Jackaroo: Το πλάνο επέκτασης και σε νέες κατηγορίες φαγητού

Ανάπτυξη δικτύου Jackaroo σε επιλεγμένες τοποθεσίες της Αθήνας και της περιφέρειας. Τρία νέα concepts φαγητού το προσεχές διάστημα

Κατάστημα της Jackaroo, Μπουρνάζι © LinkedIn / Jackaroo

Μετά από μια πορεία συνεχούς ανάπτυξης στην Αθήνα, η δημοφιλής αλυσίδα ταχυφαγείων, Jackaroo, κάνει το επόμενο βήμα και επεκτείνεται στη Θεσσαλονίκη. Το νέο κατάστημα ανοίγει τις πόρτες του την προσεχή εβδομάδα, σηματοδοτώντας την είσοδο της αλυσίδας στη συμπρωτεύουσα, σε ένα ιδιαίτερα κομβικό σημείο με υψηλή εμπορική αξία, στη συμβολή των οδών Αγίας Σοφίας και Μητροπόλεως, εκεί όπου λειτουργούσε παλαιότερα το ζαχαροπλαστείο της αλυσίδας «Τερκενλής».

Jackaroo: Ανάπτυξη δικτύου σε επιλεγμένες τοποθεσίες της Αθήνας και της περιφέρειας

Η νέα αυτή κίνηση αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πλάνου ανάπτυξης που περιλαμβάνει ανοίγματα σε κεντρικές τοποθεσίες της Αθήνας αλλά και της περιφέρειας, σύμφωνα με πληροφορίες. Θυμίζουμε ότι ήδη λειτουργούν καταστήματα όπως αυτά σε Πανόρμου, Αγία Παρασκευή, Περιστέρι, Καλλιρόης και Κυψέλη, ενώ προσεχώς αναμένεται να λειτουργήσει και κατάστημα στο Μαρούσι, στον άξονα της λεωφόρου Κηφισίας απέναντι από το Μέγαρο του ΟΤΕ.

Στα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται επίσης νέες αγορές στην περιφέρεια, με τη Λάρισα να βρίσκεται ήδη σε στάδιο διαμόρφωσης για εγκατάσταση σε νέο κτίριο το οποίο ήδη έχει διασφαλίσει η Jackaroo, και στόχος είναι να λειτουργήσει έως το τέλος του έτους. Ακολουθούν πόλεις στόχοι όπως η Πάτρα και το Ηράκλειο, ενώ και η Γλυφάδα αποτελεί μέρος του πλάνου εφόσον βρεθεί κατάλληλος χώρος.

Στόχος τόσο της Vivartia όσο και του ιδρυτή της αλυσίδας, Μιχάλη Μαντζουράνη, που συμμετέχουν μετοχικά με 60-40 στην εταιρεία Red Meat που διαχειρίζεται τα Jackaroo, είναι να μην δημιουργήσουν περισσότερα από 10 καταστήματα πανελλαδικά, προκειμένου να διατηρήσουν το χαρακτήρα των Jackarοο αναλλοίωτο. Σε αυτό το πλαίσιο, η επιχείρηση συνεχίζει να «χτίζει» πάνω στην αναγνωρισιμότητα και την απήχηση των Jackaroo, επενδύοντας σε στρατηγικά σημεία και υλοποιώντας προσεκτικά βήματα επέκτασης.

Τρία νέα concepts φαγητού το προσεχές διάστημα

Ταυτόχρονα, λαμβάνουν χώρα και νέες κινήσεις στο χώρο του street food, λανσάροντας τρία νέα concepts μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα. Όλα τα νέα εγχειρήματα θα υπάγονται στην «ομπρέλα» της Red Meat, της εταιρείας στην οποία εντάσσονται και τα Jackaroo και φέτος αναμένεται να καταγράψει κύκλο εργασιών μεταξύ 23 έως και 25 εκατ. ευρώ, με όχημα την οργανική της ανάπτυξη και χωρίς τραπεζικό δανεισμό.

Το πρώτο νέο εμπορικό σήμα που θα λανσαριστεί προσεχώς ονομάζεται Κrispy και είναι ένα μονοθεματικό concept αφιερωμένο αποκλειστικά στο τηγανητό κοτόπουλο. Το μενού του είναι λιτό καθώς θα διατίθενται μόνο μερίδες, χωρίς σάντουιτς ή burgers, με ελάχιστες σος, ώστε να αναδεικνύεται το ίδιο το προϊόν και να διαφοροποιείται από τα Jackaroo, τα οποία για παράδειγμα διαθέτουν και burger με κοτόπουλο ή μοσχάρι.

Στρατηγικά, η επιχείρηση θα προσθέσει έπειτα από δύο μήνες λειτουργίας ένα πιάτο που δεν έχει παρουσιαστεί ξανά στην Ελλάδα, με στόχο να δημιουργήσει αίσθηση και να διαφοροποιήσει το brand. Το πρώτο κατάστημα αναμένεται να λειτουργήσει μέσα στον Σεπτέμβριο.

Παράλληλα, έρχεται το La Jacka, ένα ιταλικό street food κατάστημα, που θα συνδυάζει στοιχεία από το Jackaroo και το La Pasteria που επίσης ανήκει στον όμιλο Vivartia. Το μενού του στηρίζεται σε τρεις άξονες: φρέσκα ζυμαρικά, ιταλικά σάντουιτς με σπιτικές γεμίσεις που ετοιμάζονται καθημερινά και χειροποίητο τιραμισού, φτιαγμένο με τον παραδοσιακό τρόπο. Τα πρώτα σημεία λειτουργίας θα είναι στην Αγία Παρασκευή και στον Πειραιά (Δημοτικό Θέατρο), με έμφαση αρχικά στη διανομή, ώστε να δοκιμαστεί η ανταπόκριση του κοινού.

Την τριπλέτα των νέων concepts συμπληρώνει το Pizzaroo, ένα ghost brand (χωρίς ανοιχτή κουζίνα η χώρο καθήμενων πελατών) που ξεκινάει από τον Πειραιά μέσα από το delivery hub του Jackaroo και στη συνέχεια θα λειτουργήσει και μέσα από το La Jacka της Αγίας Παρασκευής. Η πίτσα θα έχει αμερικάνικο χαρακτήρα (american style), αλλά θα λανσαριστεί αρχικά αποκλειστικά μέσω delivery, ώστε να μετρηθεί η απήχηση πριν την περαιτέρω επέκταση.