Γ.Δ.
1022.82 -0,19%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
+0,53%
3.785
CNLCAP
0,00%
7.65
DIMAND
-3,23%
13.5
TITC
+1,25%
14.62
ΑΑΑΚ
0,00%
10
ΑΑΑΠ
-10,14%
6.2
ΑΒΑΞ
-1,57%
0.938
ΑΒΕ
+3,11%
0.53
ΑΔΜΗΕ
-0,30%
1.986
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+2,58%
2.19
ΑΛΦΑ
+2,39%
1.2435
ΑΝΔΡΟ
-0,77%
6.45
ΑΝΕΚ
+2,56%
0.2
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
+1,72%
6.5
ΑΣΚΟ
0,00%
2.15
ΑΣΤΑΚ
-2,36%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
+0,85%
4.74
ΑΤΤ
-4,37%
0.14
ΑΤΤΙΚΑ
+0,42%
2.4
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.18
ΒΙΟ
+0,65%
4.67
ΒΙΟΚΑ
+3,13%
1.65
ΒΙΟΣΚ
-3,18%
0.67
ΒΙΟΤ
-3,85%
0.25
ΒΙΣ
-10,00%
0.252
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-0,80%
1.24
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,48%
12.46
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.2
ΔΕΗ
-1,35%
7.3
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-1,46%
0.808
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,65%
0.331
ΕΒΡΟΦ
-5,15%
0.774
ΕΕΕ
+0,63%
22.24
ΕΚΤΕΡ
-2,14%
1.6
ΕΛΒΕ
0,00%
4.82
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.41
ΕΛΙΝ
+3,26%
1.9
ΕΛΛ
+0,58%
17.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,96%
2.1
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.74
ΕΛΣΤΡ
-0,79%
2.5
ΕΛΤΟΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΧΑ
-1,70%
1.732
ΕΝΤΕΡ
+5,60%
4.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.135
ΕΠΣΙΛ
+0,60%
6.72
ΕΣΥΜΒ
-3,44%
0.618
ΕΤΕ
-0,09%
4.346
ΕΥΑΠΣ
+1,13%
3.59
ΕΥΔΑΠ
0,00%
7
ΕΥΡΩΒ
+3,20%
1.24
ΕΧΑΕ
-2,44%
3.805
ΙΑΤΡ
-1,49%
1.655
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.574
ΙΛΥΔΑ
+1,71%
1.19
ΙΝΚΑΤ
+2,90%
1.56
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.368
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
3.76
ΙΝΛΟΤ
-0,78%
0.635
ΙΝΤΕΚ
-1,34%
3.68
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
-0,47%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-0,66%
1.81
ΚΑΜΠ
+0,81%
2.5
ΚΑΡΕΛ
-2,56%
304
ΚΕΚΡ
+0,64%
1.25
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+5,08%
0.744
ΚΟΡΔΕ
+0,60%
0.502
ΚΟΥΑΛ
+1,64%
0.497
ΚΟΥΕΣ
+1,54%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.216
ΚΡΙ
-0,32%
6.18
ΚΤΗΛΑ
-3,43%
1.69
ΚΥΡΙΟ
-0,91%
1.09
ΛΑΒΙ
-1,34%
0.442
ΛΑΜΔΑ
+2,28%
6.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.226
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
-1,88%
1.045
ΛΟΥΛΗ
-1,20%
2.46
ΛΥΚ
-2,78%
2.45
ΜΑΘΙΟ
-3,50%
0.69
ΜΕΒΑ
0,00%
2.66
ΜΕΝΤΙ
+1,72%
3.55
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
+14,44%
0.0515
ΜΙΝ
0,00%
0.488
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,23%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-3,80%
0.708
ΜΟΤΟ
-1,72%
2.28
ΜΟΥΖΚ
-1,42%
0.692
ΜΠΕΛΑ
-2,89%
16.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
2.25
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,26%
1.95
ΜΠΤΚ
+11,29%
0.69
ΜΥΤΙΛ
-3,27%
23.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.3
ΝΑΥΠ
0,00%
1.12
ΞΥΛΚ
+2,64%
0.233
ΞΥΛΠ
0,00%
0.24
ΟΛΘ
-1,65%
23.9
ΟΛΠ
-0,46%
17.3
ΟΛΥΜΠ
-0,48%
2.09
ΟΠΑΠ
-1,29%
13.78
ΟΤΕ
-3,15%
14.47
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.3
ΠΑΙΡ
+1,72%
0.946
ΠΑΠ
0,00%
2.48
ΠΕΙΡ
+0,96%
1.889
ΠΕΤΡΟ
+0,33%
6.12
ΠΛΑΘ
-0,45%
4.38
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
-7,63%
0.545
ΠΡΕΜΙΑ
+0,45%
1.12
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
+0,16%
3.1
ΡΕΒΟΙΛ
-1,53%
1.29
ΣΑΡ
+5,48%
7.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0245
ΣΕΝΤΡ
+0,33%
0.301
ΣΙΔΜΑ
-1,17%
2.53
ΣΠΕΙΣ
+2,56%
6.4
ΣΠΙ
-2,22%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-2,15%
20
ΤΖΚΑ
-3,13%
1.86
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.01
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.236
ΦΙΕΡ
-2,91%
0.433
ΦΛΕΞΟ
-1,19%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,82%
0.108
ΦΡΛΚ
-2,16%
3.63
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.53
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

IATA: Οι αεροπορικές εταιρείες θα επιστρέψουν σε κερδοφορία το 2023

Η αεροπορική βιομηχανία θα γίνει και πάλι κερδοφόρα την επόμενη χρονιά για πρώτη φορά από το 2019 καθώς η συνεχίζεται η επιστροφή στα αεροπορικά ταξίδια ύστερα από σχεδόν δύο χρόνια περιορισμών λόγω της COVID-19, δήλωσε σήμερα η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ).

Οι αεροπορικές εταιρείες έχασαν δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 και το 2021 λόγω της πανδημίας, αλλά τα αεροπορικά ταξίδι ανέκαμψαν εν μέρει και κάποια αεροδρόμια πασχίζουν να τα βγάλουν πέρα.

Η IATA αναμένει τώρα καθαρά κέρδη 4,7 δισεκ. δολαρίων για τον κλάδο την επόμενη χρονιά, ενώ πάνω από 4 δισεκ. επιβάτες να αναμένεται να ταξιδέψουν. Η ένωση είχε ήδη δηλώσει ότι τα κέρδη το 2023 ήταν «εφικτά». Για το 2022, η IATA αναθεώρησε προς τα κάτω την πρόβλεψή της για τις ζημίες στη βιομηχανία σε 6,9 δισεκ. δολάρια από 9,7 δισεκ. δολάρια.

«Είναι ένα τεράστιο επίτευγμα λαμβάνοντας υπόψιν το μέγεθος της χρηματοοικονομικής και οικονομικής ζημιάς που προκλήθηκε από τους περιορισμούς για την πανδημία που επέβαλαν οι κυβερνήσεις», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της IATA Γουίλι Γουόλς. Ωστόσο, ο ίδιος προειδοποίησε ότι πολλές αεροπορικές εταιρίες θα συνεχίσουν να δυσκολεύονται την επόμενη χρονιά, επικαλούμενος μεταξύ άλλων τα ρυθμιστικά πλαίσια, το υψηλό κόστος και την έλλειψη συνοχής στις κυβερνητικές πολιτικές.

Η IATA ανέφερε ότι η πρόβλεψή της βασίζεται σε σταδιακό εκ νέου άνοιγμα της Κίνας στα ταξίδια από το εξωτερικό και τη χαλάρωση των εγχώριων περιορισμών για την COVID. Εάν δεν συμβεί αυτό, η κερδοφορία των αεροπορικών εταιριών θα επηρεαστεί. Ένας ακόμα κίνδυνος για τις προοπτικές του 2023 είναι το να διολισθήσουν σε ύφεση ορισμένες οικονομίες, σύμφωνα με την ένωση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!