Γ.Δ.
894.74 +0,69%
CENER
+0,78%
2.59
CNLCAP
0,00%
8.45
TITC
+0,67%
15.1
ΑΑΑΚ
0,00%
6.7
ΑΑΑΠ
+3,13%
3.3
ΑΒΑΞ
+0,36%
1.116
ΑΒΕ
+1,61%
0.504
ΑΔΜΗΕ
+1,01%
2.5
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.52
ΑΛΜΥ
0,00%
1.945
ΑΛΦΑ
+2,50%
1.1275
ΑΝΔΡΟ
+0,69%
29.2
ΑΝΕΚ
-4,67%
0.0715
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.09
ΑΡΑΙΓ
-0,19%
5.12
ΑΣΚΟ
-0,48%
2.08
ΑΣΤΑΚ
0,00%
9.05
ΑΤΕΚ
0,00%
0.416
ΑΤΤ
-1,03%
3.855
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
1.08
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.58
ΒΙΟ
+1,02%
4.465
ΒΙΟΚΑ
-8,13%
1.47
ΒΙΟΣΚ
-0,68%
0.586
ΒΙΟΤ
0,00%
0.34
ΒΙΣ
0,00%
1.07
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΒΥΤΕ
+1,48%
2.74
ΓΕΒΚΑ
-0,81%
1.23
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,67%
9.73
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.16
ΔΕΗ
+1,01%
8.99
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
0.754
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.32
ΔΡΟΜΕ
+3,08%
0.402
ΕΒΡΟΦ
+0,20%
1
ΕΕΕ
-0,83%
29.75
ΕΚΤΕΡ
+0,83%
1.215
ΕΛΒΕ
+0,68%
7.45
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
-3,24%
0.448
ΕΛΙΝ
0,00%
1.83
ΕΛΛ
-0,24%
16.78
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,02%
1.435
ΕΛΠΕ
+0,66%
6.14
ΕΛΣΤΡ
+1,69%
2.4
ΕΛΤΟΝ
+1,36%
1.865
ΕΛΧΑ
+0,11%
1.9
ΕΝΤΕΡ
-0,82%
4.86
ΕΠΙΛΚ
+2,04%
0.3
ΕΠΣΙΛ
+3,77%
16.5
ΕΣΥΜΒ
+4,10%
0.635
ΕΤΕ
+3,23%
2.56
ΕΥΑΠΣ
+2,89%
4.63
ΕΥΔΑΠ
+0,53%
7.61
ΕΥΠΙΚ
+0,22%
4.65
ΕΥΡΩΒ
+1,95%
0.8696
ΕΧΑΕ
0,00%
3.7
ΙΑΤΡ
+0,28%
1.775
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.793
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.375
ΙΝΚΑΤ
+0,97%
2.09
ΙΝΛΙΦ
+0,98%
4.12
ΙΝΛΟΤ
+1,22%
0.496
ΙΝΤΕΚ
0,00%
3.44
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,44%
7.05
ΙΝΤΕΤ
+1,65%
0.86
ΙΝΤΚΑ
-0,90%
1.992
ΚΑΜΠ
0,00%
2.43
ΚΑΡΕΛ
0,00%
276
ΚΕΚΡ
-2,84%
2.22
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
-1,43%
0.69
ΚΜΟΛ
-1,34%
2.94
ΚΟΡΔΕ
-0,74%
0.536
ΚΟΥΑΛ
-0,35%
0.287
ΚΟΥΕΣ
+1,54%
14.54
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.184
ΚΡΕΤΑ
0,00%
1.09
ΚΡΙ
+4,19%
7.96
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.9
ΚΥΡΙΟ
+1,16%
1.305
ΛΑΒΙ
-1,91%
0.41
ΛΑΜΔΑ
+0,40%
7.5
ΛΑΜΨΑ
0,00%
19.6
ΛΑΝΑΚ
+9,62%
1.14
ΛΕΒΚ
+4,00%
0.416
ΛΕΒΠ
0,00%
0.382
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.21
ΛΟΓΟΣ
-2,75%
1.06
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.58
ΛΥΚ
-1,31%
1.51
ΜΑΘΙΟ
-5,66%
0.5
ΜΕΒΑ
-0,90%
2.2
ΜΕΝΤΙ
+1,35%
3
ΜΕΡΚΟ
-4,84%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
0.0292
ΜΙΝ
-8,85%
0.515
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,82%
14.59
ΜΟΝΤΑ
+5,45%
0.58
ΜΟΤΟ
-1,08%
1.375
ΜΟΥΖΚ
-0,30%
0.658
ΜΠΕΛΑ
-3,03%
13.42
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.05
ΜΠΤΚ
-2,07%
0.71
ΜΥΤΙΛ
+0,13%
14.9
ΝΑΚΑΣ
+1,96%
2.08
ΝΑΥΠ
-0,78%
1.27
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.21
ΞΥΛΚ
+2,90%
0.284
ΞΥΛΠ
0,00%
0.23
ΟΛΘ
+2,33%
26.3
ΟΛΠ
+0,11%
18.8
ΟΛΥΜΠ
+0,59%
1.71
ΟΠΑΠ
+0,75%
13.5
ΟΤΕ
-0,79%
15.605
ΟΤΟΕΛ
0,00%
8
ΠΑΙΡ
-0,64%
0.93
ΠΑΠ
-0,92%
2.15
ΠΕΙΡ
+1,13%
1.438
ΠΕΤΡΟ
+0,27%
7.44
ΠΛΑΘ
+0,28%
7.05
ΠΛΑΙΣ
+2,45%
4.18
ΠΛΑΚΡ
0,00%
17.8
ΠΡΔ
+11,95%
0.356
ΠΡΕΖΤ
0,00%
5.75
ΠΡΕΜΙΑ
-0,66%
1.5
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.65
ΠΡΟΦ
+0,37%
5.44
ΡΕΒΟΙΛ
-0,75%
1.33
ΣΑΡ
+0,79%
8.91
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.45
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0385
ΣΕΝΤΡ
+3,46%
0.299
ΣΙΔΜΑ
-0,75%
2.64
ΣΠΕΙΣ
+1,86%
9.84
ΣΠΙ
+6,04%
0.79
ΣΠΥΡ
0,00%
0.21
ΤΕΝΕΡΓ
+1,77%
11.5
ΤΖΚΑ
+0,97%
3.11
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,13%
0.875
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.175
ΦΙΕΡ
-0,34%
0.578
ΦΛΕΞΟ
-0,74%
6.7
ΦΡΙΓΟ
+0,60%
0.168
ΦΡΛΚ
+1,25%
4.05
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
-5,71%
0.66
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Tesla: Ωθεί την Volkswagen στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ο ανταγωνισμός από τους νέους παίκτες στη γερμανική αγορά αυτοκινήτων, όπως η Tesla, έχει ωθήσει την Volkswagen να επιταχύνει τα σχέδιά της για την μετατροπή του βασικού της εργοστασίου σε κέντρο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει να συζητήσουμε για την ανταγωνιστικότητα του εργοστασίου μας στο Βόλφσμπουργκ σε σχέση με τους νεοεισερχόμενους παίκτες στην αγορά», δήλωσε ο εκπρόσωπος της VW Μίχαελ Μάνσκε κληθείς να σχολιάσει φωτογραφίζοντας την Tesla και τους νέους κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων που έχουν εμφανιστεί στην Ευρώπη.

«Η Tesla θέτει νέα πρότυπα για την παραγωγικότητα στο Γκρούνχαϊντε», είπε ο ίδιος αναφερόμενος σε ένα εργοστάσιο της Tesla υπό κατασκευή κοντά στο Βερολίνο, το οποίο, στο αποκορύφωμα της ικανότητάς του, μπορεί να παράγει 5.000 με 10.000 αυτοκίνητα την εβδομάδα- υπερδιπλάσια από το σύνολο της παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων στη Γερμανία το 2020.

Ωστόσο, ο εκπρόσωπος διέψευσε το δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt το οποίο ανέφερε σήμερα ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Χέρμπερτ Ντις είπε ενώπιον ενός εποπτικού συμβουλίου τον Σεπτέμβριο πως η μετάβαση στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα κοστίσει στην εταιρεία έως και 30.000 θέσεις εργασίας.

«Η συζήτηση βρίσκεται σε εξέλιξη και ήδη υπάρχουν πολλές καλές ιδέες. Δεν υπάρχουν σαφή σενάρια», είπε ο εκπρόσωπος της VW Μίχαελ Μάνσκε σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Ένας εκπρόσωπος του σωματείου εργαζομένων της Volkswagen δήλωσε ότι ενώ δεν θα σχολιάσει την εικασία για το αν ο Ντις έκανε αυτά τα σχόλια, “μια περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας είναι παράλογη και αβάσιμη”.

Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα έχουν λιγότερα ανταλλακτικά σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ως εκ τούτου η παραγωγή τους απαιτεί λιγότερους εργάτες. Σύμφωνα με μια εκτίμηση, 100.000 θέσεις εργασίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορούν να χαθούν μέχρι το 2025 μετά την εμφάνιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν αγώνα για να συναγωνιστούν τις αποτελεσματικότερες πλατφόρμες παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ενώ η Volkswagen απαιτεί περίπου 30 ώρες για την παραγωγή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της, του ID.3, η Tesla χρειάζεται μόνο 10 για να κατασκευάσει το Μodel 3.

Ο Ντις έχει στο παρελθόν δηλώσει ότι η Tesla θα πυροδοτήσει τον ανταγωνισμό στη Γερμανία.

Το εργοστάσιο της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ, το μεγαλύτερο στον κόσμο με περισσότερους από 50.000 υπαλλήλους, δεν κατασκευάζει επί του παρόντος ηλεκτρικά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!