Γ.Δ.
1491.71 -0,13%
ACAG
+0,16%
6.13
CENER
+0,34%
8.73
CNLCAP
-4,79%
7.95
DIMAND
-0,74%
9.38
OPTIMA
-0,34%
11.6
TITC
-0,32%
30.9
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,24%
1.652
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+1,82%
2.24
ΑΚΡΙΤ
+4,07%
0.895
ΑΛΜΥ
-0,71%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,58%
1.6665
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-1,35%
13.12
ΑΣΚΟ
+0,75%
2.7
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+0,96%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+1,68%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,99%
6.13
ΒΙΟΚΑ
-1,85%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.39
ΒΙΟΤ
+0,78%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+3,36%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-3,10%
1.565
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,72%
16.76
ΔΑΑ
+0,22%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,26%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,49%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.685
ΕΕΕ
+0,31%
32.3
ΕΚΤΕΡ
-0,69%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,21%
2.45
ΕΛΛ
-0,70%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,75%
2.66
ΕΛΠΕ
-1,76%
8.655
ΕΛΣΤΡ
+2,98%
2.42
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.866
ΕΛΧΑ
-0,49%
2.015
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,50%
12.06
ΕΣΥΜΒ
-0,72%
1.38
ΕΤΕ
-1,76%
8.35
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
6.02
ΕΥΡΩΒ
+2,09%
2.1
ΕΧΑΕ
-1,87%
5.25
ΙΑΤΡ
0,00%
1.725
ΙΚΤΙΝ
+4,12%
0.43
ΙΛΥΔΑ
-4,32%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-1,12%
5.29
ΙΝΛΙΦ
-0,80%
4.94
ΙΝΛΟΤ
+2,11%
1.164
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.34
ΙΝΤΕΤ
-1,56%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+1,41%
3.6
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
342
ΚΕΚΡ
-1,63%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,62%
1.615
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.536
ΚΟΥΑΛ
-2,60%
1.274
ΚΟΥΕΣ
-1,86%
5.79
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,85%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-2,17%
1.35
ΛΑΒΙ
+1,46%
0.97
ΛΑΜΔΑ
-2,54%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.358
ΛΕΒΠ
-26,15%
0.288
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,08%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.015
ΜΕΒΑ
+1,03%
3.91
ΜΕΝΤΙ
-2,68%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-1,50%
3.95
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,71%
27.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,78%
38.64
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,71%
0.92
ΞΥΛΚ
-1,67%
0.294
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+2,35%
21.8
ΟΛΠ
-0,79%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.77
ΟΠΑΠ
0,00%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,52%
0.935
ΟΤΕ
+0,85%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-0,94%
12.66
ΠΑΙΡ
+0,43%
1.16
ΠΑΠ
+0,79%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,46%
3.866
ΠΕΤΡΟ
-0,64%
9.26
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.045
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
-0,68%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+1,19%
1.194
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,32%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,41%
0.0385
ΣΕΝΤΡ
-1,30%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.91
ΣΠΕΙΣ
-1,77%
7.76
ΣΠΙ
+0,56%
0.716
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,55%
18.4
ΤΖΚΑ
-0,62%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,61%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,11%
1.742
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-3,08%
0.252
ΦΡΛΚ
-1,20%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-6,47%
0.65

Η Ινδία μειώνει τον έκτακτο φόρο στο αργό πετρέλαιο

Η Ινδία μείωσε τον έκτακτο φόρο στο αργό πετρέλαιο σε 1.700 ρουπίες (20,53 δολάρια) ανά τόνο από 2.300 ρουπίες ανά τόνο, σύμφωνα με κυβερνητική κοινοποίηση, που είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας. Η μείωση θα τεθεί σε ισχύ από αύριο16 Ιανουαρίου, σύμφωνα με τη διαταγή.

Υπενθυμίζεται, ότι στις 2 Ιανουαρίου, η κυβέρνηση είχε άρει τον έκτακτο φόρο στο αργό πετρέλαιο σε 2.300 ρουπίες τον τόνο από 1.300 ρουπίες τον τόνο, προκειμένου να μπλοκάρει την ανεξέλεγκτη πώληση καυσίμων στο εξωτερικό, ενώ μείωσε τον φόρο στο ντίζελ και στο καύσιμο ATF ή Jet Fuel. Ο φόρος στο ντίζελ 0,5 ρουπίας ανά λίτρο καταργήθηκε, όπως και ο έκτακτος φόρος μίας ρουπίας ανά λίτρο στο αεροπορικό καύσιμο.

Η Ινδία επέβαλε έκτακτο φόρο στους παραγωγούς αργού πετρελαίου τον Ιούλιο του 2022 και επέκτεινε την εισφορά στις εξαγωγές βενζίνης, ντίζελ και αεροπορικού καυσίμου, καθώς οι ιδιωτικοί διυλιστές ήθελαν να πωλούν καύσιμα στο εξωτερικό για να αποκομίσουν κέρδη από τα ισχυρά περιθώρια διύλισης αντί να τα πωλούν τοπικά. Η χώρα ωστόσο, αναθεωρεί τον συγκεκριμένο φόρο ανά δεκαπενθήμερο.

Η Ινδία θα αγοράσει πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα

Στα μέσα του προηγούμενου μήνα ο υπουργός Πετρελαίου της Ινδίας Hardeep Singh Puri, δήλωσε ότι η χώρα θα αγοράσει πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα, καθώς ορισμένα διυλιστήρια έχουν τη δυνατότητα να επεξεργάζονται βαρύ αργό πετρέλαιο. Τα ινδικά διυλιστήρια έχουν ήδη επαναλάβει τις αγορές πετρελαίου από τη Βενεζουέλα, με την Reliance Industries, την Indian Oil Corp και την HPCL-Mittal Energy να εξασφαλίζουν φορτία πετρελαίου από τη Βενεζουέλα μετά την άρση των κυρώσεων από τις Ηνωμένες Πολιτείες τον Οκτώβριο. Η Ινδία εισήγαγε για τελευταία φορά αργό από τη Βενεζουέλα το 2020.

«Πολλά από τα διυλιστήριά μας, συμπεριλαμβανομένου του Paradip, (είναι) ικανά να χρησιμοποιούν αυτό το βαρύ πετρέλαιο της Βενεζουέλας. Και θα αγοράσουμε (πετρέλαιο Βενεζουέλας)», δήλωσε ο Puri στους δημοσιογράφους σε συνέντευξη Τύπου. Η Ινδία είναι ο τρίτος μεγαλύτερος εισαγωγέας και καταναλωτής πετρελαίου στον κόσμο, αποστέλλοντας πάνω από το 80% των αναγκών της σε πετρέλαιο από το εξωτερικό. Θέλει να μειώσει τον λογαριασμό εισαγωγής αργού και επιδιώκει να επεκτείνει τη διύλιση. Η Ινδία είναι πρόθυμη να αγοράσει πετρέλαιο από οποιαδήποτε χώρα στην οποία δεν έχουν επιβληθεί κυρώσεις, πρόσθεσε ο υπουργός.

Ο Puri δήλωσε ότι η Ινδία διυλίζει σήμερα 5 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου την ημέρα και η ικανότητα διύλισης της χώρας αυξάνεται. «…αν το πετρέλαιο της Βενεζουέλας έρθει στην αγορά το καλωσορίζουμε», είπε. Ο υπουργός είπε επίσης ότι κάποια ινδικά κεφάλαια είναι «κλειδωμένα» στη Βενεζουέλα, αναφερόμενος στην ινδική Oil and Natural Gas Corp, η οποία έχει περισσότερα από 500 εκατ. δολάρια σε μερίσματα που εκκρεμούν από το 2014 για τη συμμετοχή της σε έργα της Βενεζουέλας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!