Γ.Δ.
1024.13 +0,13%
ACAG
0,00%
13.42
CENER
-0,53%
3.765
CNLCAP
0,00%
7.65
DIMAND
0,00%
13.5
TITC
-0,14%
14.6
ΑΑΑΚ
0,00%
10
ΑΑΑΠ
0,00%
6.2
ΑΒΑΞ
+1,49%
0.952
ΑΒΕ
0,00%
0.53
ΑΔΜΗΕ
-1,61%
1.954
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+6,85%
2.34
ΑΛΦΑ
+1,09%
1.257
ΑΝΔΡΟ
+2,33%
6.6
ΑΝΕΚ
0,00%
0.2
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.264
ΑΡΑΙΓ
-1,08%
6.43
ΑΣΚΟ
+0,47%
2.16
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.33
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
4.74
ΑΤΤ
+2,14%
0.143
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.18
ΒΙΟ
-1,71%
4.59
ΒΙΟΚΑ
+1,21%
1.67
ΒΙΟΣΚ
-3,58%
0.646
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.252
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.24
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,48%
12.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.2
ΔΕΗ
+0,62%
7.345
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
+1,24%
0.818
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,72%
0.34
ΕΒΡΟΦ
0,00%
0.774
ΕΕΕ
+0,94%
22.45
ΕΚΤΕΡ
-0,31%
1.595
ΕΛΒΕ
0,00%
4.82
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.41
ΕΛΙΝ
0,00%
1.9
ΕΛΛ
+0,29%
17.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,86%
2.04
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.72
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.5
ΕΛΤΟΝ
+0,89%
2.27
ΕΛΧΑ
+1,04%
1.75
ΕΝΤΕΡ
-1,20%
4.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.135
ΕΠΣΙΛ
0,00%
6.72
ΕΣΥΜΒ
+0,32%
0.62
ΕΤΕ
+0,76%
4.379
ΕΥΑΠΣ
-0,84%
3.56
ΕΥΔΑΠ
+1,71%
7.12
ΕΥΡΩΒ
+1,98%
1.2645
ΕΧΑΕ
-0,13%
3.8
ΙΑΤΡ
0,00%
1.655
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.574
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.19
ΙΝΚΑΤ
-0,77%
1.548
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.368
ΙΝΛΙΦ
+1,06%
3.8
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.635
ΙΝΤΕΚ
-0,54%
3.66
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΚΑ
+0,11%
1.812
ΚΑΜΠ
+1,20%
2.53
ΚΑΡΕΛ
+0,66%
306
ΚΕΚΡ
-5,44%
1.182
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.2
ΚΛΜ
+3,49%
0.77
ΚΟΡΔΕ
-2,39%
0.49
ΚΟΥΑΛ
-1,81%
0.488
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.216
ΚΡΙ
+0,32%
6.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.09
ΛΑΒΙ
+0,91%
0.446
ΛΑΜΔΑ
-0,64%
6.23
ΛΑΜΨΑ
+5,83%
21.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.226
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.15
ΛΟΓΟΣ
-4,31%
1
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.46
ΛΥΚ
+4,08%
2.55
ΜΑΘΙΟ
+5,07%
0.725
ΜΕΒΑ
0,00%
2.66
ΜΕΝΤΙ
+1,69%
3.61
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.2
ΜΙΓ
+9,32%
0.0563
ΜΙΝ
0,00%
0.488
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,71%
22.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
0.708
ΜΟΤΟ
-0,88%
2.26
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.692
ΜΠΕΛΑ
-0,24%
16.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,44%
2.24
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.69
ΜΥΤΙΛ
-0,84%
23.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.3
ΝΑΥΠ
0,00%
1.12
ΞΥΛΚ
+2,15%
0.238
ΞΥΛΠ
0,00%
0.24
ΟΛΘ
-0,42%
23.8
ΟΛΠ
-0,12%
17.28
ΟΛΥΜΠ
-0,96%
2.07
ΟΠΑΠ
0,00%
13.78
ΟΤΕ
-0,07%
14.46
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.3
ΠΑΙΡ
-0,63%
0.94
ΠΑΠ
-0,40%
2.47
ΠΕΙΡ
+0,19%
1.8925
ΠΕΤΡΟ
+0,33%
6.14
ΠΛΑΘ
-0,34%
4.365
ΠΛΑΙΣ
0,00%
4.58
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.545
ΠΡΕΜΙΑ
-0,45%
1.115
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.95
ΠΡΟΦ
0,00%
3.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.29
ΣΑΡ
+0,39%
7.73
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0245
ΣΕΝΤΡ
-1,33%
0.297
ΣΙΔΜΑ
-2,77%
2.46
ΣΠΕΙΣ
+0,31%
6.42
ΣΠΙ
+0,65%
0.62
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,30%
19.94
ΤΖΚΑ
0,00%
1.86
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.01
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.236
ΦΙΕΡ
0,00%
0.433
ΦΛΕΞΟ
-1,20%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.108
ΦΡΛΚ
-1,24%
3.585
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.53
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

Gold και Silver βράβευση για τη LEROY MERLIN στα Loyalty Awards 2022

Ο σχεδιασμός του προγράμματος επιβράβευσης πελατών της LEROY MERLIN και τα αποτελέσματά του στις πωλήσεις και στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας, χάρισαν στην εταιρεία δύο «Loyalty awards».

Κατά την πρόσφατη ετήσια τελετή απονομής, ο ειδικός της ελληνικής retail αγοράς για θέματα ανακαίνισης και βελτίωσης κατοικίας απέσπασε το GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement» των εταιρειών retail και το SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Promo Campaign/Contest for club members» για τις δράσεις του προγράμματος επιβράβευσης πελατών, LEROY MERIN CLUB.

Η LEROY MERLIN ξεχώρισε με την καμπάνια πιστότητας «3η και Τυχερή» με την οποία γιόρτασε τα 3 χρόνια λειτουργίας του LEROY MERLIN CLUB. Με κύριο όχημά της τον αριθμό 3, η εταιρεία συνέδεσε την καμπάνια, με τις ενέργειες και με τα προνόμια που έδινε στα μέλη της. Συγκεκριμένα, με μία σειρά προνομίων, μεταξύ άλλων τριπλασιασμό των πόντων που επιβραβεύονταν με κάθε αγορά, εβδομαδιαίους διαγωνισμούς με κλήρωση κάθε Τρίτη για τρεις τυχερούς κάθε εβδομάδα, με δωροεπιταγές και άλλες ενέργειες επιβράβευσης πιστότητας, η καμπάνια κατόρθωσε μέσα σε ένα μήνα να σημειώσει σημαντικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο αύξησης πωλήσεων όσο και ικανοποιημένων πελατών.

Για την επίτευξη της καμπάνιας, η οποία αποτελούνταν από δύο φάσεις, δημιουργήθηκε μηχανισμός που βασίστηκε στην ανάλυση δεδομένων για την εξατομικευμένη αγοραστική συμπεριφορά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι πελάτες – μέλη λάμβαναν ενημερώσεις μέσα από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας, που ανταποκρίνονταν στο προφίλ και στις ανάγκες τους. Στα αποτελέσματα, αξίζει να σημειωθεί η αύξηση του τζίρου της εταιρείας στο στοχευμένο κοινό των ενεργειών, η σημαντική επιστροφή καθαρών κερδών, συγκριτικά με την αρχικό κόστος επένδυσης ενώ στα μέλη του LEROY MERLIN CLUB έλαβαν ακόμη μεγαλύτερα προνόμια.

Η Άννυ Καραχάλιου, Customer Relationship Management Business Leader – LEROY MERLIN Greece & Cyprus δήλωσε σχετικά: «H διπλή αυτή διάκριση είναι μια επιβεβαίωση πως η ομάδα της LEROY MERLIN βάζει για ακόμα μία φορά στο επίκεντρο τους καταναλωτές – μέλη του LEROY MERLIN CLUB , οι οποίοι μας εμπιστεύονται από την αρχή της λειτουργίας του. Συνεχίζουμε δυναμικά να ενισχύουμε τη σχέση μας με τους πελάτες – μέλη μας, αναπτύσσοντας τρόπους και μηχανισμούς που θα τους διευκολύνουν να πραγματοποιήσουν το σπίτι των ονείρων τους».

Τα «Loyalty Awards 2022», που πραγματοποιήθηκαν για 5η συνεχόμενη χρονιά, υποστηρίζονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και υπό την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στόχος του θεσμού είναι να αναδείξει τις καλύτερες πρακτικές επιβράβευσης των πελατών, βραβεύοντας τις εταιρείες με τα κορυφαία προγράμματα πιστότητας της αγοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!