Γ.Δ.
1414.65 -1,67%
ACAG
-0,53%
5.65
BOCHGR
+0,71%
4.25
CENER
-3,15%
8.62
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,76%
9.13
NOVAL
-0,77%
2.58
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,75%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,43%
1.444
ΑΒΕ
-1,02%
0.485
ΑΔΜΗΕ
-1,84%
2.395
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-3,72%
3.11
ΑΛΦΑ
-2,40%
1.466
ΑΝΔΡΟ
-1,22%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-2,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-2,23%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-4,56%
6.7
ΑΤΤΔ
-11,11%
200
ΑΤΤΙΚΑ
-3,06%
2.22
ΒΙΟ
-3,80%
5.57
ΒΙΟΚΑ
+0,56%
1.785
ΒΙΟΣΚ
-3,13%
1.55
ΒΙΟΤ
+9,93%
0.332
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,58%
17.44
ΔΑΑ
-0,55%
7.578
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-4,09%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-3,02%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,41%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,67%
1.49
ΕΕΕ
-1,60%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-1,04%
1.524
ΕΛΒΕ
+1,83%
5.55
ΕΛΙΝ
-2,38%
2.05
ΕΛΛ
-1,11%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,39%
1.8
ΕΛΠΕ
-0,28%
7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.798
ΕΛΧΑ
-1,95%
1.812
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.11
ΕΣΥΜΒ
-2,51%
1.165
ΕΤΕ
-0,91%
7.376
ΕΥΑΠΣ
+0,95%
3.19
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.63
ΕΥΡΩΒ
-2,99%
1.95
ΕΧΑΕ
-2,45%
4.38
ΙΑΤΡ
0,00%
1.51
ΙΚΤΙΝ
-3,28%
0.2805
ΙΛΥΔΑ
-2,64%
1.845
ΙΝΚΑΤ
-1,28%
4.64
ΙΝΛΙΦ
-0,67%
4.42
ΙΝΛΟΤ
-0,93%
1.06
ΙΝΤΕΚ
-2,28%
6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-6,22%
1.13
ΙΝΤΚΑ
-3,52%
2.88
ΚΑΡΕΛ
-1,72%
342
ΚΕΚΡ
-2,19%
1.34
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,97%
1.565
ΚΟΡΔΕ
-0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,58%
1.122
ΚΟΥΕΣ
+3,78%
5.76
ΚΡΙ
+1,89%
13.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
-0,26%
0.778
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
+14,04%
0.26
ΛΟΓΟΣ
+0,78%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-0,35%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,54%
3.68
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.26
ΜΕΡΚΟ
+7,14%
45
ΜΙΓ
-2,99%
3.25
ΜΙΝ
-5,77%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,99%
20.66
ΜΟΝΤΑ
-1,61%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,38%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,62%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.05
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-2,00%
33.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
-2,05%
0.862
ΞΥΛΚ
-2,88%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-1,85%
21.2
ΟΛΠ
-0,35%
28.4
ΟΛΥΜΠ
-1,99%
2.46
ΟΠΑΠ
-1,06%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,24%
0.824
ΟΤΕ
-2,12%
15.72
ΟΤΟΕΛ
-1,60%
11.1
ΠΑΙΡ
+1,47%
0.968
ΠΑΠ
+0,44%
2.3
ΠΕΙΡ
-3,74%
3.73
ΠΕΡΦ
-4,19%
6.18
ΠΕΤΡΟ
-0,98%
8.12
ΠΛΑΘ
-1,44%
3.755
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-0,79%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.65
ΠΡΟΦ
-1,52%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-3,79%
1.65
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+0,93%
1.62
ΣΠΕΙΣ
-1,57%
6.28
ΣΠΙ
-0,33%
0.596
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.65
ΤΖΚΑ
+0,74%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,20%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.3
ΦΡΙΓΟ
-1,72%
0.228
ΦΡΛΚ
-0,92%
3.78
ΧΑΙΔΕ
-2,46%
0.595

Διώρυγα της Κορίνθου: Έκλεισε λόγω εργασιών αποκατάστασης

Ολοκληρώθηκε την Τρίτη, όπως ανακοινώθηκε από την «Ανώνυμη Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου», «η πρώτη φάση επαναλειτουργίας της Διώρυγας του Ισθμού της Κορίνθου και από τις 7:00 το πρωί έκλεισε εκ νέου, μέχρι την έναρξη της επόμενης καλοκαιρινής περιόδου, όπως είχε προαναγγελθεί, για την επανεκκίνηση των εργασιών αποκατάστασης της δεύτερης φάσης, με σκοπό την ολοκλήρωση της θωράκισής της».

Παράλληλα, όπως τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση, «η Διώρυγα λειτούργησε αδιάκοπτα και με ασφάλεια σε όλη τη διάρκεια της θερινής περιόδου, καταγράφοντας τις καλύτερες επιδόσεις της τελευταίας 20ετίας».

«Με αυτόν τον τρόπο», προστίθεται, «αποδεικνύεται η σημασία της λειτουργίας της και ο κομβικός της ρόλος για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες, την τουριστική ανάπτυξη και την αναβάθμιση της περιοχής».

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, «τα πλωτά που πραγματοποίησαν διελεύσεις από την ημέρα επαναλειτουργίας της Διώρυγας στις 4 Ιουλίου προήλθαν από 70 διαφορετικές χώρες με κυριότερες τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, την Εσθονία, τη Νορβηγία, την Ισπανία και τη Νέα Ζηλανδία».

Επίσης, σημειώνεται ότι «σε αυτό το χρονικό διάστημα των τριών μηνών, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 6.000 διελεύσεις πλωτών, εκ των οποίων 501 διελεύσεις εμπορικής κατηγορίας, όπως φορτηγών πλοίων, δεξαμενόπλοιων και ρυμουλκών και 5.500 διελεύσεις τουριστικής κατηγορίας, δηλαδή κρουαζιερόπλοιων, επαγγελματικών σκαφών αναψυχής και ιδιωτικών σκαφών αναψυχής».

«Οι διελεύσεις στην τουριστική κατηγορία, στα κρουαζιερόπλοια, στα ιδιωτικά και επαγγελματικά σκάφη αναψυχής, ήταν αυξημένες σε ποσοστό 26%, 5% και 9%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 που η Διώρυγα ήταν σε πλήρη λειτουργία», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Η Διώρυγα της Κορίνθου», σύμφωνα με την εταιρεία, «είναι η συντομότερη και ασφαλέστερη θαλάσσια οδός για πλοία ερχόμενα από λιμάνια του Ιονίου, της Αδριατικής, της νότιας Ιταλίας, αλλά και για τα πλοία που περνούν από τον πορθμό της Μεσσήνης με κατεύθυνση λιμάνια της ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας και αντίστροφα».

Σχετικά με τους πελάτες της Διώρυγας της Κορίνθου, η εταιρία ανακοίνωσε ότι «αξιοποίησαν στο έπακρο όλες τις νέες αναβαθμισμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, ενώ νέα ιστοσελίδα της Α.Ε.ΔΙ.Κ ενσωματώθηκε το νέο portal μέσω του οποίου υπήρχε η δυνατότητα για την online καταχώρηση στοιχείων άφιξης και υπολογισμό τελών, καθώς και η δυνατότητα online ticketing και πληρωμής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα».

Εν τω μεταξύ, στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι «το περασμένο Σάββατο πραγματοποιήθηκε στον Ισθμό της Κορίνθου, με τη συνδρομή της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η τελετή αποκαλυπτηρίων της προτομής του Χαρίλαου Τρικούπη, υπενθυμίζοντας σε όλους τη συμβολή του στη Διώρυγα της Κορίνθου, που αποτελεί ένα έργο τεράστιας εμβέλειας, με καθοριστικό ρόλο για τις μεταφορές και τον τουρισμό».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!