Γ.Δ.
1421.7 +0,35%
ACAG
0,00%
5.76
BOCHGR
0,00%
4.39
CENER
0,00%
9.36
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
9.3
NOVAL
0,00%
2.62
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.444
ΑΒΕ
0,00%
0.526
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
3.02
ΑΛΦΑ
0,00%
1.4675
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.54
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.03
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.72
ΑΤΤ
0,00%
2.62
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.63
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.78
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.48
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.7
ΔΑΑ
0,00%
7.55
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
0,00%
11.64
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.297
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.475
ΕΕΕ
0,00%
32.8
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.54
ΕΛΒΕ
0,00%
5.55
ΕΛΙΝ
0,00%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.842
ΕΛΠΕ
0,00%
7.02
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.682
ΕΛΧΑ
0,00%
1.822
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.108
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.17
ΕΤΕ
0,00%
7.45
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.58
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.9895
ΕΧΑΕ
0,00%
4.375
ΙΑΤΡ
0,00%
1.495
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.291
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.91
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.35
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.084
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.915
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.42
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
0,00%
1.565
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.422
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.16
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.08
ΚΡΙ
0,00%
13.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.998
ΛΑΒΙ
0,00%
0.78
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.49
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.262
ΛΕΒΠ
0,00%
0.218
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.36
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.75
ΜΕΒΑ
0,00%
3.71
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
42
ΜΙΓ
0,00%
3.205
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.78
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.59
ΜΟΤΟ
0,00%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.63
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.99
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.732
ΞΥΛΚ
0,00%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.5
ΟΛΠ
0,00%
27.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.43
ΟΠΑΠ
0,00%
15.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.804
ΟΤΕ
0,00%
15.89
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.6
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.32
ΠΕΙΡ
0,00%
3.7
ΠΕΡΦ
0,00%
6.3
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.1
ΠΛΑΘ
0,00%
3.61
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
0,00%
0.242
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
0,00%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.336
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.58
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.22
ΣΠΙ
0,00%
0.624
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.5
ΤΖΚΑ
0,00%
1.245
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.602
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.55
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.27
ΦΡΛΚ
0,00%
3.755
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.675

Μέσα στο 2021 το Aygo 3ης γενιάς της Toyota

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota  θα λανσάρει μέχρι το τέλος της χρονιάς, την τρίτη γενιά του πιο μικρού αυτοκινήτου της στην ευρωπαϊκή γκάμα, αξιοποιώντας την καινούργια πλατφόρμα GA-B.

Το νέο μοντέλο που ανήκει στη κατηγορία Α, θα απευθύνεται σε υποψήφιους αγοραστές που αναζητούν ένα αυτοκίνητο πόλης. Πρόκειται για ένα σημαντικό τμήμα της ευρωπαϊκής αγοράς που αποτελεί το πεδίο δράσης πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών καθώς αποσπά σημαντικό μερίδιο από τη συνολική πίτα των πωλήσεων.

Τα χαρακτηριστικά της GA-B πλατφόρμας

Η ανάπτυξη νέων πλατφορμών από την Toyota με τη φιλοσοφία της Toyota New Global Architecture (TNGA) έχει προσφέρει πολλές βελτιώσεις στην οδήγηση, το χειρισμό, την ασφάλεια και το στιλ μιας σειράς πρόσφατων νέων μοντέλων της μάρκας.

Το νέο Toyota Yaris, για παράδειγμα, το οποίο κέρδισε πρόσφατα τον τίτλο «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς του 2021», βασίστηκε στη πλατφόρμα GA-B. Διακρίνεται για το δυναμικό του στιλ, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα, την οδική συμπεριφορά καθώς και την ασφάλεια.

Το επόμενο μοντέλο που θα διαθέτει την πλατφόρμα GA-B είναι το Yaris Cross, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος. Μαζί, με το Yaris, το Yaris Cross και το νέο μοντέλο της κατηγορίας Α, αναμένεται η ετήσια παραγωγή προϊόντων με βάση την πλατφόρμα GA-B, να είναι πάνω από 500.000 μονάδες στην Ευρώπη.

Αυτός ο αυξημένος όγκος παραγωγής θα βοηθήσει στην ενίσχυση των οικονομιών κλίμακας που είναι απαραίτητες για τη διασφάλιση του βασικού στοιχείου της τιμής πώλησης στα επίπεδα που μπορούν να ανταποκριθούν οι αγοραστές των αυτοκινήτων της κατηγορίας Α.

Εξίσου σημαντική είναι η επιλογή του κινητήρα

Σήμερα η κατηγορία A κυριαρχείται σε μεγάλο βαθμό από μοντέλα που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτή η επιλογή έχει κρατήσει το κόστος κατασκευής άρα και την τιμή πώλησης, στα επίπεδα που μπορούν να ανταποκριθούν οι αγοραστές.

Το νέο, μικρό μοντέλο της Toyota, θα εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα και προς το παρόν δεν εξετάζεται η περίπτωση να φέρει και ηλεκτρικό κινητήρα. Ακόμη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν υψηλό κόστος κατασκευής κυρίως λόγω της υψηλής αξίας της μπαταρίας τους. Η εγκατάσταση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης θα διατηρήσει το νέο μοντέλο προσιτό.

Ο αντικατάστασης του Toyota Aygo, θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζεται τώρα και το υπάρχον Toyota Yaris, και πιο συγκεκριμένα στο Κόλιν, της Τσεχίας. Σε αυτό το εργοστάσιο κατασκευάζονται και δυο γαλλικά μοντέλα, τα Peugeot 108 και Citroen C1.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!