Γ.Δ.
1422.35 +0,34%
ACAG
-2,29%
6.4
CENER
+0,28%
7.15
CNLCAP
-0,67%
7.45
DIMAND
-0,40%
9.88
OPTIMA
+4,30%
8.24
TITC
0,00%
26.55
ΑΑΑΚ
0,00%
8.1
ΑΒΑΞ
-1,37%
1.588
ΑΒΕ
0,00%
0.502
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.265
ΑΚΡΙΤ
-1,09%
0.91
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.69
ΑΛΦΑ
-1,09%
1.63
ΑΝΔΡΟ
-0,29%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
12.54
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.67
ΑΣΤΑΚ
+1,23%
8.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
7.25
ΑΤΤ
-3,52%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,61%
5.51
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.65
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.245
ΒΙΟΤ
0,00%
0.338
ΒΙΣ
0,00%
0.238
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,84%
1.78
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,48%
16.88
ΔΑΑ
-0,93%
8.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.8
ΔΕΗ
+1,48%
11.63
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,55%
0.344
ΕΒΡΟΦ
+1,68%
1.82
ΕΕΕ
+0,44%
29.5
ΕΚΤΕΡ
+0,25%
3.95
ΕΛΒΕ
+5,94%
5.35
ΕΛΙΝ
+0,38%
2.66
ΕΛΛ
+0,65%
15.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,38%
2.63
ΕΛΠΕ
-2,11%
8.34
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.55
ΕΛΤΟΝ
+1,00%
2.02
ΕΛΧΑ
-0,41%
1.962
ΕΝΤΕΡ
-0,25%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
+1,05%
9.6
ΕΣΥΜΒ
+2,41%
1.275
ΕΤΕ
-1,14%
7.256
ΕΥΑΠΣ
+0,58%
3.46
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.97
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
1.782
ΕΧΑΕ
+0,18%
5.46
ΙΑΤΡ
0,00%
1.745
ΙΚΤΙΝ
-0,79%
0.5
ΙΛΥΔΑ
-2,12%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.38
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.92
ΙΝΛΟΤ
+3,55%
1.168
ΙΝΤΕΚ
-0,95%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
-2,27%
6.45
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.38
ΙΝΤΚΑ
-0,41%
3.665
ΚΑΜΠ
-0,85%
2.33
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,29%
1.565
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
+0,68%
1.49
ΚΟΡΔΕ
-1,01%
0.59
ΚΟΥΑΛ
-6,03%
1.325
ΚΟΥΕΣ
+1,20%
5.88
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,68%
11.7
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
+9,00%
1.635
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.886
ΛΑΜΔΑ
+0,37%
6.75
ΛΑΜΨΑ
+1,27%
32
ΛΑΝΑΚ
+1,90%
1.07
ΛΕΒΚ
+6,82%
0.376
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.33
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.16
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-0,65%
3.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.4
ΜΙΓ
0,00%
4.1
ΜΙΝ
+0,78%
0.645
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,40%
27.62
ΜΟΝΤΑ
-1,19%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.08
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.765
ΜΠΕΛΑ
+1,68%
26.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,60%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.93
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-0,22%
35.76
ΝΑΚΑΣ
+2,94%
2.8
ΝΑΥΠ
+4,63%
1.13
ΞΥΛΚ
+0,30%
0.329
ΞΥΛΠ
0,00%
0.36
ΟΛΘ
+1,32%
23
ΟΛΠ
+2,86%
28.8
ΟΛΥΜΠ
-2,40%
2.85
ΟΠΑΠ
+2,58%
16.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,24%
0.9
ΟΤΕ
+1,03%
13.67
ΟΤΟΕΛ
+0,30%
13.3
ΠΑΙΡ
0,00%
1.345
ΠΑΠ
+2,52%
2.44
ΠΕΙΡ
+1,15%
3.876
ΠΕΤΡΟ
+1,29%
9.42
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.15
ΠΛΑΚΡ
+3,29%
15.7
ΠΡΔ
-2,67%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
-0,69%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.35
ΠΡΟΦ
+0,92%
4.41
ΡΕΒΟΙΛ
+1,88%
1.63
ΣΑΡ
+1,21%
11.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.43
ΣΙΔΜΑ
+1,46%
2.09
ΣΠΕΙΣ
+0,51%
7.94
ΣΠΙ
+15,63%
0.932
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+1,58%
18.02
ΤΖΚΑ
-4,87%
1.66
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,36%
1.678
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-1,55%
0.38
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+1,33%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,35%
4.25
ΧΑΙΔΕ
-1,37%
0.72

Κουλουράδες – Γρίβας: Δίνουμε €1200 μισθό και δεν βρίσκουμε προσωπικό

Τα 200 καταστήματα θα γιορτάσει ο όμιλος «Κουλουράδες» πριν ολοκληρωθεί το 2022, καθώς ήδη διαθέτει 190 σημεία, ενώ έχει υπογράψει μέχρι στιγμής 9 συμβόλαια που θα έχουν υλοποιηθεί έως το τέλος της χρονιάς. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος που δημιούργησε ο Δημήτρης Γρίβας συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη του δικτύου καθώς διαθέτει 45 ιδιόκτητα καταστήματα. Όπως ανέφερε ο κ. Γρίβας στο powergame.gr, ο όμιλος μειώνει τους ρυθμούς ανάπτυξης, καθώς θεωρεί ότι η κατάσταση είναι ιδιαίτερα ρευστή και το κλίμα αρνητικό για εταιρείες εστίασης, ενώ παράλληλα υπάρχει και έντονο πρόβλημα εύρεσης προσωπικού

Πρωτοβουλίες στήριξης καταστημάτων

Οι Κουλουράδες «πηγαίνουν με σβηστές τις μηχανές» ως προς την ανάπτυξη σύμφωνα με τον κ. Γρίβα, καθώς η αύξηση στις τιμές του κόστους των πρώτων υλών, το ενδεχόμενο έλλειψής τους, σε συνδυασμό με την αύξηση στα κόστη logistics και στην ενέργεια έχουν δημιουργήσει ένα μείγμα που δεν ευνοεί επεκτατικές κινήσεις. «Εάν δεν μειωθεί ή τουλάχιστον σταθεροποιηθεί το κόστος της ενέργειας δεν θα προχωρήσουμε σε άνοιγμα νέων σημείων. Δεν μπορούμε να πουλήσουμε καταστήματα σε συνεργάτες που θα είναι αβέβαιο εάν θα έχουν κερδοφορία τα καταστήματά τους λόγω εξωγενών παραγόντων». Σε μία προσπάθεια στήριξης του δικτύου franchise, η μητρική πήρε την απόφαση μείωσης στις τιμές πρώτων υλών που τροφοδοτεί τα καταστήματα ώστε να συγκρατηθούν και οι τιμές των προϊόντων που φθάνουν στον τελικό καταναλωτή. Παράλληλα, φρόντισε ώστε να αλλάξει το προϊοντικό μείγμα ώστε να προωθούνται προϊόντα που αφήνουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αλυσίδα – που είναι κοινό σχεδόν σε όλη την εστίαση – είναι η αδυναμία εύρεσης προσωπικού. «Έχουμε περίπου 180 – 200 θέσεις οργανικές που δεν μπορούμε να καλύψουμε, δεν χτυπάει καν το τηλέφωνο. Και σίγουρα δεν είναι το οικονομικό ο λόγος, τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση. Προσφέρουμε οκτάωρη, εξαήμερη (σ.σ. Δευτέρα με Σάββατο), πρωινή εργασία με ένσημα, δώρα και ότι άλλο προβλέπεται από τον νόμο, για πωλήτριες με καθαρό μισθό της τάξης των 750 ευρώ και περίπου 1.100 – 1.200 ευρώ καθαρό μισθό για αρτοποιούς και υπάρχει μηδενικό ενδιαφέρον» σημειώνει ο κ. Γρίβας. 

Σε οικονομικό επίπεδο οι πωλήσεις του 2022 αναμένεται να είναι 15% περισσότερες σε σχέση με το 2011 και αυτό οφείλεται τόσο στην επιστροφή των εργαζομένων στους χώρους εργασίας, όσο και στην αύξηση του δικτύου των καταστημάτων. Σε ό,τι αφορά την κερδοφορία αυτή αναμένεται να είναι πιεσμένη λόγω των αυξημένων δαπανών σε όλους τους τομείς, καθώς και των παροχών προς το δίκτυο που προαναφέρθηκαν. 

Επέκταση σε Νέα Υόρκη και Αυστραλία

Παράλληλα με την Ελλάδα συνεχίζεται και η διεθνής επέκταση που είχε ξεκινήσει πριν την πανδημία με τον κατάστημα στη Βαλένθια. Πριν από περίπου τέσσερις μήνες λειτούργησε το πρώτο κατάστημα Crunchies – το σήμα που έχει επιλέξει η Κουλουράδες για την διεθνή αγορά – σε Food Hall στη Νέα Υόρκη. Στόχος είναι να δοκιμαστεί σε πιλοτικό επίπεδο και στη συνέχεια να αποφασιστεί αν θα υπάρξει περαιτέρω επέκταση. Παράλληλα, πριν από περίπου δύο εβδομάδες λειτούργησε κατάστημα με το σήμα «Κουλουράδες» στο Σίδνεϊ από ομογενή επιχειρηματία, το οποίο απευθύνεται στην ελληνική κοινότητα. 

Σύμφωνα με τον κ. Γρίβα, η πλέον ενδιαφέρουσα αγορά του εξωτερικού είναι αυτή της γειτονικής Τουρκίας καθώς πρόκειται για ένα προϊόν που είναι γνωστό και στους δύο λαούς. Είναι μία αγορά που θα εξεταστεί σε μελλοντική φάση καθώς το διεθνές οικονομικό σκηνικό σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση σήμερα στην Τουρκία δεν ευνοούν σχέδια επέκτασης. Παράλληλα, πέρα από την εσωτερική αγορά των αεροδρομίων που η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο επέκτασης – πρόσφατα απέκτησε παρουσία στο αεροδρόμιο της Αθήνας σε συνεργασία με την Autogrill – ενδιαφέρον υπάρχει και για παρουσία σε αεροδρόμια του εξωτερικού παρουσιάζοντας μία εναλλακτική, ελληνική πρόταση στο snacking.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!