Γ.Δ.
1422.35 +0,34%
ACAG
-2,29%
6.4
CENER
+0,28%
7.15
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-0,40%
9.88
OPTIMA
+4,30%
8.24
TITC
0,00%
26.55
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-1,37%
1.588
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.265
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-1,09%
1.63
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.54
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,23%
8.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
-3,52%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,61%
5.51
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.245
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.78
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.88
ΔΑΑ
-0,93%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+1,48%
11.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,55%
0.344
ΕΒΡΟΦ
+1,68%
1.82
ΕΕΕ
+0,44%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΛΒΕ
+5,94%
5.35
ΕΛΙΝ
+0,38%
2.66
ΕΛΛ
+0,65%
15.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.63
ΕΛΠΕ
-2,11%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.55
ΕΛΤΟΝ
+1,00%
2.02
ΕΛΧΑ
-0,41%
1.962
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,05%
9.6
ΕΣΥΜΒ
+2,41%
1.275
ΕΤΕ
-1,14%
7.256
ΕΥΑΠΣ
+0,58%
3.46
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.97
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
1.782
ΕΧΑΕ
+0,18%
5.46
ΙΑΤΡ
0,00%
1.745
ΙΚΤΙΝ
-0,79%
0.5
ΙΛΥΔΑ
-2,12%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.38
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+3,55%
1.168
ΙΝΤΕΚ
-0,95%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.38
ΙΝΤΚΑ
-0,41%
3.665
ΚΑΜΠ
-0,85%
2.33
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,29%
1.565
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,68%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.59
ΚΟΥΑΛ
-6,03%
1.325
ΚΟΥΕΣ
+1,20%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,68%
11.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+9,00%
1.635
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.886
ΛΑΜΔΑ
+0,37%
6.75
ΛΑΜΨΑ
+1,27%
32
ΛΑΝΑΚ
+1,90%
1.07
ΛΕΒΚ
+6,82%
0.376
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
+0,78%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,40%
27.62
ΜΟΝΤΑ
-1,19%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.08
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
+1,68%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,60%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
35.76
ΝΑΚΑΣ
+2,94%
2.8
ΝΑΥΠ
+4,63%
1.13
ΞΥΛΚ
+0,30%
0.329
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,86%
28.8
ΟΛΥΜΠ
-2,40%
2.85
ΟΠΑΠ
+2,58%
16.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,24%
0.9
ΟΤΕ
+1,03%
13.67
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1.345
ΠΑΠ
+2,52%
2.44
ΠΕΙΡ
+1,15%
3.876
ΠΕΤΡΟ
+1,29%
9.42
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.15
ΠΛΑΚΡ
+3,29%
15.7
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,92%
4.41
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
+1,21%
11.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.43
ΣΙΔΜΑ
+1,46%
2.09
ΣΠΕΙΣ
+0,51%
7.94
ΣΠΙ
+15,63%
0.932
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+1,58%
18.02
ΤΖΚΑ
-4,87%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,55%
0.38
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+1,33%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,35%
4.25
ΧΑΙΔΕ
-1,37%
0.72

Tesla: Ωθεί την Volkswagen στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ο ανταγωνισμός από τους νέους παίκτες στη γερμανική αγορά αυτοκινήτων, όπως η Tesla, έχει ωθήσει την Volkswagen να επιταχύνει τα σχέδιά της για την μετατροπή του βασικού της εργοστασίου σε κέντρο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει να συζητήσουμε για την ανταγωνιστικότητα του εργοστασίου μας στο Βόλφσμπουργκ σε σχέση με τους νεοεισερχόμενους παίκτες στην αγορά», δήλωσε ο εκπρόσωπος της VW Μίχαελ Μάνσκε κληθείς να σχολιάσει φωτογραφίζοντας την Tesla και τους νέους κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων που έχουν εμφανιστεί στην Ευρώπη.

«Η Tesla θέτει νέα πρότυπα για την παραγωγικότητα στο Γκρούνχαϊντε», είπε ο ίδιος αναφερόμενος σε ένα εργοστάσιο της Tesla υπό κατασκευή κοντά στο Βερολίνο, το οποίο, στο αποκορύφωμα της ικανότητάς του, μπορεί να παράγει 5.000 με 10.000 αυτοκίνητα την εβδομάδα- υπερδιπλάσια από το σύνολο της παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στη Γερμανία το 2020.

Ωστόσο, ο εκπρόσωπος διέψευσε το δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt το οποίο ανέφερε σήμερα ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Χέρμπερτ Ντις είπε ενώπιον ενός εποπτικού συμβουλίου τον Σεπτέμβριο πως η μετάβαση στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα κοστίσει στην εταιρεία έως και 30.000 θέσεις εργασίας.

«Η συζήτηση βρίσκεται σε εξέλιξη και ήδη υπάρχουν πολλές καλές ιδέες. Δεν υπάρχουν σαφή σενάρια», είπε ο εκπρόσωπος της VW Μίχαελ Μάνσκε σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Ένας εκπρόσωπος του σωματείου εργαζομένων της Volkswagen δήλωσε ότι ενώ δεν θα σχολιάσει την εικασία για το αν ο Ντις έκανε αυτά τα σχόλια, “μια περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας είναι παράλογη και αβάσιμη”.

Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν λιγότερα ανταλλακτικά σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ως εκ τούτου η παραγωγή τους απαιτεί λιγότερους εργάτες. Σύμφωνα με μια εκτίμηση, 100.000 θέσεις εργασίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορούν να χαθούν μέχρι το 2025 μετά την εμφάνιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν αγώνα για να συναγωνιστούν τις αποτελεσματικότερες πλατφόρμες παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ενώ η Volkswagen απαιτεί περίπου 30 ώρες για την παραγωγή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της, του ID.3, η Tesla χρειάζεται μόνο 10 για να κατασκευάσει το Μodel 3.

Ο Ντις έχει στο παρελθόν δηλώσει ότι η Tesla θα πυροδοτήσει τον ανταγωνισμό στη Γερμανία.

Το εργοστάσιο της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ, το μεγαλύτερο στον κόσμο με περισσότερους από 50.000 υπαλλήλους, δεν κατασκευάζει επί του παρόντος ηλεκτρικά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!