Γ.Δ.
1450.39 +1,06%
ACAG
+0,76%
6.61
CENER
-0,13%
7.51
CNLCAP
+2,53%
8.1
DIMAND
-0,31%
9.58
OPTIMA
+2,53%
10.54
TITC
+1,42%
28.5
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,19%
1.492
ΑΒΕ
+3,21%
0.482
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
+1,60%
0.955
ΑΛΜΥ
-1,43%
2.76
ΑΛΦΑ
+0,55%
1.64
ΑΝΔΡΟ
+0,59%
6.84
ΑΡΑΙΓ
-0,33%
12.22
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.65
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,74%
8.12
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,44%
5.63
ΒΙΟΚΑ
-1,87%
2.62
ΒΙΟΣΚ
-0,40%
1.255
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.2
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,51%
1.68
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,23%
16.46
ΔΑΑ
-0,33%
8.39
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,42%
11.46
ΔΟΜΙΚ
+0,11%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,15%
0.345
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,09%
29.78
ΕΚΤΕΡ
+0,66%
4.59
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+0,42%
2.41
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,18%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,67%
8.32
ΕΛΣΤΡ
-2,03%
2.41
ΕΛΤΟΝ
-3,69%
1.776
ΕΛΧΑ
+1,16%
1.926
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.158
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,44%
1.26
ΕΤΕ
+1,43%
7.668
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.2
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+1,41%
2.018
ΕΧΑΕ
+0,39%
5.11
ΙΑΤΡ
+3,10%
1.665
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+8,04%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.96
ΙΝΛΙΦ
+1,25%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,07%
1.138
ΙΝΤΕΚ
+1,61%
6.3
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
4.3
ΙΝΤΕΤ
+5,93%
1.34
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
3.51
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,26%
1.565
ΚΟΡΔΕ
+5,88%
0.54
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+7,43%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+5,71%
1.48
ΛΑΒΙ
+4,22%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+1,32%
6.91
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-8,57%
0.32
ΛΕΒΠ
+3,57%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+4,15%
2.76
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
-2,27%
3.87
ΜΕΝΤΙ
+4,18%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,38%
4.08
ΜΙΝ
+0,78%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,60%
26.76
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,01%
3.01
ΜΟΥΖΚ
-0,68%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+0,35%
28.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.94
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,80%
38.02
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,49%
1.03
ΞΥΛΚ
-2,36%
0.29
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-7,88%
0.304
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+1,44%
24.6
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+1,29%
16.49
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,79%
0.89
ΟΤΕ
+0,28%
14.26
ΟΤΟΕΛ
+0,63%
12.78
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,22%
3.969
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+1,38%
4.05
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
-7,69%
7.2
ΠΡΟΦ
+1,12%
4.51
ΡΕΒΟΙΛ
+1,89%
1.615
ΣΑΡ
+1,90%
11.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.378
ΣΙΔΜΑ
+1,52%
2.01
ΣΠΕΙΣ
-1,01%
7.86
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,77%
18.24
ΤΖΚΑ
-2,41%
1.62
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.706
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,09%
0.37
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+1,27%
0.318
ΦΡΛΚ
-0,85%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Gold και Silver βράβευση για τη LEROY MERLIN στα Loyalty Awards 2022

Ο σχεδιασμός του προγράμματος επιβράβευσης πελατών της LEROY MERLIN και τα αποτελέσματά του στις πωλήσεις και στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας, χάρισαν στην εταιρεία δύο «Loyalty awards».

Κατά την πρόσφατη ετήσια τελετή απονομής, ο ειδικός της ελληνικής retail αγοράς για θέματα ανακαίνισης και βελτίωσης κατοικίας απέσπασε το GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement» των εταιρειών retail και το SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Promo Campaign/Contest for club members» για τις δράσεις του προγράμματος επιβράβευσης πελατών, LEROY MERIN CLUB.

Η LEROY MERLIN ξεχώρισε με την καμπάνια πιστότητας «3η και Τυχερή» με την οποία γιόρτασε τα 3 χρόνια λειτουργίας του LEROY MERLIN CLUB. Με κύριο όχημά της τον αριθμό 3, η εταιρεία συνέδεσε την καμπάνια, με τις ενέργειες και με τα προνόμια που έδινε στα μέλη της. Συγκεκριμένα, με μία σειρά προνομίων, μεταξύ άλλων τριπλασιασμό των πόντων που επιβραβεύονταν με κάθε αγορά, εβδομαδιαίους διαγωνισμούς με κλήρωση κάθε Τρίτη για τρεις τυχερούς κάθε εβδομάδα, με δωροεπιταγές και άλλες ενέργειες επιβράβευσης πιστότητας, η καμπάνια κατόρθωσε μέσα σε ένα μήνα να σημειώσει σημαντικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο αύξησης πωλήσεων όσο και ικανοποιημένων πελατών.

Για την επίτευξη της καμπάνιας, η οποία αποτελούνταν από δύο φάσεις, δημιουργήθηκε μηχανισμός που βασίστηκε στην ανάλυση δεδομένων για την εξατομικευμένη αγοραστική συμπεριφορά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι πελάτες – μέλη λάμβαναν ενημερώσεις μέσα από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας, που ανταποκρίνονταν στο προφίλ και στις ανάγκες τους. Στα αποτελέσματα, αξίζει να σημειωθεί η αύξηση του τζίρου της εταιρείας στο στοχευμένο κοινό των ενεργειών, η σημαντική επιστροφή καθαρών κερδών, συγκριτικά με την αρχικό κόστος επένδυσης ενώ στα μέλη του LEROY MERLIN CLUB έλαβαν ακόμη μεγαλύτερα προνόμια.

Η Άννυ Καραχάλιου, Customer Relationship Management Business Leader – LEROY MERLIN Greece & Cyprus δήλωσε σχετικά: «H διπλή αυτή διάκριση είναι μια επιβεβαίωση πως η ομάδα της LEROY MERLIN βάζει για ακόμα μία φορά στο επίκεντρο τους καταναλωτές – μέλη του LEROY MERLIN CLUB , οι οποίοι μας εμπιστεύονται από την αρχή της λειτουργίας του. Συνεχίζουμε δυναμικά να ενισχύουμε τη σχέση μας με τους πελάτες – μέλη μας, αναπτύσσοντας τρόπους και μηχανισμούς που θα τους διευκολύνουν να πραγματοποιήσουν το σπίτι των ονείρων τους».

Τα «Loyalty Awards 2022», που πραγματοποιήθηκαν για 5η συνεχόμενη χρονιά, υποστηρίζονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και υπό την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στόχος του θεσμού είναι να αναδείξει τις καλύτερες πρακτικές επιβράβευσης των πελατών, βραβεύοντας τις εταιρείες με τα κορυφαία προγράμματα πιστότητας της αγοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!