτήρα της και της ανεπιτήδευτης πολυτέλειας που οφείλει να αποπνέει.

Είναι φανερό ότι πρότυπο αποτέλεσε η νέα S-Class, η οποία μετρά λίγους μήνες ζωής, ορίζοντας τις τάσεις σε αυτήν την ιδιαίτερη κατηγορία των πολυτελών sedan. Οριακές θα χαρακτήριζε κανείς και τις διαφοροποιήσεις σε επίπεδο διαστάσεων, με εξαίρεση ίσως το συνολικό μήκος που αυξήθηκε κατά 6,5 εκατοστά στην περίπτωση του τετράθυρου αμαξώματος. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει χώρο αποσκευών 450 λίτρων, ο οποίος αυξάνεται στα 490 λίτρα στο station wagon αμάξωμα.

Περνώντας στο εσωτερικό, τη μεγάλη διαφορά κάνει ο συνδυασμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών με την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 11,9 ιντσών. Μάλιστα, η δεύτερη διαθέτη κάθετη διάταξη παραπέμποντας σε tablet ή αν προτιμάτε το παράδειγμα των μοντέλων της Tesla.

H κατά τι μεγαλύτεροι χώροι για τους πίσω επιβάτες προκύπτουν από την αύξηση του μήκους του μεταξονίου κατά 2,5 εκατοστά, ωστόσο, μένει να αποδειχθεί αν η βελτίωση που έχει επιτευχθεί στη χωροταξία της γερμανικής μπερλίνας είναι αισθητή.

Ίσως η μεγαλύτερη είδηση σε σχέση με τη νέα Mercedes-Benz C-Class να προκύπτει από τα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εφοδιάζεται και ειδικότερα με την παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου ο οποίος θα αποτελεί τη βάση της γκάμας της.

Ο τελευταίος θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, ξεκινώντας από τους 170 ίππους (C180) και φτάνοντας τους 204 ίππους (C200). Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας των 1.496 κ.εκ. θα έχει τη βοήθεια του εναλλάκτη/ηλεκτροκινητήρα διαμορφώνοντας ένα ήπια υβριδικό σύνολο.

Για την ώρα, η κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου (C300) είναι εκείνη που κινεί ένας δίλιτρος κινητήρας βενζίνης 258 ίππων.

Χωρητικότητας 2,0 λίτρων θα είναι άλλωστε και οι κινητήρες diesel της νέας Mercedes-Benz C-Class, χαρίζοντας ανάλογα με την έκδοση 200 και 265 ίππους. Ξεχωριστή θέση στην γκάμα του αυτοκινήτου έχει η plug-in υβριδική διαμόρφωση, η οποία συνδυάζει τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης με ένα ισχυρό ηλετροκινητήρα αποδίδοντας 310 ίππους και διαθέτοντας ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!