Στον απόηχο της πανδημίας, ο Οίκος Helmut Lang που σφράγισε τη δεκαετία του ’90 με την αντι-κουλτούρα προβολή των κολεξιόν μόδας, αναβιώνει στην capsule κολεξιόν του το εμβληματικό σλόγκαν «Impress your parents».
Κατά πώς αρμόζει, η επωνυμία της νέας κολεξιόν είναι «Slogan» με περιορισμένα κομμάτια, κατάλληλα για την περίοδο του «εγκλεισμού» λόγω της πανδημίας. Χούντι, τζόγκερ και φόρμες, στα οποία αναγράφονται σλόγκαν του τύπου «impress your parents wear Helmut Lang», «my Helmut is older than yours», «Helmut made me do it» και «Helmut stay in school».
Η φωτογράφιση της καμπάνιας για την capsule κολεξιόν έγινε στο Ντάλστον και σε αυτήν πρωταγωνιστούν μια σειρά νεαρές και νεαροί που συγκεντρώθηκαν για να απαντήσουν στην ερώτηση «πώς εντυπωσιάζετε τους γονείς σας;».
«Προσπαθώ να είμαι η πιο αυθεντική εκδοχή του εαυτού μου και να τους δείξω πώς ο κόσμος έχει αρχίσει να γίνεται ένα καλύτερο μέρος για να υπάρχει ο κάθε ένας» είπε ένας από τους συμμετέχοντες.