PwC Ελλάδας: Οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν σε έξυπνες τεχνολογίες

Ο μετασχηματισμός της εμπειρίας του πελάτη ως απόλυτη προτεραιότητα για οργανισμούς και επιχειρήσεις σύμφωνα με την PwC Ελλάδας

© Pixabay

Με κεντρικό θέμα τις τελευταίες εξελίξεις στην εμπειρία του πελάτη, η PwC Ελλάδας συμμετείχε στο διεθνές διαδικτυακό συνέδριο CX Summit, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022.

Προκειμένου οι οργανισμοί, δημόσιοι, ιδιωτικοί και υγείας, να διαφοροποιηθούν και να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό, οφείλουν καταρχάς να προσαρμόσουν τις ενέργειές τους στις νέες συνήθειες που επιβάλλει η ταχεία υιοθέτηση της τεχνολογίας και οι οποίες συνθέτουν το προφίλ του διασυνδεδεμένου πελάτη, πολίτη, καταναλωτή.

Προς αυτή την κατεύθυνση, οι επιχειρήσεις χρειάζεται να επενδύσουν σε “έξυπνες” τεχνολογίες λαμβάνοντας υπόψη τους τρόπους με τους οποίους αυτές θα εξυπηρετήσουν τις θεμελιώδεις πτυχές της εμπειρίας του πελάτη, διασφαλίζοντας Ταχύτητα, Ευκολία, Συνέπεια και Φιλικότητα σε όλα τα σημεία επαφής.

Απο την εξίσωση δεν θα πρέπει να λείπει ο ανθρώπινος παράγοντας και η διασύνδεσή του με την τεχνολογία προκειμένου να επιτευχθεί μια αυθεντική, προσωπική αλληλεπίδραση. Στην επιδίωξη αυτή, τον πρώτο λόγο έχουν οι εργαζόμενοι. Είναι σημαντικό οι εταιρείες να διευκολύνουν το έργο τους παρέχοντας τα εργαλεία και την εκπαίδευση που χρειάζονται για να προσφέρουν μια πραγματικά προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στον πελάτη.

O Διονύσης Ζήβας, Customer Transformation Leader της PwC Ελλάδας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, επεσήμανε: «Το CX αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης, στρατηγικής διαδικασίας, του Customer Transformation, και βρίσκει εφαρμογή σε πληθώρα επιχειρηματικών κλάδων (όπως η λιανική, οι τράπεζες, οι δομές υγείας και οι ασφαλιστικές) αλλά και σε διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα (Β2Β ή Β2C). Με αυτό τον τρόπο, η έννοια του πελάτη διευρύνεται, συμπεριλαμβάνοντας ακόμη τις ιδιότητες του πολίτη και του καταναλωτή υπηρεσιών υγείας. Σε κάθε περίπτωση, οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες του πελάτη, καθιστούν το CX μια δυναμική διαδικασία που απαιτεί επαγρύπνηση και ευελιξία».

O Διονύσης Ζήβας, Customer Transformation Leader της PwC Ελλάδας

O Διονύσης Ζήβας, Customer Transformation Leader της PwC Ελλάδας

Συνοψίζοντας, ο Δ. Ζήβας δήλωσε : «Η διαδικασία του μετασχηματισμού βασίζεται σε έναν οδηγό ολιστικής προσέγγισης που στηριζεται σε έξι θεμελιώδη βήματα : α) τον εντοπισμό και την περιγραφή των αναγκών του πελάτη, β) την χαρτογράφηση του customer journey, γ) τη σύγκριση μεταξύ του παρεχόμενου και του επιθυμητού customer experience, δ) τον καθορισμό δεικτών παρακολούθησης ε) την ενεργό συμμετοχή των ανθρώπων του οργανισμού και στ) την επισκόπηση και αναθεώρηση της όλης διαδικασίας. Ειδικά το τελευταίο στάδιο είναι σημαντικό οι οργανισμοί να το αντιμετωπίσουν με διαφάνεια και τόλμη ώστε να προβούν στις απαραίτητες αναθεωρήσεις για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.»

DIMAND
-2.23%
8.32
ΕΛΣΤΡ
-0.43%
2.30
ΚΥΡΙΟ
0.22%
0.93
ΟΛΠ
-4.60%
32.15
CENER
-1.49%
9.25
ΙΝΤΕΤ
0.45%
1.11
ΕΕΕ
1.26%
41.72
ΟΛΥΜΠ
0.00%
2.45
ΙΚΤΙΝ
-1.11%
0.36
ΣΠΥΡ
9.93%
0.17
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΜΥΤΙΛ
-0.15%
38.80
ΟΤΟΕΛ
-0.16%
12.40
ΕΒΡΟΦ
-2.90%
1.84
ΡΕΒΟΙΛ
0.61%
1.65
ΜΟΝΤΑ
-0.81%
3.67
ΠΑΙΡ
0.41%
0.97
ΚΟΥΕΣ
-2.59%
6.02
ΑΡΑΙΓ
0.08%
12.13
ΜΙΝ
-5.35%
0.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.86
ΤΕΝΕΡΓ
2.00%
20.40
ΑΣΤΑΚ
-0.56%
7.06
ΙΝΛΙΦ
1.88%
4.87
ΔΡΟΜΕ
5.17%
0.35
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.00%
1.30
ΠΕΙΡ
-0.61%
5.22
ΠΡΔ
-2.31%
0.25
ΦΡΛΚ
-1.22%
4.05
AKTR
-0.93%
5.34
ΛΑΜΔΑ
-1.65%
6.57
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.37%
1.63
ΚΑΡΕΛ
0.00%
314.00
ΙΝΤΚΑ
1.89%
3.24
ΚΤΗΛΑ
-0.99%
2.00
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
ΒΙΟΚΑ
-2.76%
1.76
ΟΛΘ
-0.71%
28.10
ΚΟΥΑΛ
-0.61%
1.30
ΝΑΚΑΣ
0.65%
3.10
ΙΝΤΕΚ
0.98%
6.20
ΝΑΥΠ
-3.61%
0.80
ΜΕΒΑ
-0.25%
4.07
ΠΕΤΡΟ
0.25%
7.98
ΚΕΚΡ
1.61%
1.26
ΠΡΟΦ
-2.11%
5.10
BOCHGR
-0.33%
6.06
ΕΥΔΑΠ
-0.33%
6.04
ΜΟΤΟ
-1.82%
2.70
ΦΡΙΓΟ
0.88%
0.23
ΜΠΡΙΚ
0.00%
2.48
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
5.90
ΔΟΜΙΚ
-1.82%
2.70
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΚΟΡΔΕ
-1.79%
0.44
ΜΕΝΤΙ
3.60%
2.30
ΜΕΡΚΟ
-2.13%
36.80
ΑΑΑΚ
-9.60%
4.52
ΛΟΥΛΗ
-0.89%
3.33
ΕΥΑΠΣ
-1.99%
3.45
ΟΡΙΛΙΝΑ
0.00%
0.79
ΟΤΕ
0.07%
14.97
ΔΕΗ
-0.29%
13.76
ΕΛΙΝ
-0.47%
2.12
ΛΟΓΟΣ
0.63%
1.61
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
AEM
-2.76%
4.43
ΑΣΚΟ
0.30%
3.36
ΙΝΛΟΤ
-0.91%
1.09
ΛΑΒΙ
-2.70%
0.83
ΕΣΥΜΒ
-0.44%
1.13
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΑΤΡΑΣΤ
0.00%
8.84
ΑΝΔΡΟ
0.00%
6.58
ΔΑΑ
0.93%
9.08
ΒΟΣΥΣ
0.85%
2.36
EVR
-0.30%
1.66
ΚΡΙ
0.31%
15.95
ΚΕΠΕΝ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
0.19%
5.14
ΠΛΑΘ
-0.12%
4.17
ΙΛΥΔΑ
2.62%
1.76
ΕΚΤΕΡ
-0.20%
2.00
ΒΙΟ
-0.16%
6.13
ΛΑΝΑΚ
7.53%
1.00
TITC
0.73%
41.35
ΜΟΗ
-0.73%
21.72
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.50
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΑΔΜΗΕ
-1.10%
2.69
ΒΙΟΣΚ
-0.65%
1.53
ΙΑΤΡ
-1.27%
1.94
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΣΠΙ
0.00%
0.58
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ACAG
-1.64%
6.00
ΕΧΑΕ
-1.48%
5.32
ΠΑΠ
-0.39%
2.54
ΟΠΑΠ
3.64%
18.24
ΑΒΑΞ
0.23%
2.21
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2.14%
2.29
ΜΠΕΛΑ
-0.60%
26.34
ΣΑΡ
-3.28%
12.38
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΕΛΠΕ
0.00%
7.62
ΕΥΡΩΒ
-2.26%
2.59
ΜΑΘΙΟ
0.30%
0.66
ΑΛΜΥ
0.00%
4.75
NOVAL
-1.20%
2.47
ΑΤΤ
-1.19%
0.83
ΧΑΙΔΕ
3.57%
0.73
ΑΤΤΙΚΑ
-0.43%
2.31
ΕΛΒΕ
0.00%
0.00
ΕΛΧΑ
-2.88%
2.19
ΒΙΟΤ
7.83%
0.25
OPTIMA
4.40%
16.12
ΓΕΒΚΑ
-0.68%
1.45
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
ΑΤΕΚ
4.85%
1.08
ΠΡΕΜΙΑ
0.93%
1.30
ΣΠΕΙΣ
-2.44%
6.40
ΕΛΛ
0.00%
14.55
CNLCAP
0.00%
0.00
ΑΚΡΙΤ
0.00%
0.77
ΜΙΓ
-0.18%
2.80
ΑΛΦΑ
-0.78%
2.28
ΤΖΚΑ
-1.39%
1.42
ΕΛΤΟΝ
0.56%
1.80
ΣΕΝΤΡ
0.29%
0.34
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΑΒΕ
-0.25%
0.41
ΞΥΛΚ
-0.76%
0.26
ΕΤΕ
-2.41%
9.71
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1.99%
18.72
ΠΛΑΚΡ
-3.33%
14.50